Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 101 ... 263 264
Daan Brakenhoff

Ik zie toch weinig teams met Ciccone voorbij komen, geen vertrouwen of niet genoeg plekjes over?

La Primavera

Hoe meer sprinters uitstappen, hoe meer sprinters erin blijven om die puntentrui binnen te slepen. Ik zie echt geen scenario voor me waarin de puntentrui naar een klassementsrenner toe gaat nadat de sprinters zijn uitgestapt.

kevinraar

hoeveel klassement renners hebben jullie?

jsprunk

Ik heb vanmorgen voor de aardigheid eens een team gemaakt uit de renners die ik niet gekozen had. En ik moet zeggen dat ik op voorhand niet durf te stellen dat mijn "echte" team beter is. Heb ik het dan slecht gedaan, of kan het deze Giro echt allerlei kanten op? Ik hoop het laatste :)

Succes allemaal en hopelijk krijgen we een mooie Giro!

Jori

Als Sagan de puntentrui heeft na rit 13 is er eerder een reden om uit te stappen. Maar hoop/verwacht dat veel sprinters nog wel de giro eren en niet uitstappen. Daarnaast nog eventueel kansje met 18 om wat te doen

Ludi

Kop of munt tussen wel of geen Bernal gedaan. Lets go

Westland95

Als Ewan af stapt voor de etappe naar de Zoncolan kan die alsnog schandalig veel punten pakken. 100% mee.

Jari Litmanen

Grappig dat ze wegens het weer de start naar half 1 hebben verplaatst. Nog 20 minuutjes dus!

nasibal

'@Jori

Als 18 al een sprint wordt zal dat wel een sprint voor specifieke namen zijn, na ruim 200 km, 3e week en pittige finale. Dat zullen sowieso niet de namen zijn die vooraf al twijfelden of ze zichzelf überhaupt nog over die bergen wilden tillen. Daarbij heeft zon "etappe 18" natuurlijk ook niet de prestige van de sjampzeliezee

Jasperdewaal11

Oke Ganna out, Vocsnor in. Vendrame upgraden naar viviani en fiorelli naar pasqualon nu moet het echt staan. Al ben ik wel ineos loos :(

Drostje

'@Jasperdewaal11 Een kat in het nauw maakt rare sprongen

Timvideo

Nog even een reactie over de discussie Bilbao. Ik vond hem tamelijk onzichtbaar in de tour tot hij in de laatste week twee keer flink aan het peloton zat te sleuren. Landa die het vervolgens niet kon afmaken, maar ja die was ook niet zo goed als Roglic en Pogacar.

Vervolgens twee weken na dien als een van de weinige van de Tour naar de Giro en naar mate die vorderde zo goed gepresteerd. Neem ik mijn petje voor af. Dat gezegd gaf Nasibal aan dat hij die veelgesproken etappe 18 niet meer kon herinneren, maar ik wel. Bilbao hing er daar ook al snel af op de Stelvio. Sterker nog het was al snel alleen nog maar Dennis en Hart tegenover Hindley en Kelderman. We weten allemaal hoe het met Kelderman afgelopen was, maar terwijl hij met zijn jasje 20 kilometer aan het kloten was in de afdaling kwam Pello er even voorbij gekukeld, iets dat we recentelijk nog gezien hebben in de Alpen. Hij maakte hier dus veel tijd goed, en daar kwam nog bovenop dat Dennis en Hart niet perse volle bak door fietsten omdat die twee er niet zo happig op waren om Hindley naar boven te trekken. Hierdoor kwam Bilbao in de vallei ook nog eens terug. Dit alles terwijl Kelderman een ijsklontje was, moedersziel alleen en in de steek gelaten door zijn ploeg.

Let daarbij nog op dat zelfs Fuglsang een vergelijkbare rit had met Bilbao en daar op dezelfde wijze Kelderman voorbij was gereden, en laat Fuglsang nou net de perfecte renner zijn die een ideale non-choice is in grand tours omdat hij niet goed genoeg kan klimmen. Die is niet voor niets na die ene ronde circa 2013 nooit meer in een top 10 gekomen.

Wat wil ik hiermee zeggen? Ten eerste was ik toch wel onder de indruk van Bilbao zijn kunsten vorig jaar en was ik toch wel van plan om hem serieus te overwegen dit jaar. Daarnaast heb ik in een handvol Giro spellen uiteindelijk in geen enkele selectie hem erbij zitten, hij is naar mijn mening overal gewoonweg iets te duur. Bovendien is Bahrain een team met duidelijke hierarchie en die zijn overduidelijk met Landa. Dit, tezamen met het feit dat Bahrain hier met een van de sterkste teams aan de start komt, is voor mee een reden dat ik toch voor Landa kies, ondanks het feit dat ik niet zo fan ben van hem voor fantasy games doeleinden. Gezien zijn prijs en verwachtingspatroon heb ik hem in ieder geval in ieder spel (behalve Velogames).

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

'@drostje yep maar ganna toch te duur en denk dat cavagna gaat winnen vandaag ;)

henkjmol

Ewan kan zeker schandalig veel punten halen voordat hij afstapt. Hij kan ook waanzinnig goed “laten lopen” als hij niet meer kan winnen. 100% niet mee

Rawolf

Last minute Cepeda out Foss in ;)

Valvuillerdemoz

Last-minute? Je hebt nog bijna anderhalf uur hoor Rawolf! 😁

madeinstars

Mijn last minute is Guerreiro uit Foss in.

Dat betekent dus dat Guerreiro minstens twe eetappes en de bergtrui wint en dat Foss in etappe 5 uitvalt.

Laatst gewijzigd
Timvideo

Ik denk dat ik Cepeda niet op Dinsdag al ga opstellen hoor, en als hij niet in de vorm van een twee weken geleden lijkt te zijn en ik geen uitvallers heb misschien helemaal niet. Maar als hij direct laat zien dat hij nog steeds voor mannen als Bardet en Carthy over de finish aankomt dan heb je bijzonder veel upside voor een heel klein risico.

Aan de andere kant, Foss staat er ook in (maar als ik moest kiezen zou ik ondanks de twee tijdritten neigen naar de eerste).

Jeffrey81

Zal ik last minute Viviani nog wisselen voor Gaviria? Is toch lood om oud ijzer waarschijnlijk 🤣

michelb6

Mijn enige keuze is nog Masnada & Pasqualon of Kanter & Vanhouke.
Bij de eerste zet ik Masnada altijd verkeerd in en is het maar te hopen dat Pasqualon mee gaat doen.
De tweede is Kanter meer een zekerheidje voor sprintpunten, en kan Vanhouke teampunten voor Ewan pakken. Maar schat het plafond bij optie B lager.

user27296

Bij mij ook een last -minute wissel

SIVAKOV in MARTIN out

danusz1986

Mensen die Moscon nemen? Heb gelezen dat hij eventueel voor specifieke etappes mag gaan, maar de vraag is waar krijgt hij de vrijheid en stel je hem op. Mocht Ganna de tijdrit winnen heb je de etappes daarna iig wat zekere punten. Zou dan mijn enige Ineos renner zijn.

Timvideo

Als aanvulling, ik heb naast Cepeda en Foss ook nog eens Guerreiro erbij en hardstikke blij met die drie, Bevin om het passend te krijgen.

En voor Jeffrey kan ik melden dat ik vanwege de vele redenen hier Ewan overal aan de kant heb gelaten, voor Scorito heb ik alle sprinters van 3+ miljoen, behalve Viviani. Die heeft niets laten zien sinds de UAE tour en zijn win was in een race zonder echte sprinters.

Gaviria en Groenewegen zijn ook wel gokjes dat erken ik, maar het is niet alsof de demare's voor het oprapen liggen. Ik heb zoals velen lang zitten denken aan de goedkopere sprinters, maar met alle DM's en andere nieuws berichten ben ik nergens overtuigd dat het in de buurt komt van genoeg punten.

Viviani daarentegen, ik voel hem niet zitten. Gaviria was vorig jaar een renner waar ik zo ver mogelijk vandaan bleef, en eerlijk gezegd heeft hij sedert zijn Covid in maart 2020 en opnieuw tijdens de giro nog steeds niet zo heel geweldig gereden, en ook nog eens die gebroken pols, maar toch kies ik hem persoonlijk 100% boven Viviani. Tsja, ik kan altijd mis zitten natuurlijk. ;)

Laurenesi

Ik heb al een paar dagen mijn team staan. Net op het laatste moment een dure man er uit gehaald voor meer evenwichtigheid (1 dure en 2x een goedkope of 3x gemiddeld), maar het voelde toch niet goed. Mijn team staat niet voor niets aan een paar dagen.

Let's go, na 14u deel ik mijn team. Daarover gesproken, ik denk dat er veel mensen dezelfde poppetjes zullen hebben. Er zit deze Giro toch niet heel veel breedte in de selectie. Zou ik net de juiste outsider hebben geselecteerd?!

La Primavera

Oh oh oh. Ik zie toch wat last minute wissels voorbijkomen waar het kippenvel me direct op de huid springt.

Ik heb tot nu toe niks meer gewijzigd sinds gisterenavond en zit nog steeds met 250k budget op de bank. Negatieve rente, ik weet het. Maar het rendement van mijn team moet het verlies in rente ruimschoots kunnen compenseren.

1 2 ... 101 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.