Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 108 ... 263 264
nasibal

Foss wordt in 4 wel uit het roze geknald denk (hoop) ik. Anders worden hij én Groenwegen opeens wel een lekkere pick. Foss is dat nu natuurlijk sowieso al.

Laatst gewijzigd
vevie

Foss wordt in 4 wel uit het roze geknald denk (hoop) ik. Anders worden hij én Groenwegen opeens wel een lekkere pick.

Gelukkig heb ik ze allebei, haha. Wie weet blijft Foss er wel aan hangen.

Platje

Nu hopen op REV die wint vandaag met 4 keer DQS opgesteld 🙂

ivo001

Ik geef het toe. Foss vreselijk onderschat.

En Vlasov op de bank, hoera!

KV

Veel mensen hier die Vlasov hebben opgesteld vandaag? Ikzelf jammer genoeg niet... Wel Foss en Moscon die het goed doen!

Daan Brakenhoff

'@nasibal
Mooi team trouwens, geen twijfels gehad over Landa? Met het oog op die derde week zou het bij mij wel gaan knagen om zo’n steady klimmer als Landa te moeten missen.

Laatst gewijzigd
vevie

'@Daan: ik heb Landa zelf ook, maar meer omdat ik het een toffe renner vindt. Is natuurlijk een monster in de bergen, maar of hij een (goede/fitte) Yates en Bernal moeilijk kan maken bergop. Hij klimt fantastisch, maar ik zie hem eigenlijk nooit echt weg demarreren van de echte toppers.

Valvuillerdemoz

Nee hoor, hier Vlasov ook op de bank. En Foss er niet meer in kunnen puzzelen omdat ik met die 750.000 niet uitkwam. 😣

nasibal

Affini maakt Foss een nóg betere pick voor vandaag.

@Daan

Mooi team trouwens, geen twijfels gehad over Landa? Met het oog op die derde week zou het bij mij wel gaan knagen om zo’n steady klimmer als Landa te moeten missen.

Zie daarvoor mijn stukje over Bardet, Landa zou eenzelfde soort renner zijn, maar duurder en geen toegevoegde waarde in de eerste 2 weken.

Laatst gewijzigd
vevie

Damn, Affini. Wat een tijd ook. Daar gaat Ganna echt wel moeite mee hebben. Jumbo gaat heerlijk.

KV

Amai. Die fiets van JV is redelijk snel...

groppiestan

Cavagna dus niet best. Hoop dat ganna er ook doorheen zakt

Laatst gewijzigd
La Primavera

'@nasibal Precies! Ik zit al te juichen voor de tv. In 1 dag bijna zijn geld waard die Foss. :)

Laatst gewijzigd
Timvideo

Verhip, hier komt Affini zijn eerste echte resultaat voor Jumbo-Visma binnen fietsen.

JapieJapo

tuurlijk Jumbo 1 en 2.... lol

nasibal

Foss heb ik schromelijk onderschat. Affini had ik er direct ingeklikt als hij het truitje van zijn vorige werkgever had gehad.
Zo jammer dat toen ik dat vorig jaar ook deed, hij niet thuisgaf.

DancingIndurain

Foss nu op 79pt

Primavoormij

Affini 1 Foss 2 levert 44 (eigen punten etappe)+8 (eigen punten roze trui)+6 (eigen punten paars)+4 (eigen punten jongerentrui)+8 (teampunten roze Affini)+6 (teampunten paars)+3 (teampunten wit) = 79 punten op voor Foss? Of wordt die paarse trui op een ander meetpunt bepaald?

Laatst gewijzigd
arviidd

Ook hier Foss onderschat en Affine heeft in mijn team gezeten, maar later er toch uit geklikt omdat een renner van TJV kiezen toch een beetje chauvinistisch voelt.

Drostje

Arvid, jij vroeg toch wat voor team je dan had opgesteld als je Vlasov niet hebt? Foss dus.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Voorlopig moet ganna nog en een paar dqs mannetjes, dus reken die jumbo puntjes niet te snel:)

boucky

Evenepoel
Almeida
Yates
Landa
Vlasov
Carthy
Martin
Sivakov
Grosschartner
Guerreiro
Cepeda
Cavagna
Foss
Sagan
Groenewegen
Merlier
Nizzolo
Pasqualon
Fiorelli
Bevin

Primavoormij

'@boucky, vrijwel zelfde team, heb alleen Gaviria, Masnada en Soler voor Groenewegen, Sivakov en Pasqualon. Overigens totaal niet overtuigd van mijn Gaviria pick maar na het nieuws over Vendrame kwam ik niet meer tot een goede oplossing.

ditisdavid

Waarom zijn tijdritten in de Giro nooit logisch? Gelukkig dus wel Vlasov opgesteld maar als Jumbo inderdaad 1-2 doet kom ik mannen tekort morgen.

arviidd

Droste, dan zijn er nog 8 plekken over :)

1 2 ... 108 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.