De ongeduldigen zullen het wellicht niet graag lezen, maar aangezien Edjahh wel al van zich liet horen en aangaf het zeer druk te hebben kunnen we wellicht wat flexibel zijn met de deadline?
Het is niet dat we niet weten of er überhaupt nog een bod komt of dat de timing van het hele spel anders in gedrang komt.
Al hoop ik zelf natuurlijk ook dat het wachten niet te lang meer duurt, want de spanning stijgt...
'@Leukefans enerzijds ben ik het met je eens over het bod van Edjahh, misschien ook ingegeven door het feit dat hij ooit een organisator is geweest, maar anderzijds is het wel duidelijk vantevoren gecommuniceerd en het gaat hier om het bod voor ronde 1, daar heeft iedereen al heel lang over kunnen nadenken. Het is niet alsof het afhankelijk is van wat er in de vorige rondes gebeurd is. Ook hebben al 3 mensen die op de wachtlijst een eventueel bod ingestuurd omdat ze zo graag mee willen spelen.
De spelregels zijn op dat gebied toch weer niet aangepast dus je bent niet verplicht te bieden, dus als Edjahh de deadline niet haalt dan mag hij in principe gewoon meedoen in de 2e ronde. Zou anders deze spelregel in de volgende editie wel toevoegen, dat je verplicht bent om de eerste ronde mee te bieden.
'@rahimns op 20 november heb ik geschreven:
Voor de eerste ronde, waar meer dan genoeg tijd voor is immers je kan nu al nadenken, geldt als je te laat instuurt dan wordt je plek ingenomen door de eerste van de reservelijst mocht die dat willen.
Dat lijkt mij tamelijk duidelijk. Daarbij heb ik gisteren iedereen die nog niet geboden had een mail gestuurd met een bericht van deze strekking.
De tweede ronde gaat nog niet beginnen want 2 mensen hebben hetzelfde bod gedaan op Geraint Thomas (ik en Luuk Zuijderwijk). Ik heb net mijn bod naar rahimns gestuurd dus zodra Luuk zijn bod naar mij heeft gestuurd kan de ronde worden gefinaliseerd. Helaas zullen jullie even moeten wachten met het insturen van boden omdat ik nog geen bod heb samengesteld omdat dat nogal afhankelijk is van het wel of niet krijgen van Geraint.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.