Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 452 453 454 455 »
$kedel

Ik mag toch hopen dat hij geen scheve schaats gaat rijden;)

Beer

Excuses @Rahimns! Dat had ik even verkeerd gezien.

kelderfan

Ik lees dat Ineos Heiduk heeft gehaald en daarnaast vandaag nog met drie nieuwe rennners komt met Viviani, Fraile en Craddock? Dat betekent, dat de belangstelling voor Tiesj Benoot is gedaald.
Derhalve blijft TJV en Lotto in de race.🚒

Yeez

Misschien wel meer ploegen nog…

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Zelfs dan kan Ineos Benoot halen... zegt nog steeds niets

kelderfan

'@rahimns
Svp even tellen. Ineos heeft met Fraile nu 29 renners en vandaag komen zij nog met Viviani & nog 1 renner.
Rondsuizen een paar namen met o.a. Craddock, maar die wordt ook gelinkt aan Team BikeExchange en Gate?
Dan zitten zij al aan 31 renners.
Dus zelfs dan kunnen zij doorgaan tot 32 renners?
@Yeez
Bij artikel WF wordt Benoot gelinkt aan JV en Ineos en volgens HLN wordt hij gelinkt aan Lotto.
Ineos heeft Fraile gehaald. Derhalve zie ik Benoot niet meer bij Ineos aansluiten.

Yeez

In het wf artikel werd uae toch genoemd en niet ineos, naast jv?

Ineos doet dit wel elk jaar: eerst alle verlengingen en daarna de laatste transfers achter elkaar, dus best kans dat dit het was

Murcia

In 2022 is het maximaal aantal renners van 32 teruggebracht naar 31 per World Tour team. Dat betekend inderdaad dat als INEOS vandaag naast Heiduk en Fraile nog twee namen presenteert haar ploeg vol is voor volgend jaar. Tenminste als de lijst op PCS klopt en jongens als Rivera, Wurf maar ook een Narvaez allemaal hebben bijgetekend.

kelderfan

'@rahimns
Trouwens Ben Turner is volgende aanwinst bij Ineos. Dus zonder Vivi nu al 30 renners,

Yeez

Dan zit Ineos vol eh

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ik ging uit van de 32 maar blijkbaar mogen ze er dit jaar nog maar 31 hebben, dan zou Ineos inderdaad vol zitten.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ok @rahimns
Kan gebeuren. Dan maar hopen, dat er groen licht komt voor Tiesj Benoot, want dat zou zeker een welkome versterking zijn voor TJV.
Zeker nu de andere ploegen ook druk doende zijn om sterker te worden voor 't seizoen 2022.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Jumbo-Visma heeft voor komend jaar zich al prima versterkt hoor... of er nu wel of niet nog een renner bijkomt heeft het weer een stap gemaakt hoor. Leuk als Benoot of Van Wilder er nog bijkomt, extra versterkingen zijn altijd welkom maar ook met deze selectie moeten ze weer een stuk verder kunnen komen.

kelderfan

Met Van Wilder kies je voor de toekomst en met Benoot kies je voor onmiddellijke versterking en ja TJV heeft de Vlaamse trein zeker goed versterkt met vooral die Laporte. Maar dat gaat zonder Benoot ten koste van de klimploeg met het vertrek van vooral Bennett.
Daar komt nog bij dat Benoot ook voor de klassiekers een versterking is met vooral de Waalse klassiekers en AGR.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Bennett en Tolhoek hebben dit jaar niet kunnen brengen wat ze in 2020 wel nog konden. Met Dennis en hopelijk een Leemreize die nog een stap maakt kan je dat prima opvangen. Vader lijkt me een renner voor de heuvelklassiekers dus in dat opzicht is Benoot of Van Wilder nog steeds niet nodig. Nogmaals ik heb er natuurlijk geen moeite mee met de komst van beide of 1 of geen, voorlopig liggen ze beide nog steeds vast bij hun huidige ploeg. Ze hebben nu al een behoorlijk aantal renners voor de klassiekers.

Laatst gewijzigd
Robert

Omslaan

Yeez

Eerste trainingskamp is 13 tm 21 december volgens het nieuwsblad

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dan zal de teampresentatie daar wel vlak achter zitten...

ghostwriter

Sla pagina om...

EDIT: Vreemd dat werkte niet...

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nee het wordt steeds erger @ghostwriter

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik ben er klaar mee... deze is gesloten we beginnen aan een nieuwe. Dit werkt niet meer.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

We gaan hier[/url] verder...

Bedankt voor al jullie bijdragen dit jaar

Moreno Ventura

Hallo alle TJV fans en sorry voor de vertraging voor dit bericht, maar ik kon het niet eerder doen:

AFFINI Edward: 7.5
BENNETT George: 5
BOUWMAN Koen: 7.5
David DEKKER: 6
Tom DUMOULIN: -
Eenkhoorn Pascal: 6.5
FOSS Tobias: 7
Gesink Robert: 7
GROENEWEGEN Dylan: 6
Chris: 6.5
Hofstede Lennard: 6
KOOIJ Olav: 7
Kruijswijk Steven: 5
Kuss Sepp: 7
Leemreize Gijs: 7
MARTENS Paul: 6
MARTIN Tony: 6
OOMEN Sam: 6
PFINGSTEN Christoph: 5
ROGLIČ Primož: 9
ROOSEN Timo: 6.5
TEUNISSEN Mike: 6
TOLHOEK Antwan: 5
VAN AERT Wout: 9
VAN DIJKE Mick: 7
VAN EMDEN Jos: 6
VAN HOOYDONCK Nathan: 6.5
VINGEGAARD Jonas: 9
WYNANTS Maarten: 6

Klassiekers: 7
Rangschikking Spelletjes: 8.5
Totale waardering: 8
Een knuffel uit Italië!

Leendert82

Moreno
Affini mag van mij -0.5 naar een 7 omdat hij in het voorjaar door ziekte niet op niveau was, had daar tegenover wel een goede Giro. Na de Giro deed hij het naar behoren, maar vond bijvoorbeeld een van Hooydonk iets meer uitblinken dit seizoen.
Kruijswijk mag van mij +1 naar een 6 door zijn goede Vuelta (niet 100% zijn top maar toch enorm belangrijk geweest voor Roglic).
Gesink mag van mij -1 naar een 6 heeft heel weinig laten zien dit seizoen (zeker niet meer dan een Kruijswijk) mede door zijn blessure in de Tour.
Tolhoek mag van mij ook een +1 door zijn goede prestatie in Andalucia waar hij 2e werd achter Lopez.
Van Hooydonck mag van mij +1 naar een 7.5 door zijn goede rijden in het voorjaar (vooral in Gent Wevelgem waar hij van Aert naar overwinning lootste en in de Vuelta waar hij zeer sterk was).
Martin heb ik ook een +0.5 naar een 6.5 omdat won het WK Mix Relay, wel niet voor de ploeg, maar ik reken dat toch mee.
Voor de rest kan ik je volgen in de waardes, hoewel ik zelf een lagere score heb voor Wout en Roglic (beiden een 8.5)

1 2 ... 452 453 454 455 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.