Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 119 ... 263 264
Dingetje

Wat een drama tot nu toe zeg. Alle keuzes verkeerd uitgepakt.

Jari Litmanen

Waarom zou die Foss niet voorbij gaan? Als hij wegrijdt daar en 20 sec pakt, heeft ie toch het roze?

Evenepoel neem ik mee. Masnada ook. En dan ook mijn 6 sprinters. Twijfel of ik Ringel S meeneem ivm Sagan die als topfavoriet begint (maar het niet gaat waarmaken).

Kannibaal van Schepdaal

Ik lees hier wekenlang dat Merlier geen lead-out heeft deze Giro en vandaag kwam hij toch gewoon als eerste over de streep? Hoe kan dat nu?

heuveltje af

'@milanjacks waarom zou Foss er niet meer bij zitten?

AKA34

Na lange tijd meelezen op het forum toch eens een account aangemaakt.
Vandaag een goed dagje gehad met onderstaand team.
Merlier (C)
Nizzolo
Groenewegen
Sagan
Fiorelli
Minali
Bernal
Honoré
Martínez
Resultaat: 301 punten en 92%
Op naar morgen!

joris dor

Ik heb Ringel s zelf mee tesamen met mijn DQS, vrees enkel dat ik mijnteampunten zal kwijt zijn door geen INEOS mee te nemen.

nasibal

Na lange tijd meelezen op het forum toch eens een account aangemaakt.

Begrijp me niet verkeerd, ik word elke keer enthousiast als ik dit lees (welkom!), maar het is zo langzamerhand wel een prima zinnetje voor het lijstje van @La Primavera denk ik :D

Milanjacks

'@Heuveltje af

Als het echt oorlog gaat worden op die laatste pukkel, en er blijft een select groepje over dan is het toch niet onmogelijk dat hij eraf gereden gaat worden? Nogmaals lastig te voorspellen omdat Foss vanwege zijn jeugdigheid geen uitgebreid track record heeft.

Ik heb Foss in ieder geval niet meegenomen voor dit soort etappes.

Laatst gewijzigd
kevinraar

174 punten gehaald gezakt naar 66.9 procent

bartje

Wat een draak van een etappe zeg, en zelfs na zulk wandelen geen enkele poging tot ontsnappen in de laatste 20K. Afijn, papa Bart stijgt nog een beetje door naar 97,3% en dat is volgens mij het hoogste plekje waar ik mij tijdens al die spelletjes ooit heb mogen terugvinden. Ik had Merlier wel als kopman, maar had Bernal op de bank. Foutje..

Voor morgen zie ik Ganna echt de trui nog niet verliezen, dus morgen wordt de opstelling Ineos zwaar, pak een paar aanvallers en toch ook een paar sterke sprinters, ik verwacht dat de AK mannen hun schotstof bewaren voor etappe 4.

Sagan (c)
Ganna
Bernal
Sivakov
Ulissi
Vendrame
Almeida
Evenepoel
En twijfel tussen Yates en Foss voor het laatste plekkie

Raimondas Roomsaus

Topicheld Fiorelli is gelukkig op de afspraak! Na het tijdrit debacle van gister met 284 punten gestegen naar 93,1%

Jari Litmanen

'@Papa Bart:
De echte sprinters durf je thuis te laten? Is het echt uitgesloten dat hier een massasprint komt?

Wielrenfan3

Ik sta zowaar in de top10 van de forum poule!

@La primavera
31. Nieuwe accounts met 0 posts komen hier melden hoe geweldig ze het wel niet doen.

ricoverreij_643426

Vandaag een goede dag voor de mensen zonder Ewan in hun team (hoor ik ook bij). Ewan was iets te laat, er viel een gat, en weg kans op winst. Zonde! Had graag een strijd tussen hem en Merlier (die juist weer heel vroeg ging) gezien. Wel goed voor mijn Scorito score natuurlijk! Buiten Ewan eindigde vrijwel iedereen waar je hem kon verwachten, dus al met al een vrij goede indicatie van de kracht van de sprintteams van de scoritospelers. Veel van de vraagtekens vooraf zijn met deze eerste sprint al beantwoord: Groenewegen strijd weer om de knikkers, Vendrame laat inderdaad lopen en Naesen neemt het van hem over, Minali krijgt de voorkeur boven Pasqualon op de volledig vlakke ritten, Fiorelli mengt zich (en hoe!) en ook Cimolai is weer op de top-10 afspraak. Gestegen naar een mooie 98.3%, maar het zat ook wel mee vooralsnog. Morgen gaat denk ik een cruciale dag worden voor Scorito. Spelers die het etappeverloop goed weten in te schatten kunnen hier het verschil gaan maken, spelers die Ewan opstellen, zullen een hoop gaan verliezen ;)

Milanjacks

'@Jari

Als hij bedoeld Gaviria/Groenewegen/Minali die zou ik ook niet meenemen morgen, gelukkig hoef ik daar niet over na te denken want dit is exact de reden waarom ik ze niet in mijn selectie zitten. Viviani zou ik een lastige vinden, maar die zit gelukkig ook niet in mijn selectie.

Laatst gewijzigd
nasibal

spelers die Ewan opstellen, zullen een hoop gaan verliezen ;)

Ik ben benieuwd. Dit is nou wel juist één van die etappes waar een keuze voor Ewan een zeer positief verschil zou kunnen maken ;)

Jari Litmanen

'@Milan
En Merlier? Verwachten we Fiorelli in top 20 morgen?
Grappig is dat odds voor Groenewegen/Gaviria nog wel redelijk ok zijn.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

'@Milan
Je denkt dat Viviani morgen zou kunnen overleven maar denkt ook dat Ronde van de Toekomst-winnaar Foss erdoor zou kunnen zakken? Zó breed is het scala aan opties morgen nou ook weer niet. Wel weer een sleutelrit voor Scorito.

Milanjacks

'@Jari

Ik heb geen glazen bol maar ik neem Merlier wel mee, Fiorelli laat ik thuis.

@Ditisdavid

Dat ligt natuurlijk compleet aan het koersverloop. Als er niet volle bak gekoerst gaat worden dan kan Viviani het overleven, maar dan overleeft Foss ook. Als het echt hard wordt gemaakt dan ligt Viviani er op zeker af, Foss is dan een vraagteken.

Dit soort etappes zijn op zichzelf nooit zwaar als er niet gekoerst gaat worden.

Laatst gewijzigd
Benzardi

Moschetti mooi 6e, de tip van Mollema is tot nu toe niet slecht. :)

" Moschetti hebben we nog voor de sprints, hij gaat er ook dicht bij zijn. Het zou daarom mooi zijn als we wat moois kunnen winnen”, aldus de Groninger."

De Duracelli's vliegen uit de startblokken met 240 puntjes en 93% op de teller.

Westland95

Ik ga Ewan wel meenemen morgen, Fiorelli ook. Die was wat kilootjes kwijt om heuveltjes over te kunnen toch?

J. Bernal

Weet iemand hoe steil de klemmetjes morgen zijn? Zitten er muurtjes tussen of valt het mee?

bartje

'@Jari
Klim 1: 5 K aan 6%
Klim 2 : 4K aan 6%
Klim 3 : 5K aan 6%
Klim 4 : 3K aan 7% maar kort stukkie aan 15% Als een Ulissi of zo er dan een klap op geeft is het toedeloe voor de echte sprinters, lijkt me..
En dan op een kilometer of vier van de finishlijn nog een kolere stukkie aan 12% voor de nekslag.

Ik denk dat de echte sprinters hun kruit bewaren voor de 5e etappe. Maar luister niet naar mij, zo hoog als ik nu sta heb ik nog nooit gestaan, en bekertjes iets aan de verre horizon.

Milanjacks

Bevind Bevin zich nog op het Bevinbankje morgen?

Simcha

Vier van de top-vijf in het team, plus Merlier als kopman. Dat zijn de betere dagen. Ik sta nu op 86,6%. Zodra Evenepoel of Almeida het roze pakt komt het bekertje in zicht dankzij de teampunten. Alleen lichte spijt van Bevin, ook al was het een weloverwogen keuze. Ik dacht: zekere punten bij de tijdrit en de rest is bonus.

1 2 ... 119 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.