Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 189 ... 454 455
madeinstars

https://twitter.com/JumboVismaRoad/status/1390697347240374272

Op deze foto zie ik ook Bouwman en Martens met de nieuwe Cervelo.

AWestie

'@madeinstars Grappig ook hoeveel verschil Bennett en Affini maken op de TT fiets. Mini propje George versus Beer Affini. Maar goed gevonden, me like like like.

Stoempie

Bennet gaf een paar weken geleden aan dat z'n kampioenstrui hem niet bepaald helpt in het peloton. Anderen laten hem niet toe in het wiel bij z'n ploeggenoten. Ik mag toch hopen dat we Bennet deze Giro niet door het peloton heen zien stuiteren.

Laatst gewijzigd
Glorious

Kunnen ze niet bij Jumbo een tint geel in de kampioenstruien verwerken, dan is het beter zichtbaar op tv. Zoek me altijd rot naar alle Jumbo's en dan kan Bennett gewoon in het treintje mee naar voren. :)

Zal Bennett nog zijn contract verlengen??

Ben vandaag benieuwd naar Foss!

Laatst gewijzigd
AWestie

Met een geeltint voor Bennett gaat hij nog meer op Qhubeka-Assos lijken.

Ondertussen probeert Dekker even in de top van de uitslag te komen.

$kedel

Ben ik de enige die vreest voor Bennet zijn kopmanschap?;p
Foss begint wel heel sterk hier.

tdola

Foss contract al verlengd? Lol, wink wink.

Poeksel

Affini contract al verlengd? ;)

AWestie

Van Emden heeft al verlengd
Als Ganna het ook niet lukt lijkt Romandië net die procentjes te schelen tussen winst en verlies.

AWestie

Nou, Ganna is toch gretig uit Romandië gekomen. Wel goede uitslag voor TJV. Jammer dat het geen zege was.

wieler4live

Goede dag voor de mannen 2,3 en 6 de en Bennett die tussen de mannen staat

Murcia

Zeer goed gepresteerd door de ploeg, jammer voor Affini maar Ganna liet er geen misverstand over bestaan dat hij de beste was vandaag. Toch een hele mooie tijdrit voor Eduardo die zijn potentie weer eens laat zien. Tobias zijn ontwikkeling in de ITT is fenomenaal. Baskenland was geen uitschieter, net als vorig jaar in de Giro is te zien dat hij voor dit werk gemaakt is en hopelijk kan hij naast het werken voor Bennett ook proberen om zelf bergop op de lopende beklimmingen zich eens te gaan testen in hoe lang hij meekan. De oude krijger Jos door velen al afgeschreven laat ook zien dat hij nog flink wat leven in zich heeft. David Dekker keurig als debutant en George zo rond de andere favorieten als Bernal en Yates. Hij levert alleen wat meer in op Almeida, Evenepoel en Vlasov.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Nou ik moet zeggen, dat David Dekker mij 't meest heeft verbaasd met toch een prima vlakke en korte tijdrit.
Maar Tobias Foss en Eduardo Affini steken er toch echt boven uit met een wel hele mooie uitslag.
Dan mag ik Jos "de vogelaar en vooral kenner" van Emden toch wel complimenteren met zijn top-tien uitslag.
Dat mooie gebaar van Affini naar Ganna maakt de dag goed voor Italie.

madeinstars

Met die tijdritten zit het met het oog op de tour wel goed, zou je denken. De Cervelo vliegt.

$kedel

Het gaat met de Cervelo's nog beter als met de Bianchi's heb ik het idee. Of ze zijn allemaal verrassend sterk natuurlijk, maar stuk voor stuk doen ze het beter als ik verwacht had.
Lekker die nieuwe taalregels:p

Laatst gewijzigd
Stoempie

Ik heb het idee dat de Cervelo fiets net zo snel is dan die groene Bianchi. Kan aan mij liggen hoor. Jullie hebben nu eenmaal meer verstand van fietsen als ik.

skylimit

Denk niet dat het echt aan de fietsen ligt. Affini heeft in korte vlakke tijdritten potentie, al komt het er niet altijd uit.
Foss is gewoon een uitstekende tijdrijder, zeker in dit deelnemersveld. Als hij in de bergen goed kan volgen, misschien met een enkele uitschieter, verwacht ik hem beter in het klassement dan George Bennett.
Benieuwd of TJV morgen Dekker en Groenewegen alle twee zal laten sprinten als het op een massasprint uitdraait.
Gewoon ieder zijn eigen weg zoeken. Treintjes worden toch meestal chaos in de eerste sprintetappes.

horsm

Foss was goed, zeg! Zet muv REV en Almeida de klassementsrenners op zo'n 25 seconden. Ik ben echt benieuwd hoe ver hij in de bergen gaat komen en of hij de kans krijgt om voor een klassement te gaan.

madeinstars

Dit niveau hebben we nog niet gezien van Affini en Foss hoor. Nou zijn zij nog jong en dus is het logisch dat ze nog verbeteren, maar gezien ook de tijdritresultaten van Kruijswijk, Roglic en Vignegaard eerder dit seizoen zou ik de invloed van de fiets ook niet zo snel afschrijven.

Dekker wordt de lead-out van Groenewegen. Dat is al meerdere keren aangegeven. Overigens heeft Jumbo hier met Bouwan, Van Emden, Affini, Dekker in potentie juist één van de betere treinen, dus het lijkt me logisch dat ze dat treintje op de rails gaan proberen te zetten.

tdola

Laten we nou aub geen klassement verwachten van foss hier. Is helper en misschien keer in de vlucht.
In de toekomst wellicht wel klassement maar dat is niet voor nu, staat ie wrs ook nog net niet scherp genoeg voor en niet de ervaring.

skylimit

'@madeinstars dan heb je Affini en Foss toch onderschat;)

madeinstars

Dat heeft niets met onderschatten te maken. Als jij ze in een WT wedstrijd tegen de absolute top op dit vlak al eens 2e en 3e hebt zien worden, mag je die uitslagen laten zien.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De ploeg is echt niet zomaar overgestapt op Cervelo hoor..

Laatst gewijzigd
xistnc

Welke Cervelo precies, Rahimns? ;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Xistnc welke dan ook

1 2 ... 189 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.