Wielermaster CQ-spel 2021

1 2 ... 7 ... 21 22
Pier Tol

Gematigd tevreden met uitkomst 1e biedronde. Had ingezet op de naar mijn mening vooraf wellicht wat minder pouplaire renners en dus gehoopt er wat meer binnen te hengelen.
De 4 renners die ik wel binnen heb gehaald zijn wel renners met potentie (met name Hofstetter verwacht ik veel van en Felline heeft in de Giro weer flitsen van zijn oude niveau laten zien, hoop dat hij dat doortrekt. Verder hoop ik dat Muhlberger bij Movistar, ondanks het aantrekken van MAL, zijn kansen gaat krijgen; Majka is tenslotte een constante en betrouwbare coureur, die gaat zijn punten wel binnenhalen).
Bod voor 2e ronde inmiddels ook verstuurd.

el canibal

Bod 2 is weg. Blij met mijn 3 mannen tot nu toe, al hebben ze vast flink teveel gekost. Bij een redelijk normaal WT seizoen moeten ze zich toch wel terug kunnen verdienen.

Peter Post Forever

Verstuurd via pm

erveedeeee

Ook mijn bod is verstuurd.

Gematigd tevreden over de 1e ronde. Ik zie toch al een hoop teams met een behoorlijk mooie basis staan.
Benieuwd naar de tweede ronde. PM mag.

Wielervolger

'@Elrio op welke renner is het vaakst geboden in ronde 1?

elrio

top 10 aantal boden

HAMILTON Lucas 8
MOLLEMA Bauke 7
VIVIANI Elia 7
GARCIA CORTINA Ivan 6
BERNAL GOMEZ Egan Arley 5
DUNBAR Eddie 5
EVENEPOEL Remco 5
LEKNESSUND Andreas 5
COLBRELLI Sonny 4
VERMEERSCH Florian 4

Opvallend...

hartstikkebedankt

Garcia Cortina is altijd het stokpaardje van velen, ik ben heel benieuwd of het er nu eens uitkomt.

Peter Post Forever

Ik hoop het 😜

Homme

Biedingen voor ronde 2 weer verzonden

el canibal

'@elrio: zou wel een uitdaging zijn om een compleet Nederlands team op te stellen

elrio

Over het algemeen worden de boden goed ingestuurd (in het formaat zoals vermeld op de site van cqranking, al gebruiken sommige mensen wel kleine letter voor de achternaam). Mijn dank daarvoor, dat scheelt mij een hoop werk. Maar enkelen van jullie die mij e-mailen zetten niet hun teamnaam bij het bod en dat is soms wat onhandig.

ZwartebroekengeIetrui

Bod voor de tweede ronde ook verstuurd. PM over boden mag.

jappe666

Ook ingediend.

shiraz

'@ Elrio
Ik herken mij in het geschetste beeld en betreur de ophef.
Ik zal volgende keer teamnaam vermelden 😀

hartstikkebedankt

Mijn tweede bod is ook verzonden :)

Luuuuuuukk

Het gaat weer hard voor mijn gevoel!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nog 5 volgens mij

elrio

Ik kom op zes...

joske47

Ook verzonden

hartstikkebedankt

Zou leuk zijn om morgen overdag al een uitslag te hebben!

Gerrit Glomser

Heb mijn boden net verzonden. Zal weer een strijd gaan worden om geen laatste te worden. Heb zelf drie renners binnen gehaald, waarbij ik zeer tevreden ben met Hugh Carthy. Als die zijn progressie doorzet kan hij veel punten pakken. Verder hoop ik dat Gilbert nog een keer gaat vlammen en dat Nizzolo gewoon degelijk zijn puntjes binnenharkt.

De vier die ik niet heb kunnen binnenhalen heb ik ook vrij dik onder het gewonnen bod geboden.

Laatste man

Redelijk tevreden na ronde 1. Met Landa een kopman binnen. Met Steimle een groot talent in tijdrijden en sprinten. Helaas toch wel verloren met Haig, Sivakov, Simmons en Matthews.

Bieding 2 net de deur uit.

Laatst gewijzigd
kartje

TJah mijn eerste ronde was absoluut niet goed enkel Carapaz kunnen binnenhengelen. Spijtig dat ik Evenepoel, Kämna, Adam Yates, en Bernal gemist heb. Zeker Kämna, met slechts 4 punten gemist.

Hopelijk 2de ronde beter!

elrio

Alleen Wicky en ezra nog te gaan...

KJP

Das twee te veel! :P

1 2 ... 7 ... 21 22

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.