Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 96 ... 191 192
La Primavera

Word het al tijd om de Sobrero award in het leven te roepen? Prijs voor de ultieme darkhorse.

rev

Jammer dat Vlasov uit viel. Heb vandaag niet maximaal gescoord, verkeerde keuzes. Nibali en Fuglsang op bank gelaten. Op naar morgen

vevie

'@rev, niemand heeft maximaal gescoord dus dat scheelt. De meesten hebben Nibali, Majka en Fugl op de bank

nasibal

'@La Primavera

Ik zei het vanochtend al inderdaad, mooi dat hij nu ook weer aam het venster piept, ben benieuwd waar dit gaat eindigen. Ik had vooraf géén idee van die gozer.

Even tussendoor:

Die Sobrero he, ik hoop echt dat die een pickrate van 0% heeft. Ik zit eens door zijn uitslagen te klikken van vorige jaren ook en te kijken wat hij nou preccies wil op die fiets. Ik denk dat in dit veld, en met waarschijnlijk alle vrijheid in z’n ploeg, we die jongen nog wel vaker gaan zien op plekken 10-20, met mogelijke uitschieters.

Ik denk dat als dit zo doorgaat in ieder geval een klein awardje wel zou kunnen ja haha

Laatst gewijzigd
vevie

Ook blij dat Domenico weer goed is. Altijd een goede renner gevonden.

Milanjacks

Ulissi als captain betaald zich uit. Sta momenteel op 97%. Nogmaals naar het uitvallen van Vlasov gekeken mijn klimmersequipe is toch echt te dun eigenlijk. Nog één uitvaller en ik ben zwaar het haasje.

Jori

Heb ik iets gemist waarom Almeida neit de puntentrui krijgt?
12 punten tijdrit + 14 punten nu, zou 26 punten betekenen en 1 meer dan Ulissi dus.

@Milan: Sagan toch opgesteld boef? En zeker ook geen spijt meer?

Laatst gewijzigd
Milanjacks

'@Jori

Ja straffe rit van Sagan, heb hem wel opgesteld maar had er echt weinig vertrouwen in. Aan de andere kant zakte Demaré er wel doorheen.

vevie

Primoz wint! Woow, wat een fout Ala.

Florian

LBL wat een fantastische ontknoping!

Jasperdewaal11

Flip met zijn onregelementaire sprint. Maar goed hij spreekt frans dus zal wel blijven staan in de uitslag

Jeffrey81

Zullen we de LBL comments voor het juiste topic bewaren dames en heren? 😉

Ludi

Dit is de sagan die ik wilde meenemen. Mooi. Bergkoning!

Aadjenr11

Vandaag 265 pnt gescoord. Yates, Ballerini en Demare waren minder t.o.v. Nibali, Fuglsang en Hart, maar het grootste verlies is Vlasov. Dan moet McNulty dat verlies maar gaan opvangen.

Pietje Precies

Poeh, wat zal ik hier nou eens van zeggen. Best goed ingeschat denk ik dat de heuvelrenners vandaag meer kans hadden dan destijds, maar dat het een best pittige aankomst was. Met Ulissi ook de juiste captain en wat centjes verdiend. Conti deed exact wat ik verwachtte/hoopte.

Waar ik al voor vreesde dom dat ik op Guerreiro heb gegokt i.p.v. Fuglsang. Al heeft ie het wel geprobeerd, maar helaas net niet goed genoeg. Kelderman teleurstellend en van Vendrame had ik ook meer punten verwacht. Sagan duidelijk onderschat, straffe prestatie van hem. Vandaag erg zuur dat ik zoveel punten laat liggen, maar wel hoopgevend voor wat nog komen gaat. 262 punten is best oké, maar ik had op meer gehoopt.

Zeer knap van Honoré en Wackermann! Vermoedelijk ga ik nog wel spijt krijgen dat ik Dennis en Majka er niet heb uitgeklikt (na het nieuws over Dennis) in ruil voor de Gendt en Nibali. Gelukkig dat ie gisteren die foute inschatting heeft gemaakt.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Met 180 punten sta ik op..... 50,6%!!!!!!!! Mijn editie kan nu al de prullenbak in. Gisteren die val van Campenaerts, vandaag Vlasov kwijt. De verkeerde mannen opgesteld. Het missen van Sagan, wat denk ik me duur komt te staan....
Zo veel tijd in steken en dan dit. Zuur. Erg zuur.

Edit: als klap op de vuurpijl wordt mijn eerste kopman in het klassiekerspel terug gezet, terwijl hij al dom te vroeg juichte.
En o ja, had ik al gezegd dat ik voor Ajax ben?

Laatst gewijzigd
Rawolf

Morgen geeft me hoofdbrekens.

Momenteel heb ik Haig, Valter, Hindley en Mcnulty nog op het bankje!

De 9 die ik er nu heb ingeklikt zijn:

Thomas, Nibali, Yates, Almeida en Majka (zekerheidjes)

en

Kelderman, Masnada, Knox en Kangert.

nasibal

Vandaag de top 500 binnengekomen. Had een betere dag kunnen zijn met Ulissi als kopman (ipv Matthews) en Majka opstellen ipv Kelderman, maar dat is het dan ook. Absoluut niet ontevreden dus.

Morgen wordt spannend na het uitvallen van Vlasov. Had er op gerekend dat Ciccone er morgen nog niet aan te pas zal komen, maar dat ik dat plekje op kon vullen met Hindly. Ganna vervolgens op plek 9 voor het geval het wel degelijk tussen de favorieten gaat. Nu moet ik nog een plekje vullen. Toch maar Ciccone, of gaan voor de puntentrui van Sagan (goede kans dat hij gebruik wil maken van iig 1 van de 2 tussensprints morgen).

We denken er nog even over na :)

@Rawolf
Hoeveel klimmers dacht je nodig te hebben voor deze ronde? Leen mij er anders even eentje :)

Laatst gewijzigd
Franky122

'@Pietje Precies

Welk nieuws over Dennis? :)

Aanklampen

Peter deed wat ik hoopte... Sagan thuislaten durfde ik niet, en juist hierom. Voor 5m of 4m Demare. Dan altijd voor Sagan...

Snap eigenlijk niet waarom je met Demare en Gaviria twee dezelfde renners neemt en dan Sagan links laat liggen. Of het was Sagan mee, of niet maar niet Demare en GAvaria mee en dan Sagan niet...

Anyway... Veel AK mensen die top 20 rijden.. Narvaez niet gezien... Beetje pijnlijk. Nibali lijkt al goed te zijn.

Rawolf

Voorbereiden op uitvallers I guess :P

Maar vanwege de vele etappes waar klimmers in de punten kunnen rijden was het wel een beetje de tactiek daar sowieso 9 toppers te hebben. Morgen zal duidelijk worden wat de beste 9 zijn voorlopig.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Dat hij de tweede ITT mogelijk/waarschijnlijk rustig aan doet. Mja, wie weet is tegen die tijd G al wel weer van zijn fiets gedonderd.... hopelijk gaat die vreemde vogel dan wel voluit

Jeffrey81

'@Arjen

Vergis je niet, er valt echt nog heel veel te herstellen. De verschillen in punten zijn relatief klein vergeleken met de verschillen in percentage 👍🏻

Milanjacks

'@Rawolf

Als je al die namen hebt dan kan ik niet voorstellen dat je in de punch/sprint etappes niet ongeloofelijk veel gaat verliezen. Lijkt mij een overdaad aan vergelijkbare renners.

Wielrennertje

Vandaag een heel stuk beter dan gisteren. Gelukkig Peter er toch in gelaten. Morgen de Etna. Nu Vlasov uitgevallen is, heb ik nog maar 9 klimmers. Dat is toch al wel snel aardig krap.

1 2 ... 96 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.