Morgen begint het Girospel pas echt! Er gaat waarschijnlijk wel met miljoenen gesmeten worden gisteren.. Ook meteen mijn favoriete onderdeel: vluchtersritten, ik kan dan eindeloos blijven puzzelen op zoek naar balans tussen zekerheidjes en darkhorses.
PS, let op: etappe begint morgen al om 10:30 uur, dus je moet er op tijd bij zijn met je team!
Een top 5 jaarklassement verloopt na drie jaar.
Dus waarschijnlijk heb je geen top 10 in een ronde gehaald of een dagoverwinning:
Eindresultaat in vorige edities
Vuelta a España 2016 142 / 429
Giro d'Italia 2017 306 / 526
Tour de France 2017 634 / 1440
Vuelta a España 2017 622 / 720
Giro d'Italia 2019 582 / 967
Vuelta a Espana 2019 122 / 833
Tour de France 2020 40 / 1450
Ik maak m'n team altijd voor het slapen gaan! Nadeel van zo'n vast ritme is dat je wel afkickverschijnselen krijgt als zo'n ronde weer is afgelopen, haha! Ik heb zelf 2x een etappe gemist, maar speel dan ook altijd door. Is het niet voor het AK, dan maar voor de dagzeges! :-)
Vandaag lijkt me een waaierritje, toch? Laatste half uur windkracht 5 schuin van opzij/beetje van voren. (fietsrichting NO bij NNW-wind in Brindisi). Hele Deceuninck Quickstep maar selecteren. ;-)
Behalve bij Wielerflits doe ik ook mee aan de subleagues De Subleaque lozen en Tussen Maas en Waal.
Als ik op "Mijn subleagues" klik zie ik mijn teamnaam hjonge1 op "uw plek" bij Wielerflits op 1 staan, dat klopt, maar bij die andere subleagues staat er "2" bij "uw plek" terwijl ik daar ook op plek 1 sta.
Edit: Bij Tussen Maas en Waal is het ondertussen aangepast.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.