Die sprints gaan mij veel irritatie opleveren, haha. Waar was Ewan in godsnaam? Wellicht toch hem moeten slachtofferen voor Merlier en Groenewegen. Alhoewel, wellicht wint hij de volgende sprint etappe...
Wel blij met Nizzolo en Fiorellli. Vendrame en Pasqualon sprintten inderdaad niet mee. 😉
92,2%, maar toch niet geheel tevreden.
Ik denk alleen dat het niet zo zwart-wit is. Ik ben bijvoorbeeld voor een hybride team gegaan onder de veronderstelling dat de eerste dagen voor Ineos zouden zijn, daarna anderhalve week DQS en dan weer Ineos, waarbij ik dus wel gok dat Bernal zijn rug het houdt en wint van Evenepoel/Almeida. Kan me voorstellen dat er meer teams zijn met 3 Ineos en 3 DQS. Je moet dan alleen wel een uiteindelijke keuze maken voor Bernal of Evenepoel, dat blijft in bijna elk scenario staan.
Ik durfde Merlier of Groenewegen ook nog geen kopman te maken, dus ik had Sagan. Achteraf jammer, voor vooraf nog altijd de beste keuze vind ik.
Mijn zes sprinters rijden wel doodleuk even top 6 vandaag. Dus dat is wel ff errug lekkah!
Ook leuk: Hermans 17e. Niet opgesteld uiteraard, maar wel een goed teken. Mijn juichjoker, om maar even Nasiballentaal te spreken :)
Ook hier een felicitatie aan Fiorelli! Had op voorhand het Lonardi gevoel, maar dat neem ik terug. Verder deed mijn captain Ewan waar veel forumleden voor waarschuwden: volledig verkeerd zitten en dan keurig 10e worden. Desalniettemin mooie dag gehad en goed om te zien dat een breed sprintteam tot nu toe niet zo gek is.
Morgen is minder evident, met die tricky finale. Ik hoop dat IDL weer zo’n mooie vbs heeft, met google streetview plaatjes en alles (WF heeft zich er met een Jantje-van-leiden vanaf gemaakt).
Kan er iemand zijn licht laten schijnen hoe waarschijnlijk het is dat Ganna roze behoudt morgen? Als DQS de koers echt hard gaat maken is het niet onmogelijk dat Evenepoel wegspringt op die laatste pukkel(met wat andere sterke renners) of zien jullie dat anders? Het feit dat Evenepoel voor dat mini sprintje ging doet mij wel laten denken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.