Cyclingmaster.nl is tijdelijk niet bereikbaar ivm aanval op de webhoster:
CyclingmasterNL
@CyclingmasterNL
·
17 m
Na jaren van perfecte dienstverlening, kampt onze webhoster @AntagonistNL momenteel met een aanval op hun servers. Hierdoor is http://Cyclingmaster.nl momenteel niet bereikbaar. We gaan ervan uit dat de problemen snel verholpen zijn, en zullen de etappe van vandaag zsm verwerken
Wel balen dat ik met Guerreiro, Felline en Visconti meezit in de ontsnapping maar ze desondanks wel gewoon minpunten scoren. Gelukkig met de andere 3 vluchters wel nog naar een 46e plaats in het dagklassement gesprint.
Die dagwinnaar is trouwens wel een koning... 1, 2, 5 en 6 in de rituitslag in z'n team, indrukwekkend!
Is er ergens een forum of chatgroep van Cyclingmaster ? Soms heb ik het gevoel dat vaste toppers net dezelfde dag net dezelfde renner opstellen.
In de Tour kwam in een bepaalde etappe plots 'iedereen' totaal uit het niets met Buchmann (hoewel die nog niets laten zien had), vandaag staat plots iemand als Kangert (toch ook vrij ontzichtbaar) in de aanbieding. Er zijn nog wel zo van die dagen geweest, vandaar die vraag.
Ik heb gisteren tot diep in de nacht zitten twijfelen; ik vond dit dus (gek genoeg) de allermoeilijkste etappe. Ik gaf de vlucht een grote kans, maar geen enkele voorbeschouwing of bookmaker die er iets in zag; dan ga ik altijd twijfelen. Heb het opgelost met drie semi-vluchters/sprinters (Mosca, Bjerg, Cerny) en dat pakte wel lekker uit inderdaad.
Morgen de laatste etappe van de Giro! In tegenstelling tot het Tourspel toen ik net buiten de top 10 stond, hoef ik ditmaal niet wild te gokken. Maar gaat Keessie nog gewaagde gokjes doen voor morgen? Hij staat 7e in de Hall of Fame en moet 5 punten goedmaken t.o.v. PatlefevereFanN1 en dan speelt Keessie volgend jaar met een sterretje achter zn naam.
Ziet er zeker goed uit nog! Voor mij is het nu al helaas niks. Zal nog wel een aantal plaatsen gaan zakken. Iets meer gehoop van de mannen van Israël en iets meer in Bjerg moeten verdiepen. Daar is het beste toch al een poosje vanaf. Zuur dat ik regelmatig nog verkeerde keuzes maak. Ik had Haga en Scotson er wel eerst in staan.
Dank! En ja, bij Cyclingmaster kun je altijd blijven doorspelen! Bijvoorbeeld: de winnaar van het Girospel (Ali's Rittenkapers) stond ergens anoniem op een 500e plek halverwege het spel... door meerdere keren op de juiste paarden te wedden, stond ie binnen de korste keren in de top van het klassement! Alleen van de andere kant moet je ook niet alleen maar wild gokken, want dan zul je eerder onderaan de ranglijst eindigen dan bovenaan!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.