Philipsen is bij mij ook een van de weinige sprinters waar ik het wel over eens ben. De rest is toch wel spannend voor hun aankoopsprijs. 2,5 Mio is veel voor Ewan of Bennett, zeker omdat ze eigenlijk alleen voor de Scheldeprijs echt meerwaarde hebben. Maar van de rest heb ik geen idee wie er waar rijdt. Om over de vorm nog maar te zwijgen over tig weken.... Dan maar weer C-garnituur optrommelen en hopen dat ze een topdag hebben :)
Hoe zeker is het dat Bennett de Scheldeprijs gaat rijden? Ook al vind ik 2.5M wel veel geld, ik denk toch dat je hem óf Ewan moet hebben voor die wedstrijd. Bij Ewan is het vrij zeker dat hij daar rijdt en verder alleen MSR (waar ik hem in de meeste scenario's kansloos acht), Bennett rijdt MSR (met een kleine eigen kans en kans op teampunten), GW (hetzelfde) en reed in het verleden ook nog wel eens EF. Ben dus geneigd voor Bennett te kiezen, maar niet op alle startlijsten van de Schelde staat zijn naam.
Had hem er ook lang instaan maar uiteindelijk ook weggedaan door de onzekerheid. Als hij Kuurne reed zou ik het nog aangedurfd hebben. Kan natuurlijk zomaar Brugge, Schelde en EF gaan rijden (en zal ook wel punten pakken in MSR) en dus goud waard zijn, maar ze kunnen even goed wat kruimels aan grote Max geven
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.