Scorito Klassiekerspel 2021

1 2 ... 44 ... 85 86
MrWest

Wat een belabberd begin. Op naar morgen!

Risje89

Slechtse begin ooit van een spel denk ik. Alleen 30 teampunten voor Flipje. Verder niemand top 20 zo te zien.. Steward heeft er lang ingestaan, uiteindelijk ingeruild voor Livyns, maar die reed ook niet slecht. Op naar de volgende dan maar.

Laatst gewijzigd
Simcha

Hier gelukkig nog de winnaar in de ploeg en 30x3 teampunten, maar toch ook niet echt wat ik me bij de eerste race had voorgesteld. Au...

Jori

zo typisch dit spel xD
9 koplopers, 2x je kopman en nog 3 andere renners mee. En dan rijdt Ballerini Stybar omver, wordt de groep teruggepakt, vloek je 1000x omdat je Kristoff wel weer ziet profiteren, rijdt die man scorito-gewijs gelukkig lek, wint er uiteraard een DQS man. Alleen nogal verbolgen over het feit dat GvA niet meer meesprint, Kragh Andersen ook jammer dat hij niet meedoet daar. Überhaupt bizar einde gezien, waar er geen enkele aanval meer was en braaf na elke heuvels de geloste Kristoff weer kon terugkomen.

Colbrelli DNF na zijn valpartij, die man kan ook echt niet fietsen, toch iets te optimistisch geweest om hem te nemen.

Heeft er iemand trouwens nog een linkje of enig idee waar op de 44 pagina's de forumpoule staat?

Laatst gewijzigd
RemmertW

3x trek in mijn team... waar waren die mannen... dramatisch begin

De Condor van Echt

'@jori Inderdaad heel typisch! Van mij had dat groepje weg mogen blijven. Gelukkig won Ballerini alsnog.

Ik heb ook geen forumpoule aangetroffen.

KV

Kunnen we nu Pedersen nog kopman maken morgen? Had daar vooraf wel op gerekend.

VDP morgen kopman vind ik ook riskant. Kans lijkt mij klein dat Merlier er niet bij zal zitten en dan wordt het sprinten voor hem.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Morgen Kristoff sowieso ook captain. Die is getergd na zijn leegloper, en dan is ie op z'n best!

Sloddies

Sloddies hebben ook geen link naar forumpoule opgemerkt.
Verder slecht nieuws. Weliswaar gelukkig Ballerini gekozen, maar niet (c).
Echter: onvoldoende overzicht over mijn team. Op enig moment is Philipsen ongewild uit mijn ploeg geraakt. Slecht gecheckt bij eindcontrole. Dat gaat mij zuur opbreken.
Ondertussen was ik dit jaar bezig een nieuwe tactiek uit te proberen. Ipv de traditionele miskeuze Bouhanni dit keer simpel kiezen voor teampunten. Broertje Naesen voor de podia van GvA en Ollie (au), en van Hooijdonk die een aantal keren punten via Wout scoort. Dat begint niet lekker.
Lichtpuntjes: Livyns, Capiot. Kristoff ook niet slecht. Politt begint ook redelijk.
Grootste meevaller verder het niet presteren van TREK, waar ik vooraf bang voor was. Heb van hen alleen Theuns
.

Treenert

[Quote]Echter: onvoldoende overzicht over mijn team. Op enig moment is Philipsen ongewild uit mijn ploeg geraakt. Slecht gecheckt bij eindcontrole. Dat gaat mij zuur opbreken.[/quote] Mooi hè dat gamecenter? Lekker overzichtelijk ook.

Morgen Demare voor Merlier en Pedersen.

Laatst gewijzigd
Stijn Lemmens

Team Zadelpen kom in TEAM ZADELPEN KOM IN

ditisdavid

Weinig smaken morgen (maar dat wist ik vooraf al). Kristoff, VDP en Laporte worden de kopmannen, alleen nog even naar de volgorde kijken.

Lassayd

Welgeteld 1 renner van mijn team in de top 20. Gelukkig was dat nr 1 kopman Ballerini.

De Coltrui

Dit heet dan een klassieker met 50 man in de eindsprint. Maar snel vergeten, dit was voor mijn spel slecht maar goed, ik begon AO deze maand ook op 13,5% met op 1 D speler na alles er in de eerste ronde uit, ben toch nog op 87,5% gekomen. Dus er is nog wat (ijdele) hoop. Morgen vind ik nog moeilijker te voorspellen.

TrEb

Matig hoor, de boys van Trek....
Gelukkig geen kopman vandaag, morgen misschien revanche?

KissMyAce2.0

Ik had het weer ns goed voorspeld. Trek ruk. Ala ruk. Kristoff boot gemist. No brainers Aranburu en Ballerini kopman

Ab Normaal

Colbrelli gevallen?
Heeft ie iets opgelopen?
Is namelijk morgen beoogd 3e kopman

madeinstars

Die uitslag van Pedersen geeft wel echt hoofdbrekens. Daar had ik 100% op ingezet voor morgen.

Ajvenema

Ik zou Pedersen zonder twijfels morgen kopmannen, als ik ‘m had:) zo’n sprintje lukt hem altijd nog wel. Wel echt slecht vandaag hoor, trek...

Benieuwd wat Matje morgen doet. Beetje hetzelfde gevoel met hem als vandaag met ala. Zo erg de favoriet dat het wel niet zal gebeuren:) zul je zien dat ie deze lekker aan Merlier gunt en zelf voor de echte prijzen gaan

jort101

Kristoff had natuurlijk ook pech een paar kilometer voor de streep.. anders had hij zeker een goede kans gehad. Morgen neemt de beer revanche ;)

Jori

'@Pietje (in Scorito Algemeen, na mijn beetje onhandige voorzet in het verkeerde topic): Ja, klopt, de DQS factor in mijn team maakt het verschil (Styby 30 en met name Sénéchal met 86 punten). En heb ook wel bijzonder veel geluk gehad toen Kristoff afhaakte. Verder was het ook wel beetje noodzakelijk, als je de diepte van mijn investeringen hier zag, vergeleken met morgen waar Kristoff missen pittig is en de onzekere staat van Colbrelli, waardoor er toch beetje met kopmannen mag geschoven worden en dan nog verderop waar bijv. jouw Roglic toch wel weer wat punten goed kan gaan maken. Enige prettige is de wind, die deze keer gunstiger staat voor aanvallers met eventuele waaiers. Lost uiteindelijk niks op voor mijn 3e kopman, mag daar nog kiezen uit GvA, SKA, Capiot of Dupont. Om die missende 33-jarige te compenseren, ga ik ws dus maar die andere 33 jarige nemen :p

Zag trouwens dat je Moscon had, wist je dat hij de Ardennen ging doen of was het een gokje op basis van zijn goede vorm in de Provence?

@Ab: Daar is helaas niks over bekend, je zag hem enkel op het asfalt liggen, wel weer overeind komen (niet heel snel) en toen was de koers dus gedaan.

Laatst gewijzigd
Nillish

'@Ab Normaal

Tweet van Colbrelli:
A bad crash today stopped my chance at The omloop het nieuwsblad. A bit of bruises but I will get up soon

Phoenix0000

34 punten vandaag.... beter dan 5%.
voor mij historisch

Pietje Precies

Moscon is inderdaad mijn joker sinds zijn goede vorm. Ik had 1 plekje voor hem of Laporte. Uiteindelijk heb ik voor de variant met oa Matthews en Moscon gekozen, maar ik had eigenlijk liever geen Matthews gehad maar Honoré.

Het kwam alleen vervolgens niet lekker uit + ik twijfelde of ik dan voor Merlier of Démare moest gaan. Beide vertrouw ik momenteel maar matig qua vorm. Eigenlijk had ik gewoon Cosnefroy en Viviani willen hebben. Maar die blessure van Cosnefroy + mogelijk/vermoedelijk geen Scheldeprijs Viviani (op basis van Cofidis site) hielden mij tegen.

Het zag er goed uit wat Moscon (en Laporte) vandaag liet zien, maar helaas levert het niks op. Wat dat betreft was het qua een hoop renners maar een 'oneerlijke' uitslag. Zoals jij vanmiddag al schreef ook vreemd dat er niemand meer een actie heeft ondernomen. Dit was een ritje naar de slachtbank.

Die DSM gasten bijv hebben zich helemaal kapot gereden om nadat ze er bij waren helemaal niets meer te ondernemen... nou zal vrijwel iedereen behoorlijk kapot hebben gezeten, maar toch. Je zou zeggen ronsel wat bondgenoten en plaats met een man of 3 een mooie aanval. Was vermoedelijk niet gelukt, maar dan had Deceuninck op zijn minst Sénéchal op moeten branden.

Waardeloze Scorito-dag dit. Hopelijk morgen meer succes...

Jofferde

Voor morgen: Pidcock of Van Avermaet als 3e kopman?

1 2 ... 44 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.