Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 130 ... 263 264
Punchbox

Als ik Ewan in mijn selectie had, had ik hem voor vandaag ook zeker wel meegenomen. Gelukkig heb ik hem niet ;).

Imbatido

Bevin zit ook de hele tijd goed voorin. Ik knijp hem al aardig.

nasibal

Afgaande op de 5 forumposts van @Anton Bartus tot op heden moet die jongen me toch al een sloot bekertjes verzameld hebben... :D

Daan Brakenhoff

Ik begin hem ook aardig te knijpen met Bevinraar op het strafbankje en Merlier en Nizzolo in de basis... hopelijk blijft Cimolai eraan hangen en wordt die kaart getrokken

Platje

Hoe is het met onze held Fiorelli? Nizzolo is wel verrassend, de rest niet helemaal (alleen Merlier had ik wel iets beter verwacht, dit is wel snel)

Daan Brakenhoff

Ik heb nummer 64 nog niet langs zien komen aan de achterkant van het peloton. Neem aan dat hij er nog bij zit

arviidd

Oh oh Gaviria niet opgesteld

groppiestan

Ik heb Gaviria nooit overwogen iig

arviidd

Ik heb juist Gaviria in mijn team genomen omdat ik het idee had dat maar weinig hem hadden en dat is dus ook zo. Alle dure sprinters waren/zijn een vraagteken op Sagan na.

dazzler2120

Mwa, Groenewegen voor 3m kon mijn nationalisme niet weerstaan. Anders had ik zeker niet Gaviria erin geklikt...

Capra

Gaviria wel in het team, omdat hij vantevoren aangegeven had voor de puntentrui te gaan.
Alleen vandaag niet opgesteld, ging tussen Merlier en hem.
Toch maar voor de zekere puntjes gegaan.

Jun Allrich

Hier hetzelfde gisteren nog captain en vandaag op de bank...

Jari Litmanen

'@arvid
Bedoel je een vraagteken voor deze etappe of de hele Giro? Want een Merlier was voor gehele Giro zeker geen vraagteken voor velen (vandaag wel). En ik moet nog maar zien of Gaviria top 10 gaat halen vandaag.

dazzler2120

'@Jun Allrich
Als je het andersom had gedaan dan had ik getwijfeld aan je mentale gesteldheid ;)

Antonini

'@Nasibal goed he. Maar in alle eerlijkheid, alleen in een wandel etappe had Ewan het vandaag toch tot de de finish gered?

arviidd

Ik bedoel de hele Giro en wat Capra zegt was ook een goede reden om Gaviria te nemen.

Ben het eens met Merlier trouwens, alleen die zie ik de Giro niet uitrijden en Gaviria heeft dus gezegd voor de puntentrui te gaan. Ook eerst nog maar zien, maar dat gaf de doorslag.

Laatst gewijzigd
dazzler2120

Daar gaat een DSQ'tje komen voor Pellaud, ben benieuwd of er nog (bekendere) namen dit grapje gaan uithalen :')

nasibal

'@Anton

De kans dat Ewan het ging redden was inderdaad niet groot. De hoofdreden om hem op te stellen voor mij was het feit dat het aannemelijker was dat hij er nog aan hing en groenwegen (als meest populaire 3 miljoen pick na Merlier) niet, dan andersom. Bij een gunstig verloop had het dus een etappe kunnen zijn waarin Ewan een deel van de twee miljoen verschil zou kunnen goedmaken. Die kans had ik eigenlijk alleen willen laten liggen als ik 9 zekere namen had gehad voor vandaag. Maar dat had ik, net als de meesten als het goed is, niet.

Ajvenema

Als Gaviria en Viviani er nog bijzitten zou je zeggen dat Ewan ook niet heel ver weg had hoeven zitten... Zal in zijn geval ook een kwestietje zijn van pick your battles?

Ciccone hoeft van mij vandaag ook geen fratsen uit te halen trouwens, al betwijfel ik of veel mensen hem hebben opgesteld:)

nasibal

Nou boys, van Cavagna hoeven me, met nog zo'n groot peloton, weinig te verwachten vrees ik. Ik vermoed dat Cimolai er ook nog wel aan hangt.

Gross zal niet in de punten rijden zelf vermoed ik, dus dat is een troost. Laten we hopen dat Fiorelli lek rijd :)

Zal in zijn geval ook een kwestietje zijn van pick your battles?

Ja dikke kans, al was vandaag blijven hangen natuurlijk wel een uitstekende battle geweest voor hem. Hij zag er ook redelijk 'klaar' uit toen hij loste, dus hij zal het ongetwijfeld geprobeerd hebben.

Ciccone hoeft van mij vandaag ook geen fratsen uit te halen trouwens, al betwijfel ik of veel mensen hem hebben opgesteld:)

Teampunten Mosschetti ;)

Wat interessant is, is dat door de tactiek van Bora er nu geen enkele sprintersploeg over is die met hun het gaatje gaat dichtrijden vermoed ik.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Nou, het lijkt erop dat de bankpunten vandaag uit de zeeeeer onverwachte hoek van Ciccone gaan komen:)
Wie gaat dit dichtrijden?

Zou wel prachtig zijn voor Taco ook :D

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Teampunten voor Pasqualon? :p

groppiestan

Teampunten voor Pasqualon 😇

Jari Litmanen

Weinigen zullen Taco hebben, maar wat zou het tof zijn als ie dit redt!

nasibal

Ai, ik had mijn vorige reactie nog nauwelijks geplaatst en toen kreeg cofidis er toch zin in. Ben benieuwd.

1 2 ... 130 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.