Filmpje pooltips hapert bij mij ook helaas. Ik vond de tips best interessant dit keer. Paar renners die ik wel overwoog en paar renners die wel voorbij waren gekomen, maar niet tot opties behoorden eerst. Wel leuk om gewoon de tips nog eens allemaal na te lopen.
Wel benieuwd wie hij zelf in zijn team zal opnemen. Speelt hij zelf ook mee met Scorito?
'@danusz1986 Vind GvA/Lampaert alleen een must als je de grote 3 niet meeneemt. Waarbij ik GvA meer een afmaker vind dan Lampie en is het bij DQS altijd maar de vraag wie ze uitspelen.
Volgens mij worden de renners altijd voor je opgesteld als ze starten maar denk dat je als kopman bedoelt ;) tja dat is een afweging. Ik zou hem wel vaker dan 2x overwegen.
'@Jasper
Het gaat meer op de wedstrijden zonder de 3 toppers. Ik snap het probleem van bijvoorbeeld een Lampaert al heeft hij de laatste jaren wel goed presteert en toen zat ie met hetzelfde probleem. Ik heb echt zo'n gevoel als ik hem niet neem dat ie dan de top 10 plekken aaneen gaat rijgen en af en toe een podium. 4 miljoen daarintegen is natuurlijk veel en voor GVA geldt eigenlijk hetzelfde. Gister nog even bezig geweest met puzzelen. Ik moet soms durven renners thuis te laten die ik wil die te duur zijn. Zeker als je al een nederlander, vlaming en fransman in je team heb.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.