Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 118 ... 263 264
JapieJapo

Mensen met Ewan en/of Gaviria die zullen balen... hier gelukkig geen Ewan en dus ook geen captain gemaakt.

Bernal doet een Almeidatje en eindigt als 16de...

Milanjacks

Sta 42ste momenteel.

Goede tijdrit en vandaag een superdag met Merlier als captain, geen Ewan wel 4 Ineos rijders en als slagroom op de taart Fiorelli die zevende is.

Ajvenema

Hierom dus geen Ewan. Heeft wel vaker zo’n dag, en dan vind ik 2m extra te duur. Dat zou ik hoogstens aan Bennett uitgeven...

Gaat uiteraard vanaf nu wel alle sprints winnen als je merlier kopman maakt:)

Sjas Patatje

Die sprints gaan mij veel irritatie opleveren, haha. Waar was Ewan in godsnaam? Wellicht toch hem moeten slachtofferen voor Merlier en Groenewegen. Alhoewel, wellicht wint hij de volgende sprint etappe...

Wel blij met Nizzolo en Fiorellli. Vendrame en Pasqualon sprintten inderdaad niet mee. 😉

92,2%, maar toch niet geheel tevreden.

nasibal

'Bernal die pas na etappe 14 punten gaat pakken' houdt zich ook niet helemaal aan het script boys. Of zou Almeida op de fiets van onze colombiaan over de finish zijn gekomen?

Laurenesi

Ik ben dus wel benieuwd in welke mate je zou kunnen stellen dat je met een QS-heavy team en een score van 50% of hoger, je op dit moment bij de top van de QS-heavy teams zit. De 50% procent (of minder) boven je zijn, volgens de zwart-wit conclusie immer grotendeels INEOS-heavy teams. In een scenario waar uiteindelijk Evenepoel ipv Bernal (en daaraan dus gekoppeld: QS ipv Ineos) het beste blijkt zou een 50% score van nu dus helemaal niet zo ‘matig’ zijn als het nu lijkt.

Ik denk alleen dat het niet zo zwart-wit is. Ik ben bijvoorbeeld voor een hybride team gegaan onder de veronderstelling dat de eerste dagen voor Ineos zouden zijn, daarna anderhalve week DQS en dan weer Ineos, waarbij ik dus wel gok dat Bernal zijn rug het houdt en wint van Evenepoel/Almeida. Kan me voorstellen dat er meer teams zijn met 3 Ineos en 3 DQS. Je moet dan alleen wel een uiteindelijke keuze maken voor Bernal of Evenepoel, dat blijft in bijna elk scenario staan.

Jeffrey81

Ik durfde Merlier of Groenewegen ook nog geen kopman te maken, dus ik had Sagan. Achteraf jammer, voor vooraf nog altijd de beste keuze vind ik.

Mijn zes sprinters rijden wel doodleuk even top 6 vandaag. Dus dat is wel ff errug lekkah!

Ook leuk: Hermans 17e. Niet opgesteld uiteraard, maar wel een goed teken. Mijn juichjoker, om maar even Nasiballentaal te spreken :)

Behatzailea

Dat worden een hoop Nederlandse felicitaties voor Fiorelli ;-)

nasibal

'@Laurenesi

Dat zou kunnen inderdaad, dat er meer hybride teams zijn dan ik denk :)

Zadelpen

Boven gemiddeld vandaag. Dat is uitstekend met zo een dunne sprintploeg. Echter, we verliezen net iets te veel toch.

Het blijft pappen en nat houden tot etappe 4. Maar vertrouwen is hoog, en dat met slechts 39% op de teller.

ditisdavid

Vermeersch compenseert toch even mooi vandaag voor het niet hebben van Fiorelli. Drie man in de toptien en met Sagan de derde gecapt maar desondanks flink gestegen, meer dan prima voor een vlakke rit.

danusz1986

En Fiorelli en Merlier ingewisseld bah. Molano ook erbij op het vlakke. Hopenlijk zo weinig mogelijke sprints.

Jari Litmanen

Nu al blij dat ik Ewan thuis heb gelaten. Wie appt Fiorelli even of ie morgen ook meegaat?

De Condor van Echt

Ook hier een felicitatie aan Fiorelli! Had op voorhand het Lonardi gevoel, maar dat neem ik terug. Verder deed mijn captain Ewan waar veel forumleden voor waarschuwden: volledig verkeerd zitten en dan keurig 10e worden. Desalniettemin mooie dag gehad en goed om te zien dat een breed sprintteam tot nu toe niet zo gek is.

Morgen is minder evident, met die tricky finale. Ik hoop dat IDL weer zo’n mooie vbs heeft, met google streetview plaatjes en alles (WF heeft zich er met een Jantje-van-leiden vanaf gemaakt).

nasibal

Ook leuk: Hermans 17e. Niet opgesteld uiteraard, maar wel een goed teken. Mijn juichjoker, om maar even Nasiballentaal te spreken :)

Leuk! Ben benieuwd wat hij verder nog kan laten zien.

JellevanderLinden

Fiorelli inderdaad lekker gescoord. Toch opvallend om te zien dat hij zo weinig gekozen is in het spel, maar hier op het forum zo vaak (6% totaal). Natuurlijk een onbekende naam, maar dan nog voor die prijs had ik wel een hoger percentage verwacht.

Guido Maltempi

Fiorelli staat in het spel als 'knecht' en zal daardoor bij veel spelers onder de radar zijn gebleven... ik baal nu toch wel dat ik voor Battaglin heb gekozen.

De Condor van Echt

'@JellevanderLinden: Kennelijk zijn er zo’n 2040 forumleden en stille meelezers 😉

Ragnar Lolbroek

Dat tijdritje van gisteren was me even een drama voor de poule. Begonnen met een 27%. Vandaag wel doorgestegen naar 73%. Met wat hulp van o.a. Merlier en Fiorelli.

vevie

Lekkere etappe. Goed gescoord met de nummer 1, 3, 4, 5 en 7. 249 punten. Nu zo door.

Wel flinke twijfels over wie morgen op te stellen. Ff puzzelen

Laatst gewijzigd
joris dor

Heel veel geluk gehad met Gaviria deze ochtend te wisselen voor Merlier... Vind het morgen ne moeilijke... Ben benieuwd als DQS gaat doordrukken of Moscon Ineos aan de macht houd.

Milanjacks

Kan er iemand zijn licht laten schijnen hoe waarschijnlijk het is dat Ganna roze behoudt morgen? Als DQS de koers echt hard gaat maken is het niet onmogelijk dat Evenepoel wegspringt op die laatste pukkel(met wat andere sterke renners) of zien jullie dat anders? Het feit dat Evenepoel voor dat mini sprintje ging doet mij wel laten denken.

joris dor

Heb net hetzelfde gedacht als jij Milan... Daarom ook de vraag.

Imbatido

Dat tussensprintje voor Evenepoel lijkt meer iets voor eventueel roze na etappe 4. Hij moet ook nog Foss voorbij en dat gaat morgen niet gebeuren.

Milanjacks

'@Imbatido

Als het echt een zware koers gaat worden moet ik nog zien of Foss erbij zit.

1 2 ... 118 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.