Scorito Klassiekerspel 2021

1 2 ... 23 ... 85 86
ditisdavid

Dat is sowieso niet waar, want Abu Dhabi en Dubai zijn pas in 2019 samengevoegd. Dubai was nooit WT en Abu Dhabi is tegelijk met Strade, EF etc toegevoegd.

JesperRenrad

Philipsen is bij mij ook een van de weinige sprinters waar ik het wel over eens ben. De rest is toch wel spannend voor hun aankoopsprijs. 2,5 Mio is veel voor Ewan of Bennett, zeker omdat ze eigenlijk alleen voor de Scheldeprijs echt meerwaarde hebben. Maar van de rest heb ik geen idee wie er waar rijdt. Om over de vorm nog maar te zwijgen over tig weken.... Dan maar weer C-garnituur optrommelen en hopen dat ze een topdag hebben :)

kevinraar

mij kopmannen voor kasseien van der poel van aert en lampart
heuvel kopmannen alaphlippe hirschi en wellens
sprint kopmannen benett phlipsen en viviani

TomTriomfeertTour

Klinkt goed Kevin!

Heeft Viviani alleen niet net een operatie achter de rug?

Baiskeli

Viviani sprintte in de UAE tour prima mee na een zware waaieretappe, lijkt prima te zijn hersteld. Je kan nog ff afwachten wat hij de komende etappes gaat doen, zitten nog wat sprints tussen.

jsprunk

Hoe zeker is het dat Bennett de Scheldeprijs gaat rijden? Ook al vind ik 2.5M wel veel geld, ik denk toch dat je hem óf Ewan moet hebben voor die wedstrijd. Bij Ewan is het vrij zeker dat hij daar rijdt en verder alleen MSR (waar ik hem in de meeste scenario's kansloos acht), Bennett rijdt MSR (met een kleine eigen kans en kans op teampunten), GW (hetzelfde) en reed in het verleden ook nog wel eens EF. Ben dus geneigd voor Bennett te kiezen, maar niet op alle startlijsten van de Schelde staat zijn naam.

Cerebral36

Ik zit toch beetje met Philipsen. Ok hij is maar 1 miljoen maar volgens mij starten op Schelde na hij en Merlier in bijna alle races samen. In hoeverre krijgt Philipsen dan de voorkeur.

Laatst gewijzigd
nasibal

Wat zie ik over het hoofd met Nizzolo jongens?

Lo Zar

Geen Kuurne en onduidelijkheid verdere koersen

user27296

Ik pak ackermann voor Frankfurt en eventueel andere koersen

Laatst gewijzigd
KV

Had hem er ook lang instaan maar uiteindelijk ook weggedaan door de onzekerheid. Als hij Kuurne reed zou ik het nog aangedurfd hebben. Kan natuurlijk zomaar Brugge, Schelde en EF gaan rijden (en zal ook wel punten pakken in MSR) en dus goud waard zijn, maar ze kunnen even goed wat kruimels aan grote Max geven

ivo001

En Der John dan?

Dingetje

Zijn er nog mensen die Demare overwegen? Hij rijdt helaas voornamelijk de grote koersen. Toch kan die best eens een punterpakker kan gaan worden gezien zijn prestaties (ook heuveltop) van afgelopen jaar. Jammer dat ie niet ff de scheldeprijs oid meepakt

danusz1986

Ik heb momenteel geen Demare, Ewan, Ackermann of Nizzolo. Misschien breekt me dat op ,maar om nou 2.5 miljoen de investeren in een onzeker aantal wedstrijden en die paar sprint etappes.

KV

Maar je hebt wel Bennett ofzo? ;-)

user27296

Yves Lampaert gaat een zoon krijgen, dus die gaat op wolkjes fietsen

arjenzvob

Podcast met Langeveld geluisterd. Interessante info over hét talent van EF. Ik overweeg hem mee te nemen, maar voor zijn prijs zo veel keus. Meer een beetje FOMO. Net als Pidcock trouwens.

Jan Janssens

'@Stijn Lemmens ik heb het hier aal eens aangehaald maar bvb Ackermann rijdt de giro, ik weet niet of hij dan corona proof gezien kan starten in EF (1 week voor giro). Of is 1 week genoeg? Ik ken de regels niet volledig van DUI en IT

tinus-dordt

Heeft iemand enig idee wat het programma van Ulissie is dit voorjaar?!

dvansteenis

Die werd ook al genoemd in de podcast met lefevre op Sporza, Arjen. Wat jij met Pidcock hebt, heb ik met Simmons

Lo Zar

Hah het woord is gevallen.. FOMO.. heerlijk

user27296

Ik weet niet of het goed is om voor ulissi te gaan na zijn hart problemen

danusz1986

'@KV ook geneens. Zou vast nog wel is kijken of ik beter een duurdere kan nemen. Vorig jaar had ik Ewan en toen waren er ineens waaiers:P

Laatst gewijzigd
KV

'@ Danusz: ik heb ook maar 1 uit jouw rijtje hoor

@ Jan Janssens: waar haal je dat Ackermann Giro rijdt. Die rijdt toch de Tour dit jaar?

-Wielerfan

Jempy Drucker behaalde toch grotendeels als knecht behoorlijke resultaten.
(31st plaats qua scoritpunten in 6 ritten)

Nu mag hij voor zichzelf rijden en rijdt 9 ritten ipv 6.
Lijkt mij een leuke optie..
Hoe denken jullie hierover?

1 2 ... 23 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.