Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 134 ... 263 264
Koekebakker

'@nasibal: ah, uit Romandië nog, check.

Jori

Sivakov, onze Putin, dit parcours ligt hem geweldig. Maar ja, er is ook geen enkele etappe die hem niet ligt.

daandej

Buchmann of foss morgen voor me laatste plekje?

arjenzvob

Bilbao krijgt zowel 1 als 2 sterren van Scorito. 3 bij elkaar. Favoriet!

Edit: foutje inmiddels hersteld

Laatst gewijzigd
nasibal

'@Jori

Ik neem hem mee morgen. Als het niets wordt ligt het aan jou!

Jeffrey81

Daan..... Zelf zoeken en keuzes maken is leuker 😉

La Primavera

Pello de Bilbaower, kunnen we het maken, Pello de Bilbaower, NOU EN OF!

madeinstars

Wordt er gedaald? Dan schrijf ik Sivakov alvast niet op. Nee maar zonder gekheid, morgen verwacht ik wat explosievere types.

Benzardi

Vandaag 165 punten, gestegen naar 93,7 % en genoten van een Taco.
Wat een heerlijke dag voor De Duracelli's.
Morgen al mijn toppers erin en dan maar kijken waar we echt staan.

Aadjenr11

Stomme vraag, maar zie verschillende mensen quotes plaatsen. Ik krijg dat niet voor elkaar. Kan iemand mij vertellen hoe dat werkt! Als ik op reageer klik in wat voor browser dan ook lukt dat niet 💁🏼‍♂️

Jori

'@Nasibal: Pfft nu heb je het gejinxed. Zal je opeens zien dat Ineos het roze verliest!

@Il PirAadta: door ["quote"] ["/quote"] te doen maar dan zonder de aanhalingstekens

Laatst gewijzigd
nasibal

'@iL Piraadta

Typ letterlijk het onderstaande, maar dan ZONDER de vraagtekens

[?quote]jeteksthier[?/quote]

@Jori
Ja dat zou wat zijn he..

Laatst gewijzigd
vevie

'@de witte Socrates: Remco gaat morgen meer doen dan volgen. Die gaat gewoon top 20 rijden. Alles om Almeida proberen af te troeven zodat hij de leider wordt. Zo komt hij iig wel over. Ook met de tussensprint van laatst.

Aadjenr11

Typ letterlijk het onderstaande, maar dan ZONDER de vraagtekens

Even testen Nasibal

arnoldv

ik verwacht dat DQS morgen de laatste klim op knalt voor het roze. Ganna en Foss hebben geen schinn van kans..

Laatst gewijzigd
Aadjenr11

'@nasibal bedankt

madeinstars

Zou DQS er al zoveel behoefte aan hebben om morgen dat roze te pakken? Ik verwacht een iets afwachtendere koerstactiek zo vroeg in de Giro.

Ajvenema

'@madeinstars: welke etappes heeft dqs denk je in het hoofd om roze te pakken? Doen ze er niet juist slimmer aan in de íets minder heftige bergetappes toe te slaan?

Verder: het schijnt hondenweer te worden, Soler houdt daarvan toch? Verder wel benieuwd of ze elkaar meteen volledig gaan afmaken, of het op een soort wapenstilstandje gooien tot de laatste klim.

Pello hype is real voor deze etappe, hopelijk laat ie meteen zien dat ie komt om te knechten:)

Guruburu

Niet echt een goede dag, heb ook niet zoveel keuze voor dit soort etappes, dus gelukkig nog wat punten kunnen sprokkelen met team- en truipunten. Wel iets gezakt naar 99,4%.

Morgen kan ik wel 14 man opstellen, maar verwacht wel dat DQS gaat koersen en het dus tussen de echte toppers zal gaan.
Ik neem denk ik dus mijn klassementsmannen mee en zal voor het laatste plekje moeten kiezen tussen Foss, Cepeda, Schultz, Fabbro, Ganna en Cavagna. Keuzestress...

ricoverreij_643426

'@vevie Ik hoop van harte dat je gelijk hebt! Hij lijkt inderdaad gretig, nu maar hopen dat de benen goed genoeg zijn. De voortekenen zijn erg positief, ook de 7e plek in de tijdrit vind ik een geweldig signaal. Jullie hebben ongetwijfeld ook voorbij zien komen dat Remco wat minder weegt dan voor zn val. Dat in overweging nemende is een 7e plek in een korte vlakke krachtpatser tijdrit toch bijzonder knap, ook gezien het postuur van de renners die sneller waren. Met volgen bedoelde ik overigens ook een top 20 notering, maar dat was inderdaad niet duidelijk.

Ragnar Lolbroek

Voor morgen
- Bilbao (c)
- Almeida
- Evenepoel
- Yates
- Martin
- Formolo
- Vlasov
- Großschartner
Voor het laatste plekje twijfel ik tussen Cepeda of Carthy.
Op het bankje: Soler & Battaglin.

Aadjenr11

Ondanks dat ik hoop op een coup van DQS laat ik Cavagna morgen op de bank.
Ik ga voor de mix AK mannen en deze 4 strijders: Bilbao, Ciccone, Ulissi en Mohoric.
Soler gaat ook mee, koerst alert en de weersvoorspellingen spreken in zijn voordeel.

madeinstars

'@Ajvenema Elk ander jaar zou ik er 100% op inzetten dat DQS hier oorlog ging maken, maar juist nu met een beetje onzekere Evenepoel, hondeweer, gevaarlijke afdalingen... Misschien is het nu verstandiger om nog even wat langer de kat uit de boom te kijken en Evenepoel wat zo rustig mogelijke kilometers te laten maken.

Soler vind ik zeker een goede kanshebber voor morgen. Een perfecte etappe voor hem om weg te springen na die laatste klim als de toppers naar elkaar kijken. Of ik hem ook kopman durf maken, dat weet ik zo net nog niet.

Behatzailea

Foss of Cepeda. Dat wordt weer een muntje opgooien morgenochtend.

user27310

Foss, Masnada en Landa op t bankie morgen.

Twijfel toch over Grossschartner met zn achterstand van vandaag. Bewust of onkunde?
Mollema wordt overal gehyped maar hij staat nog tussen de klassementsmannen en zou zich laten uitzakken zei hij. Wat is zn plan nu..

Maar Foss, Masnada en Landa lijken me nu ook niet echt vanzelfsprekend.

1 2 ... 134 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.