Wielermaster CQ-spel 2021

1 2 ... 11 ... 21 22
Pier Tol

Na een teleurstellende 3e ronde, waarin alleen Jens Debusschere werd binnengehaald, inmiddels ook mijn 4e bod de deur uit gedaan. Hopelijk hiermee mijn team compleet.

Ab Normaal

Mijn bod is ook de deur uit.
Eigenlijk ben ik tot nu toe heel tevreden met mijn team. Zeker als ik de laatste 3 renners binnen haal.

elrio

Er missen nog 2 (of 3) boden... gaat snel deze ronde.

el canibal

Bod 4 is weg, ietwat aan de late kant waarvoor excuus

hartstikkebedankt

*tromgeroffel*

elrio

En nu is het wachten op ezra...
Het is natuurlijk een beetje afhankelijk van ezra's boden, maar op dit moment zijn er 16 complete teams, dat kunnen er nog 17 worden. Dat betekent dat er 6 (of 7) mensen opgaan voor ronde 5.
Vanaf ronde 5 wordt er elke dag een beurt gedraaid. Dit moet wel kunnen gezien de weinige renners die nog gekozen moeten worden en de verschillende budgetten die over zijn. Met een beetje mazzel kunnen we dan volgende week aan de talentencup beginnen. Dus begin allemaal al met denken over welke talenten jullie willen toevoegen aan jullie team. Mocht je niet mee willen doen aan de talentencup laat dat dan ook even weten.

Ab Normaal

Kom op ezra, je laat toch niet iedereen nog 31,5 uur wachten?

KJP

Ezra heeft gewoon standaard een alarm een paar uur voor de deadline staan denk ik ;)

hartstikkebedankt

Nou, 13 punten voor 1 renner. Dat hoeft niet lang te duren hopelijk ;) En ezra was vanmiddag nog online in een ander topic

elrio

Ik zie zelfs nog best een goede koop voor precies 13 punten.

hartstikkebedankt

Ik zie zelfs 3 renners van 13 punten die aardig meer kunnen halen :p

Ab Normaal

Ha, die 3 zie ik ook :)
Meer zijn het er ook niet.

ezra

Ik word helemaal gek van jullie goede gedrag. Ik ben nog een student, ik ben gewend alles krap voor de deadline te doen ;). Ik heb mijn bod klein half uurtje geleden naar elrio gemaild!

Ab Normaal

Dan krijg je nu vast een lesje in hoe het in het werkleven aan toe gaat. Hop hop hop, tempo en presteren :)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Team compleet en ben zeker niet ontevreden... ben een paar sterke renners misgelopen maar ik denk dat ik hier zeker mee kan doen voor een mooie klassering.

elrio

Sorry voor mijn late reactie nadat ik iedereen aangespoord had om de boden in te sturen, maar er kwam even iets tussen. In ieder geval is de ronde gedraaid en we hebben 17 complete teams. Dat betekent dat er nog 6 (of 7) mensen moeten bieden. Vanaf nu wordt er elke dag om 11 uur 's avonds een beurt gedraaid tot alle teams compleet zijn. Veel succes met het completeren van jullie teams.

En ik heb medelijden met Homme...

Joachim

Ai Vermaerke weg. Die had ik dit jaar als talent en ik zou er wellicht weer op geboden hebben voor de talentencup, maar rahimns heeft 'm nu al binnengehaald. Slimme zet denk ik.

hartstikkebedankt

Mijn selectie is compleet met Timothy Dupont voor 357 punten. Wellicht iets meer dan ik had willen betalen, maar aan de andere kant is hij vele jaren voorbij deze score gegaan. Als de kalender weer wat voller is, dan moet het haalbaar zijn. Nog getwijfeld om een renner dichter bij de 357 punten (over 2020) te kiezen, achteraf had het gekund.

elrio

Heel tevreden met mijn selectie tot nu toe. Met de laatste toevoeging voor 0 punten heb ik misschien wat mensen boos gemaakt die hem voor hun talentencup wilden hebben (op dat lijstje stond hij ook voor mij), maar een talentvolle columbiaan die voor EF gaat rijden kon ik niet laten liggen.
6 nederlanders dus dat maakt het makkelijker om voor mijn eigen team te supporteren. Heb wel gedacht over types als Simmons en Moscon (en ik denk ook zeker dat ze goede kopen zijn), maar heb toch besloten daar niet voor te gaan. Voorstellen van mijn selectie volgt na de talentencup.

erveedeeee

Arroyave stond inderdaad hoog op mijn talentenlijst...

Redelijk tevreden met mijn team, al ga ik zeker niet meedoen om de podiumplaatsen dit jaar

Pier Tol

Helaas Eduard Prades niet op kunnen pikken, was toch vrij populair onder de nog resterende managers naar aanleiding van het bericht dat hij volgend jaar weer kopman zal zijn. Met Keukeleire een degelijke klassiekerrijder kunnen contracteren. Inmiddels 5e bod weer ingediend.

Wielervolger

Mijn team is ook compleet. Met Aru, Boasson Hagen en Greipel zit er heel wat vergane glorie in mijn ploeg maar ik ben er van overtuigd dat Boasson Hagen en Aru bij hun nieuwe ploeg toch weer wat meer flitsen gaan laten zien.

Volledige ploegvoorstelling volgt na de talentenronde.

ivo001

Grappig om te zien dat er hier na 4 rondes een hoop toppers over zijn, die in de 2e divisie al snel weg waren.

Leukefans

Vendrame had ik er graag nog bijgehaald, dat had nog een serieuze versterking kunnen zijn.
Wel tevreden dat ik Kevin Rivera op waarde kon halen, mits enige progressie zou die zomaar een veelvoud van die 54 punten kunnen gaan scoren!

elrio

Alleen nog Homme en kartje, maar ik ga sowieso om 23:00 de beurt draaien.

1 2 ... 11 ... 21 22

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.