Cyclingmaster Girospel

« 1 2 3 4 5
BossaJr

Registratie is weer geopend voor het komende Girospel op www.cyclingmaster.nl

Afgelopen Tour deden er 36 mensen mee in de Wielerflits-subleague; eens kijken of we daarbij deze Giro in de buurt kunnen komen!

Ik heb ditmaal een subleague aangemaakt:
subleague: Wielerflits
wachtwoord: WF2020

superkoppel

Kunnen nog altijd mensen bij!

Platwalsers

Mooi spel. Scorito is leuk voor het puzzelen in de voorbereiding, maar dit spel kan je tijdens de Giro hiermee doorgaan. Kan er helaas niet veel van. Maar mss gaat het dit keer beter??

Vazilii

Ja lekker, we kunnen alweer
Leukste Grote Ronde pool

ivo001

Hopelijk weer voor een goed resultaat, dit is toch mijn beste ronde doorgaans.

Bij mijn CM debuut 5e in 2017, 93e in 2018 en vorig jaar 7e.

Bertsu

Ik zal dit eens voor het eerst proberen..

Vazilii

Veel plezier Bertsu!

$kedel

Heb me ook weer aangemeld..
Gaat weer een mooi dark-horse-festijn worden met deze bezetting xD

SvenVDB

Hier ook opnieuw aangemeld. Top 250 algemeen is het doel en een top 20 in het dagklassement ;-)

Vazilii

Matige start
De wind speelde me parten, zal ik maar zeggen :p

BossaJr

Zonder geluk vaart niemand wel! Vanwege de wind had ik bewust de vroege starters geselecteerd, sterker nog; als Craddock niet als 1 van de eerste was gestart had ik hem niet genomen. Maar ik had hem en dat pakte gelukkig goed uit

Vazilii

Slim bekeken Bossa. Dat is dan niet alleen geluk.

pirazzi

In het weer had ik me niet verdiept, wel last minute nog Bjerg geruild voor McNulty omdat die 500.000 goedkoper was ...

Luke

Dat is altijd taai en is mij ook regelmatig overkomen. Zie het maar als de charme van het spel... Ik sterk me in de gedachte dat iedereen zulke slechte wissels maakt.

Silent Hill

Uit paniek toch even gekeken hoeveel (actieve) deelnemers er zijn deze Giro. Goed voor het moraal: ik laat toch nog zo'n 100 managers achter me πŸ˜‚πŸ˜‚

Laatst gewijzigd
pirazzi

Dus je had te weinig vertrouwen in Peter Sagan, Silent Hill.

Vazilii

Ik 100 + Silent hill :D
Sagan lijkt wat beter ook weer. Ook niet verwacht direkt. Achja

ivo001

Ik heb vanmorgen Sagan in geruild voor Clarke...

Dacht dat Sagan niet de vorm had voor 4km aan 5% en vond het prijskaartje te hoog...

Matig begin

jappe666

Gisteren een vrij goede dag met Ulissi, Sagan, Matthews en Almeida.
123e in de daguitslag en dus laten we voorlopig ongeveer 3/4de van de deelnemers achter ons.

Het wordt vooral zaak denk ik om, in tegenstelling tot in de Tour, juist in te schatten wanneer het voor de vluchters is en wanneer voor de AK-mannen, want toen paar nulpunters gescoord zo.

SvenVDB

21e in de daguitslag vandaag. Mooi!

CornΓ© .

Voorlopig ziet het er nu vrij goed uit onder de naam Keessie.
Het moeilijkst komt alleen nog met de keuzes wel of geen vluchters in de komende etappes! Tot nu vrij rare giro, ben benieuwd hoe het de komende etappes allemaal gaat verlopen!
Blijft een mooi spel, ook heel frustrerend soms:)

ivo001

Ik doe het echt bedroevend slecht. Vanmorgen weer Vendrame ingeruild voor barbier, vervolgens gaan Swift plat, heeft Ulissi geen zin om te sprinten, en moet Consonni de sprint aan trekken voor Viviani die nog net terug kon komen.

En Demare had ik gewoon onderschat, of sunweb en bora overschat.

Luke

Hier ook een matige last-minute wissel, Cimolai eruit en Swift er in. Ik heb zelden het euforische gevoel van de gouden wissel. Jullie?

Vazilii

"Ik heb zelden het euforische gevoel van de gouden wissel. Jullie?"

Nee, dus eigenlijk gewoon niet doen. Maar ja he :D

CornΓ© .

Ik had Oldani nog last minute eruit gehaald voor Gaviria haha. Regelmatig dat je denkt van goh knulliger dan dit kan niet

« 1 2 3 4 5

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.