Cyclingmaster Girospel

1 2 3 4 5
BossaJr

Morgen begint het Girospel pas echt! Er gaat waarschijnlijk wel met miljoenen gesmeten worden gisteren.. Ook meteen mijn favoriete onderdeel: vluchtersritten, ik kan dan eindeloos blijven puzzelen op zoek naar balans tussen zekerheidjes en darkhorses.

PS, let op: etappe begint morgen al om 10:30 uur, dus je moet er op tijd bij zijn met je team!

Vazilii

Ik heb lootjes getrokken voor wie er in de ontsnapping mee gaat vandaag

Bertsu

Ik ook, en op Conti na de kortste lootjes getrokken...

Corné .

En dan is nog maar de vraag of de vlucht het gaat redden. Zo ja, dan baal ik alleen met conti erin. Carretero en hagen gewisseld op laatste moment. Nooit gaan wissen op allerlaatste moment haha.

ivo001

Het wordt er niet beter op met 9 aanvallers in mijn selectie zo...

beste renner is zwart paard Pernsteiner op plek 16, auw

Laatst gewijzigd
pirazzi

Één vluchter haalde het. Heb de nummer 3, 8, 9, 10 en 14 van de etappe. Geloofde de voorbeschouwing niet dat het voor de vluchters zou zijn.

Laatst gewijzigd
Silent Hill

Bij sommige spelers staat er een Palmares, met Indicatoren, Memorabele Prestaties, Darkhorse-bonus ed. Moet je dat activeren ? Of iets bereikt hebben alvorens dat zichtbaar wordt ? Ik vind het in elk geval niet terug bij mezelf.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Een top 5 jaarklassement verloopt na drie jaar.
Dus waarschijnlijk heb je geen top 10 in een ronde gehaald of een dagoverwinning:
Eindresultaat in vorige edities
Vuelta a España 2016 142 / 429
Giro d'Italia 2017 306 / 526
Tour de France 2017 634 / 1440
Vuelta a España 2017 622 / 720
Giro d'Italia 2019 582 / 967
Vuelta a Espana 2019 122 / 833
Tour de France 2020 40 / 1450

Vazilii

Ik denk dat hij de Premium statistieken bedoeld
Onder Cyclingmaster Club, 5 euro per jaar

Silent Hill

Jaaa, dat is het inderdaad - thx. Wist niet dat er een Premium mogelijk was. Het zijn wel leuke statistiekjes, misschien eens overwegen.

Klootje Kriekeljon

Hoe krijgen jullie het editie na editie voor elkaar altijd je opstelling te maken?

Luke

Cyclingmaster Club, voor slechts 5 euro per jaar per club (3 leden) leuke statistieken en je helpt de mannen die het voor ons mogelijk maken!

pirazzi

Meestal maak ik de opstelling voor het ontbijt en dan kijk ik vlak voor de start of er nog iemand uitgevallen is.
In dit geval Brent Bookwalter maar die hoefde ik niet te wisselen want had hem niet gekozen voor deze etappe.

ivo001

De deadline assistent aanzetten, dan krijg je een mailtje als je je selectie nog niet hebt gewijzigd.
Maar ik doe het meestal al een halfuurtje na de finish als ik de uitslag aan het bekijken ben. Ochtend erna nog wat previews lezen en eventuele wijzigingen doen.

Klootje Kriekeljon

Ja maar dat is e-mail.

Had met de Tour vakantie, maar normaal gesproken mus ik elke editie wel 1 of 2 etappes. Daarna haak k vaak af.. sund.

Vazilii

Afhaken? Wanneer Dumoulin dat zou zeggen, word die mentaal zwak genoemd :D
Ik vergeet ook wel eens een dag in een pool. Blijf streven naar hoogst mogelijke klassering, hoe slecht het ook gaat. Of poging voor dag overwinningen is ook een optie. Maar ieder z'n ding he

Klootje Kriekeljon

I know :D

BossaJr

Ik maak m'n team altijd voor het slapen gaan! Nadeel van zo'n vast ritme is dat je wel afkickverschijnselen krijgt als zo'n ronde weer is afgelopen, haha! Ik heb zelf 2x een etappe gemist, maar speel dan ook altijd door. Is het niet voor het AK, dan maar voor de dagzeges! :-)

Vandaag lijkt me een waaierritje, toch? Laatste half uur windkracht 5 schuin van opzij/beetje van voren. (fietsrichting NO bij NNW-wind in Brindisi). Hele Deceuninck Quickstep maar selecteren. ;-)

pirazzi

Behalve bij Wielerflits doe ik ook mee aan de subleagues De Subleaque lozen en Tussen Maas en Waal.
Als ik op "Mijn subleagues" klik zie ik mijn teamnaam hjonge1 op "uw plek" bij Wielerflits op 1 staan, dat klopt, maar bij die andere subleagues staat er "2" bij "uw plek" terwijl ik daar ook op plek 1 sta.
Edit: Bij Tussen Maas en Waal is het ondertussen aangepast.

Laatst gewijzigd
BossaJr

Ik zie dat Vazilii vandaag Puccio heeft! Mooi! Ik ben ook voor de vlucht vandaag, maar uiteindelijk Puccio niet genomen. Overigens wel Holmes mee, dus het hopen op een plek in dag top 10 is begonnen! :)

Vazilii

Puccio voor Holmes ;)
Geen top 10, 15e

Laatst gewijzigd
pirazzi

Bij de palmares staat o. a: "Memorale prestaties dagklassement". Daar zou eigenlijk in beter Nederlands "memorabele" kunnen staan.

Peter Post Forever

Shit, wisselen vergeten 😭

SvenVDB

Visconti en Frankiny in de kopgroep, maar ik geloof er nog niet in dat ze voorop gaan blijven

pirazzi

Thomas de Gendt gaat waarschijnlijk geen top 15 halen vandaag maar het verlies zal beperkt zijn want hij is door 439 spelers gekozen.

1 2 3 4 5

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.