Wielermaster CQ-spel 2021

1 2 ... 5 ... 21 22
elrio

We missen nog 4 boden...
@Wicky ik heb je een PB gestuurd over je bod

Laatste man

Net verzonden!

Edjahh

Tot hoelaat heb ik morgen? Nogal hectisch at work atm dus weinig tijd. Ik kijk of t lukt morgen.

Leukefans

Deadline staat op 23u als ik het goed gezien heb. Hopelijk is dat haalbaar voor je.

elrio

Dat klopt inderdaad deadline is 23u, kom op @Edjahh het bod voor de eerste ronde is het makkelijkst, je hebt slechts keuze uit 200 renners. Gewoon Roglic voor 3004 punten kopen!

Laatste man

Boden mag trouwens verstuurd worden in PM voor de liefhebbers.

ezra

Ik heb mijn biedingen inmiddels ook opgestuurd.

elrio

Nog 2 te gaan...

joske47

Ook gestuurd

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hopelijk vind edjahh tijd om wat in te sturen.

Leukefans

De ongeduldigen zullen het wellicht niet graag lezen, maar aangezien Edjahh wel al van zich liet horen en aangaf het zeer druk te hebben kunnen we wellicht wat flexibel zijn met de deadline?
Het is niet dat we niet weten of er überhaupt nog een bod komt of dat de timing van het hele spel anders in gedrang komt.
Al hoop ik zelf natuurlijk ook dat het wachten niet te lang meer duurt, want de spanning stijgt...

elrio

'@joske47 pffff, gaat het zo goed met mijn boden en dan komt het een-na-laatste bod binnen en dan raak je er heel veel kwijt en allemaal met kleine marges...

elrio

'@Leukefans enerzijds ben ik het met je eens over het bod van Edjahh, misschien ook ingegeven door het feit dat hij ooit een organisator is geweest, maar anderzijds is het wel duidelijk vantevoren gecommuniceerd en het gaat hier om het bod voor ronde 1, daar heeft iedereen al heel lang over kunnen nadenken. Het is niet alsof het afhankelijk is van wat er in de vorige rondes gebeurd is. Ook hebben al 3 mensen die op de wachtlijst een eventueel bod ingestuurd omdat ze zo graag mee willen spelen.

joske47

'@elrio: sorry dat moet balen zijn. Eerste ronde is altijd de spannendste vind ik met toch ook wel een dosis geluk hebben. Dubbeltje lijkt dan mijn kant op te vallen maar Edjahh is natuurlijk nog.

Laatste man

Voor mij is een dag later ook oke hoor. Dagje meer spanning van het spel 😁. Als de deadline blijft, ook prima.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De spelregels zijn op dat gebied toch weer niet aangepast dus je bent niet verplicht te bieden, dus als Edjahh de deadline niet haalt dan mag hij in principe gewoon meedoen in de 2e ronde. Zou anders deze spelregel in de volgende editie wel toevoegen, dat je verplicht bent om de eerste ronde mee te bieden.

elrio

'@rahimns op 20 november heb ik geschreven:

Voor de eerste ronde, waar meer dan genoeg tijd voor is immers je kan nu al nadenken, geldt als je te laat instuurt dan wordt je plek ingenomen door de eerste van de reservelijst mocht die dat willen.

Dat lijkt mij tamelijk duidelijk. Daarbij heb ik gisteren iedereen die nog niet geboden had een mail gestuurd met een bericht van deze strekking.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Elrio.... dan heb ik daar overheen gelezen, mijn excuses. Misschien wel handig om die regel voortaan ook in het openingsbericht mee te nemen.

Laatst gewijzigd
elrio

Zal ik doen

Joachim

Als Edjahh niet geboden heeft en elrio het bod van de eerste reserve meerekent, kan Edjahh zich natuurijk nog altijd aanmelden bij divisie 2.

elrio

Inderdaad zoals Joachim zegt is het door de aanwezigheid van een tweede divisie niet zo dat Edjahh dit jaar niet kan spelen. Daarom ga ik ertoe over om Ab Normaal toe te voegen aan de spelerslijst. Ik ga de scripts draaien en binnen een 10tal minuten kan iedereen zijn team zien.

elrio

De tweede ronde gaat nog niet beginnen want 2 mensen hebben hetzelfde bod gedaan op Geraint Thomas (ik en Luuk Zuijderwijk). Ik heb net mijn bod naar rahimns gestuurd dus zodra Luuk zijn bod naar mij heeft gestuurd kan de ronde worden gefinaliseerd. Helaas zullen jullie even moeten wachten met het insturen van boden omdat ik nog geen bod heb samengesteld omdat dat nogal afhankelijk is van het wel of niet krijgen van Geraint.

Ab Normaal

Ben benieuwd tussen de ervaren rotten.
Voorlopig slechts 1 renner.
Maar nog wel veel budget. Wat is de volgende deadline?

Edit: staat er nu. Duidelijk. Kan ik even gaan puzzelen

Laatst gewijzigd
elrio

De volgende deadline is op zaterdag om 11 uur. Maar dus nog even wachten met het insturen van boden, omdat we een tussenronde hebben om te bepalen wie Geraint krijgt.

Joachim

Wow hofsje z'n hele budget is er al door. :o :D

Ik heb ook al een stevig ploegje met Vlasov, S. Yates, Cosnefroy en O. Naesen. M'n vier duurste boden binnengehaald, de andere drie (McNulty, F. Vermeersch en Bonifazio) niet.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 5 ... 21 22

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.