Wielermaster CQ-spel 2021

1 2 ... 8 ... 21 22
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Sommige dingen veranderen nooit... de usual suspects ;)

ezra

Ze zijn de deur uit, gewoon keurig voor de deadline ;)

Laatst gewijzigd
elrio

En nu is het wachten op Wicky...

Glomser

De volgende deadline is op zaterdag om 11 uur.

Dan is dus al behoorlijk te laat. Of wordt 23 uur bedoeld?

Ab Normaal

Neem aan ‘s avonds.

Leukefans

Op de eerste pagina staat wel 23:00, hij heeft dus nog even tijd. Hopelijk komt hij ertoe een bod samen te stellen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Niets meer gehoord van Wicky ??

elrio

Helaas... ik ga de beurt draaien en binnenkort staan de uitslagen van ronde 2 op de site.

elrio

Pagina 1 is geupdate (de teams en de top 200 vrije renners). Ook heb ik mijn bod voor ronde 3 naar rahimns gestuurd dus het puzzelen kan weer beginnen, de ronde is geopend. Volgende deadline dinsdag om 11 uur ('s avonds).

En tjonge Froome voor 150, wie had dat 2 jaar geleden gedacht.

Ab Normaal

Hahaha, niemand.
Heel erg tevreden over het resultaat in ronde 2.
Morgen maar weer terug naar de tekentafel.

Joachim

'@ elrio, jij hebt ook wel een koopje gedaan met Modolo voor 45. Hopelijk voor jou kan hij nog meermaals zo'n goede sprint rijden als die ene in Algarve dit jaar.

elrio

Update van de lijst van meest beboden renners:

top 10 aantal boden

BUCHMANN Emanuel 10
HAMILTON Lucas 8
MOLLEMA Bauke 7
VIVIANI Elia 7
KRUIJSWIJK Steven 7
PINOT Thibaut 6
GARCIA CORTINA Ivan 6
PIDCOCK Thomas 6
JANSEN Amund Grøndahl 5
BERNAL GOMEZ Egan Arley 5

Buchmann, Kruijswijk, Pidcock en Jansen erbij wat niet echt verrassend is. Twee van deze renners had ik ook op geboden en verloren, maar ben dus niet de enige.

Ab Normaal

Desondanks vind ik Grøndahl Jansen een koopje. Net als Latour.

Luuuuuuukk

Tevreden met de uitkomst van deze biedronde! Buchmann had ik al verwacht niet te winnen en als ik het winnende bod ook zie, had ik dat er nooit voor over kunnen hebben ook. Latour en Sajnok in mijn ogen echte koopjes.

Leukefans

Hier ook tevreden. Met Philipsen, Bagioli en Sarreau toch drie sterke renners binnengehaald, daar kan ik wel wat mee!

jappe666

Gokje genomen op een spoedig(er) lichamelijk en geestelijk herstel van de twee Nederlandse sprintkanonnen.
Kan vriezen en kan dooien zeg maar...

Verder wel tevreden met de binnengehengelde toppers tot dusver.

Bod 3 ingediend!

hofsje

Heel blij met me 0 punten renner haha kan alleen maar beter met ze gaan ,ben iig klaar na ronde 2

Wielervolger

Ow alleen Foss kunnen binnenhalen. Wel blij met hem in mijn team maar het had wat meer mogen zijn deze ronde...

Leukefans

Mijn derde ronde is trouwens alweer de deur uit, pm mag.

Laatste man

3e ronde ook de deur uit. Tevreden met ronde 2. Dainese, Mader, Oliveira, Bjerg en Cavagna. Hier zit groeimarge in!

PM mag voor 3.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Jammer wel dat er doordat Hofsje geen budget meer had er leuke talenten nu gekozen zijn die nu niet meer beschikbaar zijn voor de talentencup. Tenminste, neem aan dat die niet meer gekozen mogen worden daarvoor?

elrio

Inderdaad zijn die niet meer beschikbaar voor de talentencup

hofsje

Er zijn nog genoeg leuke talenten over @ Ab normaal

Ab Normaal

Klopt. Maar diegene die bij mij bovenaan stond heb jij ingepikt!

Peter Post Forever

Biedingen via PM verstuurd.

Ronde 2 aantal leuke renners opgeleverd. Vooral bij Clarke en Mozzato zie ik nog veel groeipotentie qua punten tov 2020. Visconti hoop ik ook, is kopman maar de jaartjes gaan tellen bij hem.

1 2 ... 8 ... 21 22

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.