En nu is het wachten op ezra...
Het is natuurlijk een beetje afhankelijk van ezra's boden, maar op dit moment zijn er 16 complete teams, dat kunnen er nog 17 worden. Dat betekent dat er 6 (of 7) mensen opgaan voor ronde 5.
Vanaf ronde 5 wordt er elke dag een beurt gedraaid. Dit moet wel kunnen gezien de weinige renners die nog gekozen moeten worden en de verschillende budgetten die over zijn. Met een beetje mazzel kunnen we dan volgende week aan de talentencup beginnen. Dus begin allemaal al met denken over welke talenten jullie willen toevoegen aan jullie team. Mocht je niet mee willen doen aan de talentencup laat dat dan ook even weten.
Sorry voor mijn late reactie nadat ik iedereen aangespoord had om de boden in te sturen, maar er kwam even iets tussen. In ieder geval is de ronde gedraaid en we hebben 17 complete teams. Dat betekent dat er nog 6 (of 7) mensen moeten bieden. Vanaf nu wordt er elke dag om 11 uur 's avonds een beurt gedraaid tot alle teams compleet zijn. Veel succes met het completeren van jullie teams.
En ik heb medelijden met Homme...
Mijn selectie is compleet met Timothy Dupont voor 357 punten. Wellicht iets meer dan ik had willen betalen, maar aan de andere kant is hij vele jaren voorbij deze score gegaan. Als de kalender weer wat voller is, dan moet het haalbaar zijn. Nog getwijfeld om een renner dichter bij de 357 punten (over 2020) te kiezen, achteraf had het gekund.
Heel tevreden met mijn selectie tot nu toe. Met de laatste toevoeging voor 0 punten heb ik misschien wat mensen boos gemaakt die hem voor hun talentencup wilden hebben (op dat lijstje stond hij ook voor mij), maar een talentvolle columbiaan die voor EF gaat rijden kon ik niet laten liggen.
6 nederlanders dus dat maakt het makkelijker om voor mijn eigen team te supporteren. Heb wel gedacht over types als Simmons en Moscon (en ik denk ook zeker dat ze goede kopen zijn), maar heb toch besloten daar niet voor te gaan. Voorstellen van mijn selectie volgt na de talentencup.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.