Wielermaster CQ-spel 2021

1 2 ... 12 ... 21 22
elrio

En ook Homme heeft geboden, alleen kartje mist nog. Aangezien hij slechts een renner van 0 moet en daardoor geen overlap heeft met de anderen denk ik dat met het bod van kartje de hoofdfase van de bieding afgesloten kan worden.

Ik hoop dat kartje snel bekend maakt wie hij kiest voor zijn team. Zodat we maandag kunnen gaan beginnen aan de talentencup.

elrio

De ploegen staan op pagina 1 van het forum. We wachten op het bod van @kartje en dan gaan we door met de talentencup.

kartje

Hey iedereen,

Zot dat iedereen op mijn laatste bod van 0 punten aan het wachten is...
Een vraagje hoe kan je renners met 0 cq punten bekijken, de laatste renner is 2048 met 1 cq punt ? Had nooit gedacht dat ik al mijn renners in ronde 4 ging krijgen. :)

ivo001

Op de teampagina's zoeken tot je een renner met een - als 2020 score ziet.

kokkie1975

'@ Kartje

Renners met 0 punten kan je terugvinden door op onderstaande pagina op de cq ranking site Cq value =0 in te vullen en op search te klikken.
https://cqranking.com/men/asp/gen/cqSubrankingRider.asp

kartje

Bedankt voor de hulp, ondertussen is mijn renner de deur uit!

jappe666

Je zou voor Wicky echt nog een sterk team kunnen maken van de overblijvers eigenlijk!

elrio

OK, kartje's bod is verwerkt en alle ploegen zijn op pagina 1 te vinden. Aangezien dit een beetje een raar weekend is (ik ga zelf zondag Sinterklaas vieren), stel ik voor dat we maandag 20:00 precies gaan beginnen met de talentencup. Nog even ter herinnering de regels:
- je hebt 50 punten voor 3 renners
- alle renners moeten na 1999/01/01 geboren zijn
- bij gelijke boden telt het moment van bieden, mocht je te vroeg bieden dat wordt je bod om 21:00 verwerkt, dit ook voor mensen die iets anders te doen hebben om 20:00.
- mocht je niet willen meedoen geef dat dan direct even door zodat we niet voor niets zitten te wachten
- de eerste ronde duurt 2 dagen, daarna gaan we direct naar 1 dag per ronde.

Over het team van Wicky heb ik het volgende besloten:
- iedereen die wil mag het team van Wicky completeren (dus 9 renners voor 2132 cq punten), je kan gewoon de cq waarde bieden.
- je mag geen talenten kiezen
- als de talentencup is afgelopen, bekijk ik alle boden. Als eerste wordt de renner aangekocht die in de meeste teams zit, bij gelijk spel wordt eerst de duurste gekocht. Zodra er nog 1 renner over is om te kopen, wordt de dan nog duurst mogelijke renner gekocht (indien zeker is dat die volgend jaar een ploeg heeft).
- geef het 'Wicky'-team ook een leuke naam, dan kunnen we uiteindelijk uit de leukste namen ook nog eens kiezen.

elrio

Ik heb de bied-stats op pagina 1 gezet

Wielervolger

Interessante statistieken Elrio, bedankt daarvoor!

Ik zie eigenlijk geen enkel team dat er echt bovenuit steekt maar heb toch een soort van sterrenverdeling gemaakt van wat ik verwacht dat de einduitslag zal zijn. Ik wacht daarvoor niet op de talentencup omdat dat toch grotendeels renners zijn die ik niet ken of moeilijk kan inschatten. Het team van Wicky is ook nog niet compleet maar ik zie niet in hoe we daar nog iets beter van kunnen maken dan een ploeg voor de onderste regionen.

[B]Favorieten volgens Wielervolger[/b]
**** Luuk Zuijderwijk
*** Joachim, Jappe666
** Wielervolger, Pier Tol, Hartstikkebedankt
* Ab Normaal, Gerrit Glomser, Ezra, Hofsje

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Leuk, Team Wicky is dan een beetje van ons allemaal :p

hofsje

Bedankt dat je me nog 1ster geeft
Het zou me al verbazen iig als ik weer 4de wordt 😁

Gerrit Glomser

Zie zelf niet waarom ik een ster heb. Zelf hoop ik in de top 20 te eindigen, maar verwacht dat dit een enorme opgave gaat worden. Zie ook geen team dat er eenvoudig bovenuit steekt, dus zal bovenin ook spannend worden. Ga eens zien of we iets geinigs van Wicky's team en de teamnaam kunnen maken.

Ab Normaal

Wat gebeurd er eigenlijk met de degradatie regeling mocht het gemeenschappelijke team van Wicky niet laatste worden?

BlingSagan

Huh. Als het gemeenschappelijke team degradeert, degraderen jullie toch allemaal !

elrio

'@Ab Normaal Wicky wordt gezien als een van de niet terugkerende renners van de 1ste divisie en dat betekent dat er 1 persoon minder degradeert.

Ter herinnering vanavond om 8 uur kunnen de boden voor de talentencup worden ingestuurd.

ivo001

Ik heb hier opzet voor het team van Wicky.

Ik presenteer team "Wiekser"

Renner CQ
POGACAR Tadej 2045
MARTIN Daniel 778
KRIEGER Alexander 314
PERNSTEINER Hermann 308
NARVAEZ PRADO Jhonatan Manuel 296
ROLLAND Pierre 253
PETERS Nans 194
ARMIRAIL Bruno 178
GIBBONS Ryan 138
ROCHAS Rémy 94
PELUCCHI Matteo 28
CAVENDISH Mark 15
Totaal 4641

jappe666

Vanuit het wielerhart, puur en alleen voor de liefde voor de fiets, het aanvalstemperament en de cult ervan:

Team Wicky-Media(an): Het team van en voor de wielerliefhebber:

- Davide Rebellin (35)
- Oscar Sevilla (151)
- Francisco Mancebo (0)
- Thomas De Gendt (194)
- Simon Pellaud (112)
- Luis Leon Sanchez (302)
- Guillaume Martin (1026)
- Alessandro De Marchi (218)
- Alexis Gougeard (90)

Als we het verstand laten zegevieren en kijken wie het jaar ervoor nog dik scoorden, dan kom ik uit bij:

- Daryl Impey (406)
- Tom Van Asbroeck (90)
- Luis Leon Sanchez (302)
- Julien Simon (96)
- Jan Polanc (197)
- Edward Theuns (123)
- Merhawi Kudus (97)
- Simone Velasco (116)
- Rui Costa (490)

Ab Normaal

Hierbij mijn voorstel voor team Wicky-pedia:

Jai Hindley 849
Xandro Meurisse 296
Natnael Tesfatsion 292
Max Walscheid 204
Louis Meintjes 168
Gianluca Brambilla 152
Dimitry Claeys 132
Matteo Pelucchi 28
Rein Taaramäe 10

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Ik heb mijn Wicky Wacka ook via mail naar elrio gestuurd

Overigens ben ik ook wel nieuwsgierig hoe het volgende ploegje 'overblijvers' het zou doen. Enige is dat er natuurlijk met hindsight niet overboden hoefde te worden voor deze renners (maar goed, dat hoefde in het 'echt' ook niet, omdat ze niet zijn gekozen).

Dit was bijvoorbeeld op te halen voor 4.653

ULISSI Diego 1191
MARTIN Guillaume 1026
MARTIN Daniel 778
BARGUIL Warren 658
MEURISSE Xandro 296
FABBRO Matteo 131
THEUNS Edward 123
SKUJINS Toms 111
SIMON Julien 96
NIEUWENHUIS Joris 93
VAN ASBROECK Tom 90
PADUN Mark 60

Laatst gewijzigd
erveedeeee

Team de Vikingen

Dion Smith 367
Gianni Vermeersch 348
Alexander Krieger 314
Hermann Pernsteiner 308
Xandro Meurisse 296
Matteo Fabbro 131
Jonas Rickaert 211
Silvan Dillier 117
Lennart Hofstede 39

elrio

Meurisse en Pernsteiner staan op dit moment op pole om in het team te komen, maar er kan nog veel veranderen. Pas als de talentencup helemaal af is zal het team op bovenstaand beschreven manier in elkaar gezet worden.

Laatst gewijzigd
kartje

Bij deze zijn mijn talenten de deur uit! :)

Laatste man

Done.

jappe666

Kan er wel gewacht worden met het publiceren van de resultaten tot 20u30, zodat ook de eerste deadline in divisie 2 voorbij is?

1 2 ... 12 ... 21 22

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.