Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 452 453 454 455
Chasse_patate

Wat is het probleem van @yeez

Yeez

Dat de pagina niet omslaat

kelderfan

Het lijkt mij een prima zaak, dat TJV de Vlaamse klassiekers gaat benaderen op de manier van de GT's.
Zeeman laat weten, dat de Vlaamse jongens ook moeten strijden voor een plekje op de startlijst van de RVV.
bron: HLN; "Wout zal meer energie kunnen sparen”: met of zonder Benoot, voorjaarskern rond Van Aert aanzienlijk versterkt."
Wat mij betreft met Benoot, want dan wordt speelruimte nog groter en bijna op de manier van Quick-Step.👍

Poeksel

Wie willen we liever, Van Wilder of Benoot?

Murcia

Lijkt mij wel grappig als morgen Raymond de scoop heeft dat TJV interesse heeft in Van Wilder maar ik denk dat Benoot de kers op de taart moet worden. Ilan dreigt in deze JV ploeg voor 2022 wel een beetje weg te vallen naar mijn mening. Ik zie hem graag bij een LTS flink wat kansen krijgen als een renner met veel vrijheid.

Wielerfan1987

Moeilijke vraag...

Totaal verschillende renners.

Benoot een gearriveerd renner, ervaren Flandriën die bovendien redelijk mee kan bergop.

Tegenover van Wilder, een jong allround talent met bovenal een fatsoenlijke tijdrit maar die toch nog alles te bewijzen heeft.

De eerste is een directe versterking voor met name de kern rond van Aert en mogelijk Roglic.
De ander is vermoedelijk een man voor de toekomst.

Quesada Quesada

Tiesj volgt inmiddels Ineos op Instagram. Benieuwd wat het uiteindelijk zal gaan worden. Hoe dan ook, Jumbo heeft een mooi team gereed voor de vlaamse klassiekers. Met of zonder Tiesj.

Yeez

Vaak zegt het wel iets, maar niet altijd en dus kun je er vaak niet op gokken. Wel voedt het speculaties 😜

Laatst gewijzigd
kelderfan

Er komt wel weer een nieuwe ploegleidster bij. Dan wel bij de vrouwen met Carmen Small als ploegleidster.

Laatst gewijzigd
Michieltje

She gotta turn arounddddd, hey whats wrong with you

Yeez

Phats & small. Goed nummer

kelderfan

'@Michiel
Je kijkt kennelijk alleen WF, maar er is ook info vanuit de ploeg af en toe. 😎

AWestie

Ik had over het hoofd gezien dat Bax kon tekenen bij TJV. Alpecin lijkt me ook een betere club voor hem op dit moment.

Michieltje

Kelderfan. Ja, ik hang hier veel rond nu ik te oud ben om te hangen bij de Soos.

Maar sws vind ik het vrouwen wielrennen leuker om naar te kijken dan tot een half jaar geleden. Voorheen gaf ik op ze af. Voor zover ik het kan beoordelen hebben we met Marianne Vos een van de allerbesten in huis. Henderson, die nieuwe knappe dame die helaas recent getrouwd is, etc. Wat vers, vrouwelijk ploegleidersbloed erbij lijkt me ook prima.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De vrouwenploeg is ook gewoon in opbouw en zal de komende jaren waarschijnlijk steeds wat sterker worden. Ze hebben het dit jaar prima gedaan met het materiaal wat ze hadden, hun uiterlijk heeft daar verder wat mij betreft weinig mee te maken. Voor komend jaar lijken ze inderdaad op papier weer wat sterker te worden.

Magician

Helaas getrouwd. Ja, ik heb er ook nachten wakker van gelegen.

Michieltje

We komen er wel overheen, Magician.

Ach, ik heb het graag over mooie vrouwen Rahimns. Al heeft dat weinig om het lijf. Maar het gaat ook mij wat ver om Puck Moonen (?) binnen te hengelen bij de vrouwenploeg. Als de successen blijven komen komt er op termijn misschien zelfs wel een Development team voor die meisjes.

Laatst gewijzigd
appiett

En huppakee

appiett

En de volgende pagina mag komen

appiett

En ik zie nog steeds niets...

appiett

Nog steeds niets......

$kedel

Volgende

xistnc

Omslaan...

appiett

En hup...

AWestie

Nu wordt het wel echt een gimmick haha.

1 2 ... 452 453 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.