WHIEUHWHIEUWHIEUWHIEUWHIEU, TATUTATUTATUTATUTATUTATUTATUTATUTATUTATUTATU, ALERT ALERT ALERT ALERT.
Als Sivakov straks weer direct omvalt, weet ik tenminste dat het aan jou ligt en niet aan mij :p
Alle drie Hiddde.
Oei Julian, laat Masnada nou net die ene renner zijn waar ik nog twijfel over heb.
Ik zou eigenlijk best wel Honore er in willen, als hoop dat hij samen met Bevin mijn sprinters team kan ondersteunen. Helaas is er niemand die iets zinnigs kan zeggen over of hij nou wel of niet mee zal (mogen) sprinten. Daarnaast zie ik geen een positie die ik voor 500,000 wil upgraden. Ik heb bijvoorbeeld liever mijn enige 500k renner Schultz dan Vanhoucke.
Als er meer bekend wordt over Masnada in de komende drie kwartier kan ik wellicht nog gewoon Honore pakken en 500k blank laten... Niet ideaal, dus vandaar dat ik eigenlijk dacht om het maar zo te laten staan. Zal er nog eens over nadenken.
Masnada niet op een renner gebotst, maar op de geluidsbarriére, zo goed is die in vorm.
Afwachten of de jury direct al de overwinning aan hem geeft of dat we voor de vorm nog een 20tal etappes erachteraan plakken.
Geen discussie ook meer bij DQS: Evenepoel en Almeida zullen beiden voor hem werken, als ze de kans krijgen
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.