Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 103 ... 263 264
arviidd

Als je nu al weet dat Evenepoel 2de wordt dan moet je hem toch juist nemen?

danusz1986

'@hidde

Idem hier! Heb net Cepeda vervangen naar Guerreiro en Schultz eruit moeten halen. Fabbro heeft wel mijn team gehaald. Maar ik heb nog 250k over dus even kijken of ik die nog ga investeren.

Jori

Deze heb ik juist andersom gemaakt, al hoop ik dat @Jori dit niet opmerkt.

WHIEUHWHIEUWHIEUWHIEUWHIEU, TATUTATUTATUTATUTATUTATUTATUTATUTATUTATUTATU, ALERT ALERT ALERT ALERT.

Als Sivakov straks weer direct omvalt, weet ik tenminste dat het aan jou ligt en niet aan mij :p

Dan noem je dus wel de renners waar uitrijden überhaupt al geen discussie was denk ik. Bij renners waar die twijfel vooraf mogelijk wél heerst gaat etappe 18 geen verschil maken. Ik vermoed dat we het daarover eens zijn
Nouja, mss denk ik over afstappende sprinters dan ietsje gemakkelijker. Nizzolo zou ik best reële optie vinden om af te stappen na 13 als hij kansloos is in PK en nog de tour moet redden voor Qhubeka bijv. Maar dat is wel weer mijn overtuiging dan de trotse Nationale kampioen van Italië en tevens ook (helaas) Europees kampioen. Vind die Italiaanse trui toch wel meer hebben. Viviani heeft ook wel bewezen dat hij geen snelle afstapper is, hoewel hij toen wel alle reden had met die belachelijke terugplaatsing en puntenstraf eerder. Maar ik (oordelend vanuit mijn luie stoel) had dan toch wel gezegd dat ik er klaar mee was.

Ludi

Als er nou sprinters waren van 750-1.25m die ik wel zou vertrouwen (:

Cascoigne

Fiorelli eruit, TJ erin. Begrijp dat hij de aangewezen man bij EF is voor de vlakke etappes.

La Primavera

'@Jos Brinkie Jij maakt de enige last-minute wissel waar ik volledig achter sta! ;)

Laatst gewijzigd
kevinraar

is deze verdeling goed
klassement renners 7 21 miljoen
klimmer 2 3 miljoen
tijdrijden 2 1.75 miljoen
6 sprinters 17.5 miljoen
aanvallers 3 3.75 miljoen

Jeffrey81

'@Jos

Snap ik. Betere tijdrit ook 👍🏻😉

Timvideo

Alle drie Hiddde.

Oei Julian, laat Masnada nou net die ene renner zijn waar ik nog twijfel over heb.

Ik zou eigenlijk best wel Honore er in willen, als hoop dat hij samen met Bevin mijn sprinters team kan ondersteunen. Helaas is er niemand die iets zinnigs kan zeggen over of hij nou wel of niet mee zal (mogen) sprinten. Daarnaast zie ik geen een positie die ik voor 500,000 wil upgraden. Ik heb bijvoorbeeld liever mijn enige 500k renner Schultz dan Vanhoucke.

Als er meer bekend wordt over Masnada in de komende drie kwartier kan ik wellicht nog gewoon Honore pakken en 500k blank laten... Niet ideaal, dus vandaar dat ik eigenlijk dacht om het maar zo te laten staan. Zal er nog eens over nadenken.

Jeffrey81

'@Kevin

Zeker! Niets meer aan doen 👍🏻

Jori

Masnada niet op een renner gebotst, maar op de geluidsbarriére, zo goed is die in vorm.
Afwachten of de jury direct al de overwinning aan hem geeft of dat we voor de vorm nog een 20tal etappes erachteraan plakken.

Geen discussie ook meer bij DQS: Evenepoel en Almeida zullen beiden voor hem werken, als ze de kans krijgen

Laatst gewijzigd
Boasson en Hagen

Masnada schijnt op een zandwagen te zijn gebotst.

nasibal

Dat mensen denken dat Honoré misschien gaat sprinten, terwijl Serry in dat team rijdt.... ;)

Rob94

De laatste wissel in mijn hoofd:

Buchmann naar Landa
Bilbao naar Bardet

Help, waarom 😂

Jori

Serry is ook alleen maar lead-out van Keisse, die al eens eerder op de Champs van Italië wist te winnen. Nizzolo, Viviani zegt u? Allemaal op 9 seconden gesprint. Dan ben je een grote.

Gladiool

'@Boasson en Hagen: En toen liep al het zand eruit, bovenop het WF Forum?

Ketjap Manis

Nasibal zit achter het stuur van de zandwagen zie ik ;)

La Primavera

Ik ben vooral benieuwd of er nog iemand met een lek zwembad langs het parcours staat vandaag.

danusz1986

Ewan
Sagan
Groenewegen
Nizzolo
Kanter
Fiorelli

Is wel een aardig dun sprintteam. Maar ik zie ook echt geen upgrade van 750k voor Fiorelli op het vlakke en ook niet 2 sprinters van een miljoen. Ik zit nog steeds met 250k over.

Ajvenema

Is dit masnada verhaal nog ergens op gebaseerd?

KV

Zo dun vind ik dit niet. Heb hetzelfde budget en aantal. Gewoon 2 andere namen.

Laatst gewijzigd
Jori

Je kan Masnada niet spellen zonder s,a,n,d. Toeval?
En als je zijn voornaam neemt, de a elimineert van eerder en de unieke letters gebruikt, krijg je FOMU.
Fear of Missing uit dus. De tekenen zijn allemaal daar. De overgebleven t was overigens al gebruikt voor Toeval?

Laatst gewijzigd
steefje9

Serry dus eerder sprinten dan honore

Jeffrey81

Man, dat zwembadje.... Trauma's heb ik daarvan...

Laatst gewijzigd
arnoldv

Masnada die tegen de zandwagen van Lefevre botst.. Die man doet er vandaag alles aan om de concurrentie voor Evenepoel binnen z'n eigen team de nek om te draaien!

Laatst gewijzigd
1 2 ... 103 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.