Scorito Klassiekerspel 2021

1 2 ... 71 ... 85 86
Pom titcock

Geen poel in gold race, zou die echt kapot zijn?

Pim96

'@superheldkuijer vd Poel gaat zich voorbereiden op mountainbike seizoen. Past dus gewoon niet in zijn voorbereiding als ik artikel zo begrijp

Niels22

Stond al nooit in zijn programma, wegseizoen zou altijd opgebroken worden na PR.

KV

Ben ook wel nog benieuwd welke koersen Ala erbij zal nemen

Ab Normaal

Viviani hoopt de Scheldeprijs te rijden. Vraag is dan hoe fit.

Ketjap Manis

Misschien gaat Laporte ook nog wel de Scheldprijs rijden als Viviani niet fit blijkt. Benieuwd wie er verder gaan aansluiten bij de Scheldprijs en BP.

Laatst gewijzigd
KV

Kan je ergens de lijst van best scorende renners zien? Ik zie dat WVA en VDP op 2 en 3 staan. Wie staat op 1? Is dit Turgis ofzo met al zijn top 10 plekken?

DKrikk

Die functie van algemeen puntenaantal over alle koersen is volgens mij verdwenen met de komst van het Gamecenter. Je kan alleen nog je eigen totaal zien en die van andere deelnemers. 'Scorito totaal' staat er in ieder geval niet meer tussen.

Edit: je kan wel bij het selecteren van de kopmannen wat extra info zien of scoritopunten en welke plaats in de ranking.

Laatst gewijzigd
KV

Ja dat weet ik. Zo kon ik het zien van Wout en Mathieu. Maar ik heb blijkbaar zelf nr 1 niet dus was benieuwd wie dit is :-)

DKrikk

Die heb ik ook niet, maar het is wel Turgis ;). Turgis heeft bij de nummer 1 294 punten zonder kopmanfactor. 4 punten meer dan Wout en Mathieu dus.

Treenert

Stybar, mmmm, gaat dat wat met de ploeg doen?

KV

Wel een domper voor de wolven

Ab Normaal

Valt wel mee denk ik. Nooit hoger dan 8e geeindigd.
Cavagna, Ballerini, Morkov of Vanlerberghe erbij.
Met Alaphilippe, Senechal, Lampaert en Asgreen nog genoeg troeven over.

Jori

Aarrgh, Stybar nooit beter in vorm geweest dan dit jaar. 2 jaar terug werd hij ziek, vorig jaar teveel last van de knie, maar dit jaar leek juist perfect gemaakt voor hem, als je zag hoe makkelijk hij in E3 met Van de Poel mee ging, toch wel een graadmeter als je de koers en MvdP zelf zag. Mijn 3e kopman heeft nu dus vervanging nodig, ws dan toch weer Alaphilippe of GvA (of Sénéchal). Zonde, Stybar typische keuze die erg goed was qua kwaliteiten en vorm, maar fout uitpakt. (Zullen anderen ook hebben met bijv. Politt, maar toch wel zuur. Al helemaal als je ze beiden hebt). Verklaart dus ook Stybars afwezigheid in DDV, waar hij oorspronkelijk dus wel voor stond. SKA ook al ziek geworden, PR afgelast, BP nu minder cruciaal door deelname WvA en Turgis, terwijl ik juist namen als Wellens, Colbrelli en Matthews hiervoor speciaal heb meegenomen. Domper op een tot nog toe aardig verlopen campagne.

Laatst gewijzigd
Ketjap Manis

Dat is balen voor je Jori, Stybar had een goede kans gehad morgen. Op PCS staat van Lerberghe als vervanger, teken dat Ballerini wel uitgeblust is. Blijven natuurlijk alsnog 4 kandidaat winnaars over morgen.

KV

Ballerini rijdt wel. Devenyns rijdt niet.

Jori

Klopt, Ballerini wordt als joker/sprinter aangeduid en zijn DDV wordt afgedaan als een zwakke dag, straffe bewering als je de vormpeil en resultaten van Ballerini ziet. Daar lijkt toch wel het beste van af. Maar met uitstel PR en zijn seizoen tot nog toe, is het misschien ook wel een kleine pleaser naar Ballerini om toch te mogen rijden. Een renner die immers erg gewild is op de transfermarkt (oa Bora) en die juist Lefevere erg graag wilt behouden. En met uitvallen Steimle en Stybar is er dus nog wel een plekje beschikbaar.

Devenyns die niet start is ook wel een teken. Reed DDV niet uit vermoeidheid, maar zeker zonder Stybar was een plekje voor hem naast Alaphilippe wel logisch geweest. Nog steeds te vermoeid of gewoon al minder verwachtingen van Alaphilippe? Devenyns reed vorig jaar erg verdienstelijk. Zelf denk ik vooral vermoeidheid, omdat ook Van Lerberghe zijn vervanger is. Aardige werker, maar Devenyns vind ik zelf toch wel stukje sterker en had ook meer voor Alaphilippe kunnen betekenen.

Capiot trouwens out met een heiligbeen-breuk

Laatst gewijzigd
Nopper

Ik zit er erg in dubio om GvA captain te maken ipv vd Poel. De interviews zijn niet echt hoopgevend of zou het allemaal tactiek zijn om de druk bij van Aert te leggen?

De Condor van Echt

'@Nopper: ik zou de scenario’s waarin GvA kan winnen afwegen tegen die waarin MvdP kan winnen. De inschatting van de kansen dat die scenario’s zich voordoen blijft natuurlijk persoonlijk.

Nopper

'@condor, ja toch gewoon voor vd poel gegaan

ditisdavid

Zowel Van der Poel als Alaphilippe gepasseerd vandaag, Lampaert en Van Avermaet mogen het doen. De dood of de gladiolen.

jort101

Uiteindelijk gaat Kristoff er mee vandoor! :p

Wellens Nietens

Hier ook v/d Poel en Alaphilippe gepasseerd, in mijn geval door Lampaert en Asgreen. Benieuwd hoe het uitpakt.

ditisdavid

Dit worden geen gladiolen...

Platje

Dank Mathieu.. door zijn uitspraken vanochtend toch veranderd met WvA van 1 naar 2

1 2 ... 71 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.