Scorito Klassiekerspel 2021

1 2 ... 29 ... 85 86
Luke Rhinefield

Ik zie niemand iets over Lampaert schrijven? Is dat omdat hij voor iedereen een zekerheid is? Of omdat niemand hem meeneemt?

danusz1986

'@Luke

Misschien omdat het voor sommige mensen wel duidelijk is. Of meenemen ondanks meerdere kanshebbers binnen het team of die vinden het teveel risico voor het geld en gaan voor andere keuzes. Bij mij staat ie al vanaf het begin erin.

arjenzvob

https://www.telegraaf.nl/sport/421495312/mathieu-van-der-poel-zeer-waarschijnlijk-niet-aan-de-start-van-omloop-het-nieuwsblad

Oké het is de Telegraaf, maar toch... Zal het dan toch niet?

Edit: Het Nieuwsblad meldt het nu ook. Jammer!

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210225_92722258

Laatst gewijzigd
danusz1986

'@Arjen
Daar heb ik al rekening mee gehouden dat hij niet meedoet. Dus hopelijk voegt ie nog wel wat toe later in het seizoen al betwijfel ik het. Heeft natuurlijk ook andere doelen na het klassieker seizoen. Olympische spelen oa. We gaan het zien!

Laatst gewijzigd
M@thijs

'@arjen dit was gister al redelijk bekend

M@thijs

Lampy zou ik er graag in hebben maar naast de grote 3 lukt het mij niet 1 mil vrij te maken voor een upgrade.
Hij rijd veel en zal ook de top 10s aan elkaar rijgen vermoed ik.

WilliamS23

Küng en Viviani zijn nu nog mijn hoofdpijndossiers. Eerstgenoemde staat nu voor vijf wedstrijden opgesteld, maar Brugge-De Panne en GW reed hij vorig jaar top 10. Daar staat hij nu echter nog niet op de startlijst. Als we hem daar ook kunnen verwachten lijkt het me een nobrainer.

Viviani zelfde. Rijdt best goed in UAE op het moment, en heeft best een prima historie op het Klassiekervlak. Maar de vraag is of hij de Scheldeprijs of EF gaat rijden. Ik ben bang dat we daar voor zaterdag geen antwoord op gaan krijgen.

Verder vooralsnog wel de grote 3, plus Lampaert, plus van Avermaet in mijn team. Maar ook dat gaat nog wel een aantal keren veranderen.

Punchbox

Ik heb Lampaert zelf niet in mijn team omdat ik het zo'n net-niet renner vindt. Wint eigenlijk bijna nooit en daarvoor vind ik dan de 4 miljoen teveel. Ik zie zo snel ook geen wedstrijden waar ik hem kopman wil/durf te maken. Ik zie dan toch meer in een Asgreen die ik voor dezelfde prijs toch wel een sterkere renner vindt. Maar dit vind ik eigenlijk elk jaar en pak hem daarom dus nooit en uiteindelijk rijdt hij toch vaak top 10 en pakt hij veel teampunten dus schiet ik mezelf daarbij wel in de voet.

danusz1986

'@Punch

Ik vind 4 miljoen voor Asgreen weer veels te veel. Hoe constant wordt hij uitgespeeld of haalt hij een top 5. Misschien 2x van de 6, maar misschien vergis ik me wel. Ik kan Asgreen altijd lastig inschatten.

Laatst gewijzigd
bakkieolie

Wat vinden we hier van Keukeleire voor 1m? Heeft in 2019 ook mooie dingen laten zien.

JoostEmpty

Keukeleire sprak mij ook wel aan. Had nog 1 miljoen over en had het liefst nog iemand voor de Vlaamse klassiekers erbij en Keukeleire was toch wel het meest geschikt daarvoor. Hij gaat gerust punten sprokkelen. Maar toen dacht ik: als ik Van der Poel er nou uithaal, dan kan ik ipv VDP en Keukeleire, Van Avermaet en Stuyven in m'n team hebben.

Dat lijkt me toch een beter duo. En geen VDP? Daar heb ik het volgende op bedacht: als VDP het goed doet, dan ben ik blij dat VDP het goed doet en is Scorito maar een spelletje. Als VDP het slecht doet, dan ben ik blij dat ik hem niet in m'n Scorito ploeg heb. Win-win!

Risje89

Keukeleire staat er hier al een tijdje in en zal wel blijven, rijdt veel voor weinig geld en kan overal wel top 20 rijden.

arjenzvob

Scorito is geen spelletje! Het is een religie! Haha! Maar ik snap je gedachtegang hoor. Toch vind ik Matje thuislaten geen optie.... denk ik....

JoostEmpty

Haha! Maar zonder gekkigheid: bij de wedstrijden die Vd Poel gaat rijden heb ik genoeg alternatieven voor kopmankeuzes. Ik zal dan niet de top drie kanshebbers hebben, maar wel drie van de beste vijf verwacht ik. Alleen bij Brabantse Pijl zal dit wellicht niet opgaan, als Vd Poel die wel rijdt.

Laatst gewijzigd
JesperRenrad

'@JoostEmpty, dat is helemaal mijn theorie; met alle scorito-spellen. Nederland vliegt er in de poule uit op hoofdtoernooien, Bertens zit nooit in mijn team en het liefst vul ik mijn team met klootjoekels als Bouhanni en Fognini. Heerlijke hedge.

Laatst gewijzigd
Dumoulist

Jammer dat renners als Halvorsen niet kiesbaar zijn. Zijn team Uno-x rijdt gewoon wedstrijden als KBK, E3 en de Scheldeprijs. Dit zijn vaak toch de wat lastigere koersen om een derde goede captain te selecteren. Hiermee had ik wellicht een redelijk alternatief voor 5 ton.

Laatst gewijzigd
Don Gielius

Jammer dat renners als Halvorsen niet kiesbaar zijn. Zijn team Uno-x rijdt gewoon wedstrijden als KBK, E3 en de Scheldeprijs.

Heb je scorito al gemaild met de vraag om hem erin te zetten? Vaak doen ze dat gewoon.

ivo001

Wat ik ook mis is het mutatie overzicht. Vroeger had je nog een mooi venstertje waar stond welke renners toegevoegd en verwijderd waren.

ivo001

Ik heb een week geleden ook de vraag gesteld waarom ze niet alle PCT renners opnemen, zeker dia van ploegen die veel koersen uit het spel rijden. Bingoal (11), Sport-Vlaanderen (7), Total-Direct (7).
Had ook een aantal renners genomend, maar geen van allen zijn ze toegevoegd. (Aniolkowski, Suter, Zakarin, Kreuziger, Canola, Sprengers.)

Dit was de reactie:


Bedankt voor je bericht. Uit de PCT-ploegen maken wij een selectie van renners die we waardevol voor het spel achten. Elke 3-4 dagen beoordelen we of we een renner die wordt aangevraagd toevoegen aan het spel.

Hierbij kijken we naar:
- De kwaliteit van de renner
- Het aantal koersen dat hij (vermoedelijk) gaat rijden
- Het aantal aanvragen voor het toevoegen van de renner

Mochten er renners worden toegevoegd, dan zie je hen in dezer dagen dus vanzelf verschijnen in de lijst.

Laatst gewijzigd
Masterw

Twijfel dus kragh of politt.
Politt kan wellicht ook wel wat maar die kragh kan ook wel eens een winnaartje worden.
Jullie mening?

ivo001

Beide potentie, koffiedik kijken wie de betere zal zijn uiteindelijk. Gok op 1 van hen.

ivo001

Beide potentie, koffiedik kijken wie de betere zal zijn uiteindelijk. Gok op 1 van hen.

Don Gielius

Dit was de reactie

Alweer een mooi standaard antwoord waarmee ze bedoelen niets te gaan veranderen. Zijn ze goed in tegenwoordig.

Jun Allrich

'@JOOSTEMPTY ik heb VDP er ook uitgehaald omdat je met dat geld 2 andere kleppers kunt nemen die veel meer gaan rijden...

arjenzvob

'@Jun Allrich: meer rijden betekent niet automatisch meer punten. Ik snap dat mensen overwegen hem thuis te laten, maar in dit spel gaat kwaliteit boven kwantiteit. Kopmannen boven alles!
Ik spreek mezelf ietsje pietje tegen omdat ik een aantal combinatie-renners neem, maar in deze mannen heb ik ook gewoon veel vertrouwen.

1 2 ... 29 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.