Afvalkoers Giro d'Italia 2020

1 2 ... 9 10 11 12
Wielervolger

Ik lig er volgens mij zeker uit, Guerreiro was de enige renner in die eerste groep waarmee ik het verschil kon maken en hij eindigt 1 plaats achter Majka. Als het omgekeerd was zou Sjonge Jonge de afvaller zijn.

ivo001

Altijd zure als die random binnenkomst van AK renners achter de sprint de doorslag geeft.

Als Ballerini niet eruit gesprint was door Nibali dinsdag, was ik vrolijk deze etappes doorgekomen met konrad

Sjonge Jonge

Pfff 2 dagen achter elkaar dat ik mazzel inderdaad. Belooft niet veel goeds voor de komende dagen....

Onbekende gebruiker

De verschillen zijn weer klein, maar oh zo bepalend. Geen Nibali, geen Ulissi, geen Konrad, geen vervolg voor Wielervolger! Hem zal het treurig lot van wielervolger van de zijlijn zijn beschoren. Althans, deze Afvalkoers, tot de volgende!

Poeksel 7568 1240
SvenVDB 7476 842
erveedeeee 7681 702
Bazing 7569 702
Platje 6962 700
Arry1337 7125 700
JapieJapo 6965 700
Zeewolde 7621 642
Sjonge Jonge 7159 640
Wielervolger 7018 630

Onbekende gebruiker

Dat brengt ons bij een nieuwe lijst met gekozen renners, maar veel interessanter, wie gaan het verschil nog maken?

Schrappen we alle renners die door iedereen zijn gekozen of inmiddels zijn afgestapt houden we een ongezien beperkt rijtje mannen over die het verschil kunnen maken.

[s]GANNA Filippo 8[/s]
BALLERINI Davide 6
GAVIRIA RENDON Fernando 6
NIBALI Vincenzo 6
MASNADA Fausto 4
MAJKA Rafal 3
CIMOLAI Davide 2
KANGERT Tanel 2
ROSSKOPF Joey 1
ULISSI Diego 1
CONTI Valerio 1
DENNIS Rohan 1
DE GENDT Thomas 1
BILBAO LOPEZ DE ARMENTIA Pello 1
PERNSTEINER Hermann 1

Laatst gewijzigd
zeewolde

Teams met Bilbao, Rosskopf, Dennis of De Gendt als extraatje naast Ganna kunnen morgen redelijk achterover leunen. En slechts 1 team zonder GANNA: Arry zit al op de virtuele hot-seat ... de rest : middenmoot morgen.
Maar goed, eerst maar eens afwachten hoe de hazen lopen.

Laatst gewijzigd
Onbekende gebruiker

Verondersteld dat Ganna wint, of naar verwachting presteert, dan zal Pernsteiner boven zichzelf uit moeten stijgen wil Arry niet afvallen vandaag. Deze Giro heeft al gekke dingen laten zien, maar normaal gesproken is dit het einde van Arry.

Arry1337

Het was leuk maar hier eindigt het voor mij. Ik neem de ervaring mee naar een volgende keer. Succes nog voor de overige spelers, ik ben tevreden met m'n debuut. Ganna nekt me, zoals verwacht.

Onbekende gebruiker

Een mokerslag, huismerk; Ganna. Ganna blijkt een absolute voorwaarde om deel te kunnen nemen in de allesbeslissende week 3 van de Giro. Wie dat in ieder geval niet gaat doen is onze Arry, die iets harder zijn best moet doen om ook in de Afvalkoers leet te worden, volgende keer beter Arry!

Bazing 7569 1420
Sjonge Jonge 7159 1270
Poeksel 7568 1110
JapieJapo 6965 1080
Zeewolde 7621 950
Platje 6962 940
SvenVDB 7476 920
erveedeeee 7681 920
Arry1337 7125 320

Arry1337

(naast dat je Ganna mag doorstrepen omdat iedereen hem heeft, kunnen ook Pernsteiner en Conti uit de lijst)
BALLERINI Davide 6
GAVIRIA RENDON Fernando 6
NIBALI Vincenzo 6
MASNADA Fausto 4
MAJKA Rafal 3
CIMOLAI Davide 2
KANGERT Tanel 2
ROSSKOPF Joey 1
ULISSI Diego 1
DENNIS Rohan 1
DE GENDT Thomas 1
BILBAO LOPEZ DE ARMENTIA Pello 1

Onbekende gebruiker

Een spectaculaire dag vol wielrennen! Waar Van Aert zijn wonden likt en Almeida nog een dag langer mag genieten is het definitief over voor @Platje. Met Nibali Masnada, Majka, Kangert en Bilbao als dealbreakers is enkel Nibali voor hem onvoldoende. Het is good ol' Kangert die een uiterst spannende Tiebreak voorkomt tussen de teams met de laagste CQ waardes, een bof voor JapieJapo. Je had het zwakste team vandaag, tot de volgende Platje!

Zeewolde 7621 1160
SvenVDB 7476 1140
Poeksel 7568 1100
Sjonge Jonge 7159 1080
Bazing 7569 1000
erveedeeee 7681 1000
JapieJapo 6965 940
Platje 6962 920

Onbekende gebruiker

Vergeet niet je team voor de Vuelta in te leveren!

zeewolde

Helaas, daar mag ik niet meedoen. Giro gaat gelukkig lekker. Majka voor Nibali vandaag, dus weer een rondje verder.

Laatst gewijzigd
SvenVDB

Mooi, de derde week gehaald, wordt nog spannend!

zeewolde

Daar gaat Gaviria, dat was nog een renner die mij richting het finaleweekend kon helpen. Nu moet Cimolai dat vrijdag doen. Maar eerst maar eens zo ver komen.

Vandaag een grote vlucht op pad, volgens mij heeft niemand iemand mee, dit wordt spannend

Laatst gewijzigd
Onbekende gebruiker

27 renners in de kopgroep die het uit lijken te gaan maken. Volgens mij heeft niemand vertegenwoordiging voorin, dus lijkt het op CQ's aan te komen. Is dit het einde van erveedeeee?

erveedeeee

Lijkt er ernstig op helaas. Was al een poosje bang voor zo'n dag

Onbekende gebruiker

Een puntenloze dag leidt onvermijdelijk tot het afvallen van de deelnemer met het hoogst aantal punten, erveedeeee. Leek vooraf een van de topfavorieten, maar een Giro kan gek lopen. De top 5 niet gehaald, tot de volgende @erveedeeee!

JapieJapo 6965 0
Sjonge Jonge 7159 0
SvenVDB 7476 0
Poeksel 7568 0
Bazing 7569 0
Zeewolde 7621 0
erveedeeee 7681 0

JapieJapo

Als Majka maar eens achter Nibali eindigt dan heb ik nog een kansje vandaag...

zeewolde

Ja zo kijk ik er ook naar, maar dan andersom. Het komt nu echt op individuele renners aan. De verschillen

SvenDB (7476)
NIBALI
MASNADA
BILBAO
BALLERINI

Bazing (7569) (favoriet indien hij de laatste dag haalt, maar hoe gaat hij vrijdag overleven )
NIBALI
DENNIS
MASNADA

JapieJapo (6965)
NIBALI
CIMOLAI
KANGERT
BALLERINI

zeewolde (7621)
MAJKA
MASNADA
CIMOLAI

Sjongejonge (7159)
MAJKA
DE GENDT
BALLERINI

Poeksel (7568)
ULISSI
MAJKA
KANGERT
BALLERINI

Zeg het maar !

Ab Normaal

Heel eerlijk? Niet te voorspellen dit.

ivo001

Ik denk Sven

Poeksel

Ik hoop voor vandaag dat de voorspelling van feltet.dk[/url] klopt!

Laatst gewijzigd
zeewolde

Het voor mij winnende scenario is bijna onmogelijk.
Vandaag en morgen met Majka en Masnada de twee tijdrijderteams er af rijden. (de Gendt en Dennis... nothing personal , Bazing, Sjongejonge.. )
Vrijdag in de sprintetappe gaat Hodeg sprinten in plaats van Ballerini, en zodoende verzekert Cimolai mijn startbewijs voor het weekend. Poeksel vliegt er op tiebreak uit tegen SvenVDB.
Zaterdag heeft Masnada na al dat knechtenwerk een vrije rol, eindigt voor Kangert en geeft zodoende JapieJapo een zetje. In de finale tijdrit strijd Majka nog voor een podium/top5 plaats, en rijdt dus in de tijdrit top15, net iets beter dan Nibali en Bilbao, die we de laatste week steeds minder hebben zien worden.

Ab Normaal

Lol. Kopgroep van 19 man. Dennis en De Gendt er in.
Gaat nog een interessante etappe worden.

1 2 ... 9 10 11 12

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.