Scorito Klassiekerspel 2021

1 2 ... 74 ... 85 86
KV

Suite aux événements récents, Nacer Bouhanni n'est pas en pleine capacité pour prendre le départ du Grand Prix de l'Escaut

Wat een lul zeg. Maar zijn Franse koersjes kan hij wel altijd rijden.
Definitief op zwarte lijst.

Laatst gewijzigd
nasibal

Edit:

Verhaal ligt in de prullenbak.

Laatst gewijzigd
Gladiool

'@Nasi: Volgens mij was Bennett ook 2,5 miljoen. Acke was 2 of 2,5.

nasibal

'@Gladiool

Mea culpa, dan kan mijn verhaal de prullenbak in. Elke koers loop ik weer tegen de lamp dat ik dingen volledig verkeerd gezien of zelfs gemist heb. Iets wat mij vóór dat verrekte gamecenter in ieder geval niet gebeurde.

Jv1997

Bennett was zeker 2.5m

Jasperdewaal11

Ackermann was 2

Gladiool

'@nasi: Haha, sorry man. Was wel een mooi en goed verhaal verder. Ik heb er echter ook bewust voor gekozen om Démare thuis te laten. Ben daar al vaker in getrapt en die gast is in het voorjaar niet te vertrouwen. Dat gezegd hebbende heeft vooral Degenkolb me ook teleurgesteld, terwijl ik die juist voor GW en EF heb meegenomen, en ik stiekem ook wel meer verwachtte in de andere koersen. Soms zit het mee, soms tegen.

ditisdavid

Bouhanni hier ook definitief op de zwarte lijst. Ieder jaar trap ik weer in de lage prijs...

Ackermann, Kristoff en Dupont vandaag in die volgorde. Verder nu alleen Philipsen over.

Laatst gewijzigd
Risje89

Kak, had blijkbaar Bouhanni nog als derde kopman staan in plaats van Hofstetter. Dacht dat ik het gisteren had aangepast. Nu maar hopen op een podium met Bennett en Kristoff..

Jori

Hier Bouhanni ook... Maar 750k voor een normale top 5 a top 10 in De Panne, Scheldeprijs en EF, dat was simpelweg te mooi om niet te doen. En dan nog kans op wat extra puntjes via MSR, enige koers waar hij nu notabene punten heeft gepakt. Hij heeft idd voorgaande jaren minder gereden, maar dat drijft enkel zijn prijs omlaag. Hij gaat wel op een soort zwarte lijst, maar als ze hem volgend jaar weer 750k of 500k maken, zie ik hem wel weer meegaan.
Nu 1. Ackermann 2. Dupont 3. Hofstetter

Benieuwd of hij heeft afgezegd vanwege de kou of omdat mogelijk UCI en Arkea achter de schermen onderhandelen over de schorsing en racisme en dit weleens gunstig zou kunnen zijn voor beide partijen. Iig is het opgevoerde excuus bullshit als je ziet dat Bouhanni eerder nog gewoon koerste en bovendien al aangaf dat deze racisme zaak al zo lang doorsleept.

Ondertussen regent het opgaves, nog geen grote namen, maar dat is een kwestie van tijd

Jun Allrich

Over Bouhanni heb ik ook getwijfeld maar Démare niet. Die heb ik geen moment overwogen.
Wel slechts 4 helden aan de start: Bennet, Kristoff, Hofstetter en Philipsen in die volgorde moeten het doen vandaag. Brrr

Pietje Precies

Nou, dit wordt helaas weer een stuk minder mooi dan het had kunnen zijn (met Ackermann, Kristoff, Hofstetter, Degenkolb, Philipsen en Bouhanni)

Achteraf waren Bennett en Nizzolo zalige keuzes geweest

Laatst gewijzigd
MarvinG

1. Kristoff
2. Hofstetter
3. Philipsen

Kristoff inmiddels teruggevallen naar het peloton en volgens mij zit Hofstetter daar ook. Vanochtend nog Philipsen en Hofstetter omgeruild van plek, omdat ik door het meedoen van Merlier twijfelde aan de kansen van Philipsen.

Phoenix0000

Inderdaad @Pietje

Ik had vandaag Merlier / Ackermann / Kristoff als captains. Viviani, Hofstetter en Philipsen ook nog mee.
Scenario dat zich nu voltrekt kan bijna niet slechter met Bennett en Nizzolo in eerste groep.

Vooraf denk ik aan 20% stijgen, nu mag ik blij zijn te consolideren. Pfff

ditisdavid

Bennett en Nizzolo zijn anderzijds weinig gekozen.

Jori

Philipsen wel erg zuur. Vooraf veel genomen door mensen, had normaliter weinig kansen voor zichzelf gehad met Merlier maar kan nu wel 2x uitblinken en door de grote meute veel kopman gemaakt

Hofstetter en Dupont die de waaiers missen, is ook wel een verrassing. En ook bijzonder dat het peloton niet wilt rijden, ICA, B&B, Cofidis, Bingoal, Lotto, UAE, AG2R, Total, Delko, zelfs Alpecin met Merlier hebben redenen om te rijden.

Enige lichtpuntje is dat Ackermann gewoon mee is en ook Sénéchal weer een 30 teampunten kan bijschrijven

Laatst gewijzigd
Wellens Nietens

1e en 2e kopman (Merlier en Kristoff) die gezellig samen onderuit gaan, lekker

ditisdavid

In alle eerlijkheid: Deceuninck is pas in de tweede groep gaan werken na die val, twijfelachtig of ze anders waren teruggekomen.

Wellens Nietens

Ja klopt. Het team van m'n 3e kopman (Viviani) doet nog een reddingspoging...

MarvinG

Een vergeefse poging lijkt me...

Rob94

Pfff, en waarom koos ik niet voor Phillipsen? Ik help die voorspellingen zelf ook aardig om zeep zo

danusz1986

Hier geen Sam Bennett en geen Ackermann, alleen met een karige Philipsen hier. Kristoff, Viviani en Hofstetter helaas pindakaas. Paar mispicks gepakt dit jaar.

Ajvenema

Hahaha, hele discussie bij Eurosport of Cav gaat sprinten. Zou scorito-technisch hilarisch zijn.

Als ik QS was zou ik er niet eens over nadenken trouwens:)

Rad

Senechal is echt wel een absolute misser van mijn kant. Kost me een goede notering.

Phoenix0000

Senechal zal wel geen top 10 rijden hier na al dat kopwerk dat hij nu doet

1 2 ... 74 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.