'@Anton
De kans dat Ewan het ging redden was inderdaad niet groot. De hoofdreden om hem op te stellen voor mij was het feit dat het aannemelijker was dat hij er nog aan hing en groenwegen (als meest populaire 3 miljoen pick na Merlier) niet, dan andersom. Bij een gunstig verloop had het dus een etappe kunnen zijn waarin Ewan een deel van de twee miljoen verschil zou kunnen goedmaken. Die kans had ik eigenlijk alleen willen laten liggen als ik 9 zekere namen had gehad voor vandaag. Maar dat had ik, net als de meesten als het goed is, niet.
Als Gaviria en Viviani er nog bijzitten zou je zeggen dat Ewan ook niet heel ver weg had hoeven zitten... Zal in zijn geval ook een kwestietje zijn van pick your battles?
Ciccone hoeft van mij vandaag ook geen fratsen uit te halen trouwens, al betwijfel ik of veel mensen hem hebben opgesteld:)
Nou boys, van Cavagna hoeven me, met nog zo'n groot peloton, weinig te verwachten vrees ik. Ik vermoed dat Cimolai er ook nog wel aan hangt.
Gross zal niet in de punten rijden zelf vermoed ik, dus dat is een troost. Laten we hopen dat Fiorelli lek rijd :)
Ja dikke kans, al was vandaag blijven hangen natuurlijk wel een uitstekende battle geweest voor hem. Hij zag er ook redelijk 'klaar' uit toen hij loste, dus hij zal het ongetwijfeld geprobeerd hebben.
Teampunten Mosschetti ;)
Wat interessant is, is dat door de tactiek van Bora er nu geen enkele sprintersploeg over is die met hun het gaatje gaat dichtrijden vermoed ik.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.