Wielermaster CQ-spel 2021

1 2 ... 6 ... 21 22
hartstikkebedankt

Heel blij met Ganna, Hayter en F. Vermeersch. En Colbrelli krijgt dit jaar een herkansing. Had er verder nog iemand op hen geboden? Ik had verder geboden op Sagan, Dennis, Hamilton, Bardet en Turgis.

Luuuuuuukk

Heel blij met het binnenhalen van Bernal! Hoeveel mensen heb ik afgetroefd? Nu hopen dat ik G. Thomas ook nog heb en dan kunnen we gaan puzzelen

hofsje

Ik heb een beetje te enthiousiast geboden al me renners waar ik heb geboden heb ik ook binnen 7vd7 wordt puzzelen met de 0 punten renners

elrio

Luuk Zuijderwijk heeft het bod op Geraint Thomas gewonnen, ik moet even puzzelen om te zien wat ik met het extra budget ga doen. Waarschijnlijk vanavond nog een bod en dan wordt ronde 2 geopend.

hofsje

8vd 8 uiteraard scheelt alweer met berichten straks😄

Ab Normaal

'@hartstikkebedankt
Ik had ook op Colbrelli geboden

elrio

OK, ik heb mijn bod naar rahimns gestuurd en dat betekent dat de tweede ronde is geopend. Een te laat bod nu betekent gewoon dat je niet geboden hebt en niks anders.

Over ronde 1: ben best tevreden met de renners die ik heb gekregen. Alleen ben ik op het laatste moment nog Valgren, Viviani en Thomas kwijt geraakt en dat vind ik toch wel erg jammer. Nou ja vol goede moed door naar de volgende ronde.

Luuuuuuukk

Poh dit is toch wel een erg goede basis. Ben benieuwd waar ik het nog mee aan kan vullen!

hofsje

ik heb me ronde 2 ook verstuurd
Of iemand het wil weten is de vraag omdat ik nog maar 0 punten over heb 😄

Peter Post Forever

Had de hoop dit jaar hoog te eindigen maar als ik sommige teams nu al zie wordt dat weer heel lastig. Blij met Matthews, Garcia Cortina en Stybar maar vooral jammer dat ik Cosnefroy en Haig of Hamilton niet heb.

Nu puzzelen voor ronde 2!

KJP

Niet ontevreden. Ondanks dat ik maar van drie andere managers de boden wist, was ik er al achter dat ik Higuita, Haig, Hamilton & Uran niet had. Uiteindelijk verder dan alleen nog Colbrelli verloren, en de overige vier renners gehouden.

Nieuwe boden zijn al verzonden!

elrio

De 3 beste kopen uit de eerste ronde zijn volgens mij:
Van Avermaet, Adam Yates en Alaphilippe
Het zijn in ieder geval renners die ik heel graag voor die prijs gehad zou hebben.

jefgodfather

'@Edjahh is steeds welkom in Divisie 2, maar ik zou het wel graag vanavond weten omdat we dan beslissen wat ons budget en aantal renners in ons ploegje moet zijn.
één deelnemer meer of minder kan wel een verschil maken in ons budget en aantal renners

Veel succes Ab Normaal in Divisie 1

Luuuuuuukk

Mijn boden zijn ook weer de deur uit! Heb je ook al geboden en wil je vergelijken? Stuur maar een DM

Ab Normaal

Hier ook verstuurd en ook hier, wil je vergelijken, dan zie ik wel een bericht verschijnen.

Wielervolger

Is het nu verplicht om al je overige plaatsen te vullen of mag je ook bieden op 7 renners terwijl je er nog 9 nodig hebt?

hofsje

Dat mag jezelf beslissen @wielervolger ik had in ronde 1 op 8 renners geboden en ik heb ze allemaal ,nu moest ik voor de 0 punten renner gaan

elrio

Nee het is niet verplicht je team te vullen. Veel mensen vinden het een goede tactiek om nog 1 plaats open te houden, zeker als je biedt op iemand met veel punten. Op die manier, mocht je dat bod verliezen en de rest winnen zit je niet met heel veel punten voor nog maar 1 plekje.

Rahim Vlasblom
admin

'@elrio plaats je ook een lijst met renners die al gekozen zijn ??

edit: laat maar

Laatst gewijzigd
elrio

'@rahimns ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Op pagina 1 staan alle teams, daar kan je uit afleiden welke al gekozen zijn. Zou je ze in een ander formaat willen?

Edjahh

Ben er niet aan toegekomen. Andere rondes was ook lastig geworden voor mij. Als ik mee doe wil ik wel uitgebreid puzzelen en die tijd heb ik nu niet. Ik wens iedereen veel succes.

Sjonge Jonge

Edjahh, wellicht kan je in de 2e divisie nog meedoen? Bieden begint daar zaterdag, wellicht dat je in het weekend wel tijd hebt?

Rahim Vlasblom
admin

'@elrio ja eigenlijk gewoon als lijst zodat ik het wat makkelijker kan alfabetiseren en kan schrappen, maar ik heb het al opgelost. Geen probleem.

Voor diegene die al geboden hebben... vraag gerust naar de bekende weg.

Laatst gewijzigd
Wielervolger

Heel blij met mijn kopmannen Schachmann, Lopez en Yates. Maar ze hebben nog een paar ploeggenoten nodig, mijn bod voor ronde 2 is ook de deur uit.

Leukefans

Mijn bod is ook de deur aan, PM'en staat vrij.

1 2 ... 6 ... 21 22

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.