Gematigd tevreden met uitkomst 1e biedronde. Had ingezet op de naar mijn mening vooraf wellicht wat minder pouplaire renners en dus gehoopt er wat meer binnen te hengelen.
De 4 renners die ik wel binnen heb gehaald zijn wel renners met potentie (met name Hofstetter verwacht ik veel van en Felline heeft in de Giro weer flitsen van zijn oude niveau laten zien, hoop dat hij dat doortrekt. Verder hoop ik dat Muhlberger bij Movistar, ondanks het aantrekken van MAL, zijn kansen gaat krijgen; Majka is tenslotte een constante en betrouwbare coureur, die gaat zijn punten wel binnenhalen).
Bod voor 2e ronde inmiddels ook verstuurd.
Over het algemeen worden de boden goed ingestuurd (in het formaat zoals vermeld op de site van cqranking, al gebruiken sommige mensen wel kleine letter voor de achternaam). Mijn dank daarvoor, dat scheelt mij een hoop werk. Maar enkelen van jullie die mij e-mailen zetten niet hun teamnaam bij het bod en dat is soms wat onhandig.
Heb mijn boden net verzonden. Zal weer een strijd gaan worden om geen laatste te worden. Heb zelf drie renners binnen gehaald, waarbij ik zeer tevreden ben met Hugh Carthy. Als die zijn progressie doorzet kan hij veel punten pakken. Verder hoop ik dat Gilbert nog een keer gaat vlammen en dat Nizzolo gewoon degelijk zijn puntjes binnenharkt.
De vier die ik niet heb kunnen binnenhalen heb ik ook vrij dik onder het gewonnen bod geboden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.