'@madeinstars: welke etappes heeft dqs denk je in het hoofd om roze te pakken? Doen ze er niet juist slimmer aan in de íets minder heftige bergetappes toe te slaan?
Verder: het schijnt hondenweer te worden, Soler houdt daarvan toch? Verder wel benieuwd of ze elkaar meteen volledig gaan afmaken, of het op een soort wapenstilstandje gooien tot de laatste klim.
Pello hype is real voor deze etappe, hopelijk laat ie meteen zien dat ie komt om te knechten:)
Niet echt een goede dag, heb ook niet zoveel keuze voor dit soort etappes, dus gelukkig nog wat punten kunnen sprokkelen met team- en truipunten. Wel iets gezakt naar 99,4%.
Morgen kan ik wel 14 man opstellen, maar verwacht wel dat DQS gaat koersen en het dus tussen de echte toppers zal gaan.
Ik neem denk ik dus mijn klassementsmannen mee en zal voor het laatste plekje moeten kiezen tussen Foss, Cepeda, Schultz, Fabbro, Ganna en Cavagna. Keuzestress...
'@vevie Ik hoop van harte dat je gelijk hebt! Hij lijkt inderdaad gretig, nu maar hopen dat de benen goed genoeg zijn. De voortekenen zijn erg positief, ook de 7e plek in de tijdrit vind ik een geweldig signaal. Jullie hebben ongetwijfeld ook voorbij zien komen dat Remco wat minder weegt dan voor zn val. Dat in overweging nemende is een 7e plek in een korte vlakke krachtpatser tijdrit toch bijzonder knap, ook gezien het postuur van de renners die sneller waren. Met volgen bedoelde ik overigens ook een top 20 notering, maar dat was inderdaad niet duidelijk.
'@Ajvenema Elk ander jaar zou ik er 100% op inzetten dat DQS hier oorlog ging maken, maar juist nu met een beetje onzekere Evenepoel, hondeweer, gevaarlijke afdalingen... Misschien is het nu verstandiger om nog even wat langer de kat uit de boom te kijken en Evenepoel wat zo rustig mogelijke kilometers te laten maken.
Soler vind ik zeker een goede kanshebber voor morgen. Een perfecte etappe voor hem om weg te springen na die laatste klim als de toppers naar elkaar kijken. Of ik hem ook kopman durf maken, dat weet ik zo net nog niet.
Foss, Masnada en Landa op t bankie morgen.
Twijfel toch over Grossschartner met zn achterstand van vandaag. Bewust of onkunde?
Mollema wordt overal gehyped maar hij staat nog tussen de klassementsmannen en zou zich laten uitzakken zei hij. Wat is zn plan nu..
Maar Foss, Masnada en Landa lijken me nu ook niet echt vanzelfsprekend.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.