'@harryjohan71
Leuk altijd om de kleine selectie te verdedigen. Eerst moest Martin komen opdraven in de Omloop en nu mogen Roosen en Eenkhoorn hun hoogtestage afbreken om Teunissen en Van Emden op te vangen.
Ja eerst maar afwachten hoe dat uitpakt. Je kunt ook weer een van de jongelingen overhevelen, want die hebben toch minder koersen te verwerken.
'@Kelderfan Ik zeg nergens dat Roosen en Eenkhoorn hun stage moeten afbreken. Ik geef aan dat Leemreize nog beschikbaar is en er ook wel andere renners van de UAE Tour naar Paris - Nice kunnen, Bijvoorbeeld Chris Harper. Ik heb ook nooit gezegd dat Martin moest opdraven in Omloop. Ik ben er inderdaad voorstander van om renners vanuit Development Team door te laten schuiven, zoals ik eind vorig jaar ook al had gezegd dat het verstandig was om Kooij in februari al .1 wedstrijden samen met de World Tour team te laten rijden. Dit is alleen al veranderd naar World Tour wedstrijden. Dat gaat nog sneller dan ik verwacht had vorig jaar.
Dekker bevestigd en dat is alleen maar mooi, vandaag ontbrak Jos waardoor Pfingsten als enige ondersteuning overbleef.
Vind het wel mooi dat na alle inschattingen over hoe zwak het team zou zijn er in de eerste World Tour koers bijna alleen maar plusjes zijn te noteren. Misschien krijgt David toch nog wel die felbegeerde overwinning, er zijn nog drie kansen.
Dat hij er meteen staat en in dit sprintgeweld ook fantastisch meedoet is natuurlijk enorm knap. Goed scoutingswerk wederom van TJV. Als Groenewegen weer mag meedoen heb je opeens 3 snelle mannen. Moet je nagaan dat we enkele jaren al tevreden waren met Groenewegen, Van Poppel en Leezer als de snellere mannen...
Ik moet zeggen dat David Dekker mij heeft verbaasd. Dat hij niet bij Bennett in de buurt kan komen is begrijpelijk, maar hij laat toch aardig wat sprinters achter zich. Hij leek voor mij op die Bol in de TdF van vorig seizoen.
Ja @madeinstars
Dat wordt nog wat tussen Groenewegen, Kooij en Dekker. Voor elke race een andere sprinter.
Voor de UAE is 't type Dekker want die kan dan zijn krachten kwijt.
Wederom prachtige Giro dit jaar. Zoals altijd (vind ik) mooier dan de TdF.
Dit jaar weer met enkele zware bergritten o.a over de zware Zoncolan.Passo, de Passo Pardoi, de Passo Fedaia en de Passo Giau.
Ook mooi dat er een Strade Bianchi etappe inzit.
Daarnaast nog 2 ITT van 9km en bijna 30km in de laatste etappe met finish in Milaan.
Echt iets voor Tom Dumoulin. Maar ja !?!?!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.