Wielermaster CQ-spel 2021

1 2 ... 10 ... 21 22
elrio

De boden waren wat meer gespreid deze ronde, maar Vanmarcke is toch nog de top 10 meeste boden ingekomen met 6 boden.

Luuuuuuukk

Erg tevreden met mijn team! Benieuwd hoe de rest zich zal vormen, ik zie al een aantal gevaarlijk goede teams

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@elrio kan je de lijst met beschikbare renners op de 1e pagina bijwerken ??

elrio

Doe ik na het eten...

Edit: het eten was lekker en de lijst is geupdate

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Opnieuw tevreden met het winnen van 3 renners: Soler en Masnada ieder voor 509 en Boudat voor 67. Expres gekozen om niet te gaan voor een wat 'hotter' shot zoals Benoot, Woods, Kwiatkowski of Kragh met het risico om dan met lege handen te staan en nog 1.300+ punten over te houden voor de vierde ronde. Fijn dat ik ze nu beide binnen heb. Zelfde voor Boudat, wilde eerst op Vanmarcke bieden maar blij dat ik dat niet gedaan heb gezien de kennelijke belangstelling. Enkel overboden op Jesus Herrada helaas.

Leukefans

Jammer dat ik Konrad niet binnenhaal, had een mooi duo gevormd met Grosschartner. Wel leuk dat ik die eens in mijn ploeg heb, staat al jaren elk jaar op mijn shortlist maar een bod was er nog niet van gekomen.
Naar Verschaeve ben ik ook wel benieuwd, die deed het dit jaar toch al niet onaardig, door bijvoorbeeld Pierre Rolland al eens bergop te kloppen.

KJP

Er blijven iedere ronde toch weer renners over waarvan ik denk, die zullen vast niet over blijven haha! Al met al redelijk tevreden met het team, maar verwacht niet dat ik enorm hoge ogen ga gooien. De eerste ronde van behoorlijk goed met vier jongens die ik echt heel hoog heb staan. Maar bij de tweede ronde liep ik helaas met Pinot en Buchmann de twee toppers mee die ik wou hebben.

Daardoor in ronde 3 met Bouhanni & Merlier maar voor opties gegaan die qua punten nog wel vrij veilig voelen. Die scoren sowieso wel in een aantal kleinere koersen volgend jaar als ze niet geblesseerd raken ofzo. Valter koos ik dan als renner erbij, veel te duur eigenlijk natuurlijk, maar ik zag ook weer niet echt iemand die ik veel liever had willen hebben.

Al met al een heel leuk team, met veel hele jonge gasten. Maar het moet wel heel goed uitpakken willen die volgend jaar allemaal al flinke stoppen maken.

Voorlopig vind ik het team van Ezra er wel echt waanzinnig goed uit zien.

Laatst gewijzigd
erveedeeee

Blij met de derde ronde, ik haal met Bilbao gelukkig nog een redelijke ronderenner binnen voor niet al te veel. @elrio, ik had Barta ook hoog op mijn lijst staan, had ook verwacht dat hij erg populair zou zijn. Uiteindelijk toch gekozen voor Zimmermann, die ik gelukkig wat goedkoper binnen heb kunnen slepen

Mijn bod is er weer uit

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Hmmm, baal van het mislopen van Moscon.
Nog 3 renners en redelijk wat budget. Deze ronde maar eens heel goed nadenken!
Bijna iedereen op mijn lijstje is er al wel uit.

Leukefans

Mijn volgende bod is alweer weg.
PM kan, zoals gewoonlijk.

Flowtosti

Haha KJP. Je bent in de war met een ander spelletje vwb het team van Ezra. Mooi met oog oo toekomst maar zal dit jaar toch nog niet winnen? Of mag je de renners jaren aan een stuk houden 😬

hartstikkebedankt

Haha Tosti

kartje

Tjah weeral pech, mijn 3 renners zijn allemaal voor mijn neus weggekaapt. Ga me toch eens goed bezinnen.

ivo001

'@el canibal

Een van jouw renners is al met pensioen.
https://www.wielerflits.nl/nieuws/travis-mccabe-31-zet-punt-achter-zijn-carriere/

Leukefans

Gelukkig kost het je maar zes punten:
"Alle renners waarvan voor 1 januari vast komt te staan dat ze niet meer zullen wielrennen, kunnen worden teruggegeven aan de bank voor de helft van hun aankoopbedrag (afgerond naar boven). Het vrijgekomen budget moet besteed worden voordat de eerste race van het jaar wordt verreden en pas nadat de normale biedingen zijn voltooid. Mocht dit pas na 1 januari bekend worden, dan heb je pech."

elrio

We krijgen met zekerheid een ronde 5 :(

Peter Post Forever

Met Woods gelukkig nog een klimmer/ronderenner weten binnen te halen. Helaas overboden op DFM en net overboden op Halvorsen en Aru. Met Mareczko nog een rappe man weten binnen te halen plus Walls voor 1 punt, dat moet hij kunnen halen 😃

Boden ronde 4 verstuurd

el canibal

'@ivo001: Getverpielekes, scherp! Volgens PCS staat hij op het rooster voor 2021. Ben ik mooi gefopt. Hopelijk is dat voor 1 januari duidelijk dan 🙏

hartstikkebedankt

Het is al duidelijk, dus neem aan dat je als alle biedingen zijn afgerond, gewoon een renner kunt kiezen

elrio

Ja, el canibal je mag nadat alle biedingen zijn voltooid een renner van 6 cq punten kopen om McCabe te vervangen.

Het gaat lekker rap met de biedingen: al 12 binnen + 4 complete team, nog maar 7 (of 8) te gaan.

ZwartebroekengeIetrui

Ik heb ook mijn bod voor ronde 4 nu ingestuurd. Als je een PB wil sturen mag dat.

Laatst gewijzigd
Laatste man

Zo het team staat. Alleen nog aanvullen met talenten. Vorig jaar een bak punten over aan het einde en niks meer te vinden, dit jaar ging dat een stuk beter. Vorig jaar koploper boden verliezen, dit jaar nauwelijks.

Voor de klassementen dit jaar 3 man.
Landa gaat wederom een gooi doen naar een podium in een grote ronde. Wellicht twee grote rondes rijden of de OS. Kelderman en Konrad zijn de Bora mannen. Kelderman wederom op het podium van een grote ronde is natuurlijk de vraag. Ik zie hem vooral wel veel punten pakken in de kleinere rondes en klassiekers. Konrad is een product van Bora, elk jaar stabieler in een AK. Dit jaar een goede Giro. Rijdt altijd kort in kleinere rondes en klassiekers.

Drie jonge klimtalenten daarachter. Tolhoek heeft de meeste ervaring en goede resultaten. Kwam er vorig jaar niet echt uit, ik zie hem dit jaar wel in een aantal rondjes vrije kansen pakken. Mäder en Goossens reden een prima Vuelta. Mäder in de slotweek erg sterk, als die bij Qhuebeka blijft dan heeft hij alle kansen. Goossens kan zich bij Lotto rustig door ontwikkelen en zal veel vrijheid krijgen.

3 jonge mannen met rappe benen.
Dainese de sprintkopman van de ploeg. Dit jaar de stap maken als 2e sprinter bij Sunweb. Heeft al laten zien zeer snel te zijn. Steimle en Oliveira zijn mannen met een goede tijdrit en goed eindschot. Oliveira viel op in California 2018, Steimle in het najaar van 2019. Beide de Vuelta gereden en fysiek een stap gemaakt.

Voor de tijdrit doen we het met twee toptalenten. Cavagna en Bjerg. Beide al prachtige dingen laten zien in tijdritten (WK beloften en profs). Maar ze kunnen meer dan tijdrijden, Bjerg liet dat zien in de Giro en Cavagna al in diverse koersen.

Als laatste man de captain van de ploeg.
Kwiatkowski is de alleskunner. Wereldknecht, klimmer, kasseienvreter, tijdrijder en ex-wereldkampioen. Ik verwacht wat meer vrijheid in de klassiekers voor hem dit jaar.

Met dit team zie ik zeker veel groeimarge en moeten we over de biedpunten heen kunnen gaan.

1 LANDA MEANA Mikel 751
1 STEIMLE Jannik 236
2 CAVAGNA Rémi 446
2 DAINESE Alberto 331
2 MÄDER Gino 251
2 BJERG Mikkel 187
2 OLIVEIRA Ivo Emanuel Alves 76
3 KELDERMAN Wilco 926
3 KWIATKOWSKI Michal 701
3 KONRAD Patrick 551
3 TOLHOEK Antwan 126
3 GOOSSENS Kobe 85

joske47

Vanmarcke op 2 puntjes mislopen en Merlier met 4 anders was mijn team vol geweest. Hopelijk is het deze ronde wel raak. Bod verzonden.

Luuuuuuukk

Ik mag hopen dat er met zo'n beperkt budget (en dito seizoen) er in een volledig seizoen door iedereen wel over het budget heen gegaan wordt..

Homme

Ja. Ik heb wel met de factor 1.5 rekening gehouden bij het bieden. Ik mik op 7000 ptn. Daarom wat dure mannen misgelopen. De toekomst zal uitwijzen van wijsheid was.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 10 ... 21 22

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.