Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 139 ... 263 264
Baskeee

Gisteren een redelijke dag (155 punten). Zeer benieuwd naar vandaag. Vanochtend alweer opstelling lopen omgooien.

Almeida
Yates
Vlasov
Formolo
GroB
Ciccone
Masnada
Moscon
Guerreiro

Twijfel nog een beetje of ik een klimmer/aanvaller moet vervangen voor een 'veilige' pick als zoals Carthy.

dazzler2120

Gisteren zei ik nog tegen een vriend "Beter zo'n etappe van morgen, dan weet je beter wat je kan opstellen"
Nu ben ik toch aan het twijfelen :-) Volledig aanvallers? Of toch de GC mannen?
4x DQS? Of toch niet.. Leuke etappe om voor te puzzelen!
Tot nu toe hier op 80%, Vooral verrast door Vendrame die voor de aanval ging (te laat gelezen om te wijzigen helaas...), maar goed. Verder team zonder Bernal & Evenepoel. We gaan zien hoe het uit pakt.

bakfiets

Bij mij gaat foss mee. Mijn verwachting is dat hij er de laatste klim nog bij zit. Het is een klim van 4 km waarbij ik geen jumbo trein bergop verwacht. Hij kan met bennet in de groep mee omhoog rijden en ik verwacht ook vroeg op de klim geen aanval van bv een qs man. Zal toch vlak voor de top zijn om de laatste km proberen weg te blijven. De kans dat foss er nog bij zit de laatste km is zeker aanwezig.

Een yates zie ik vandaag alleen maar volgen. De giro die hij verloor kwam als ik het goed heb omdat hij De eerste weken elke keer wegsprong en met zijn krachten smeet. En hij heeft het team idd niet om nu al te controleren.

Ik ga voor almeida als c. Die sprint als ik het goed altijd wel mee in een groepje.

Fiepke

Gisteren redelijk goede scoren. Had Pasqualon op het bankje...niet goed gekeken, had hem juist ook in mijn sprintersequipe voor de lastigere aankomsten.

Voor vandaag mooie puzzel, waarbij ik ook echt wat te kiezen heb. Alleen maar leuk want dat is beter dan maar opvullers te moeten kiezen. Ga nu voor Almeida, RvE, Vlasov, Formolo, Bilbao, Foss, Ringel S. Voor de laatste 2 plekjes nog Ceeda, Yates, Honore en Sivakov. Daarmee Cathy, Martin en sprintersequipe sowieso op de bank.

Ketjap Manis

'@Platje Denk je niet dat Ulissi er net bij kan blijven? Ik neig ernaar hem mijn 9e plek te geven ten faveure van een strijkijzer.

JapieJapo

Als je D Martin en/of Formolo in je team hebt is dit toch 1 van de eerste etappes waar je zeker weet dat je ze opstelt...

Dit wordt voor de AK mannen of voor een sterke groep die vooruit blijft. Ik twijfel welke ploegen achter een kopgroep aan gaan rijden dus die kunnen zeker wel vooruit blijven. Er is best een grote kans dat een jonkie van DQS na vandaag de roze en witte trui draagt dus ik twijfel nog over ploeggenoten van DQS of aanvallers zoals Guerreiro en RingelS. 7 AK mannen sowieso zeker van hun plekje.

user27296

Bettiol gaat zijn klassement willen verdedigen of niet?

zomaareens

waarom moet je anade borrel voor bevin vandaag? als er niet aangevallen wordt door klassementsmannen, zie ik hem wel winnen

madeinstars

Kanttekening bij Dan Martin is wel kletsnatte afdalingen.

zomaareens

Die kanttekening plaats ik ook bij evenepoel, vlasov, sivakov

madeinstars

Zeker bij Sivakov.

hartstikkebedankt

Zou Bilbao nog even aan de boom gaan schudden in de afdalingen, samen met Nibali?

Barrygoal

Gisteren de mist in gegaan met Bevin , gewoon moeten opstellen.

Vandaag:
Evenepoel (C)
Yates
Almeida
Vlasov
Soler
Formolo
Grosschartner
Cepeda
Guerreiro

Bank:
Carthy
Landa
Verwacht dat als de favorieten samen aankomen, deze 2 achterin de groep eindigen. Guerreiro en Cepeda blijven er wel aanhangen en sprinten mee voor een mooie uitslag.
Nu hebben we iig nog de luxe om te kiezen wie er gebankt gaat worden.

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Ploegje voor vandaag:

- Evenepoel
- Almeida
- Yates
- Carthy
- D Martin
- Vlasov
- Formolo
- Bilbao
- Ringel S

Waarbij Cepeda nog op de bank zit. Kopman ben ik nog niet uit. Ik vind een Bilbao verleidelijk maar kan ook meer safe voor Yates/Almeida gaan.

Melkboer

Hele harde twijfel over Moscon vandaag. De etappe is niet zo dermate zwaar dat hij het niet aan zou moeten kunnen. Kan ook nog eens rap aankomen. Odds op hem staan verrassend laag toch? Of ben ik de enige die dat vindt?

Donnie D

Heeft iemand al iets kunnen vinder over Ringel S? Ik heb alleen een frans filmpje kunnen vinden, maar Maradonnie praat nog beter een beetje Frans (Duits).

Twijfel is natuurlijk of die zich bewust heeft laten uitzakken of dat die moest lossen? Ik heb hem niet betrapt op het voorop rijden gister.

Laatst gewijzigd
Aadjenr11

Ondanks dat ik niet weet welke mannen ik precies moet opstellen, kijk ik toch wel uit naar deze rit. 2 aanvallers op de bank gezet en toch maar de gok genomen dat DQS gaat rammelen.

Zometeen eerst zelf maar een ritje door de polder hier. Kan ik nog een en ander overdenken. Vanmiddag lekker de rit volgen en aanhoren wie de mooie mannen in het peleton zijn, volgens Karsten en Jeroen. Niet dat ik er problemen mee heb, maar vind het toch apart om te horen.

KV

Van Moscon heb ik geen twijfels dat hij in AK groep overleeft (dat doet ie niet) maar wel of hij in de vlucht gaat en zo kan winnen. Een sterke vlucht kan het wel halen denk ik vandaag: wie gaat rijden? En zeker met dat weer...

Trouwens verwacht ik wel geen 30 man in de AK groep bovenaan de klim. Is echt wel zwaar. Denk hooguit 15.

Laatst gewijzigd
madeinstars

Het probleem met een sterke vlucht is dat er altijd wel een sterke man bij zit die net iets te gevaarlijk is voor het klassement. Dan gaan er wel ploegen rijden, zeker in de vlakke aanloop van 90 km.

KV

Denk niet dat ze wakker liggen van Moscon of Gross die gisteren al 9min verloor. Maar veel goede klimmers zijn er idd wel niet die al op afstand staan.

Flater

Vandaag een aardig luxeprobleem in mijn selectie. Ik verwacht dat het voor de explosievere klimmers gaat zijn of degenen met een behoorlijke sprint op het eind. Hierdoor laat ik vandaag Landa, Carthy, Cepeda en Cavagna op de bank.
Degenen die de selectie wel gehaald hebben zijn:
- Evenepoel
- Yates
- Almeida
- Vlasov
- Martin
- Soler
- Formolo
- Grosschartner (ik neem aan dat hij gisteren deed wat Mollema verzuimde)
- Foss (goede hoop dat hij eraan kan blijven hangen)

Jan1998

Is dit nog iets voor Bettiol en/of Ulissi? Of zullen de klassementsmannen hier te hard naar boven rijden?

Ajvenema

Lastig altijd zo’n eerste bergrit...

Neig er nu toch naar Foss te banken(te weinig scenario’s waarin ie roze pakt, dan moet ie erbij blijven, én dqs moet het hem gunnen. Tenzij vlucht, maar zoals ik al zei, mij te veel ‘als’
Ook Cepeda mag het eerst bewijzen als het om de knikkers gaat. Kan me ook voorstellen dat ie nog niet vaak zonder steun heeft gekoerst in hondenweer (tota was toch prima weer?) voelt alsnog een beetje tricky...

Buchmann en Sivakov mogen het dus in de basis proberen. Buchmann komt hier voor het podium, dus dan neem ik aan dat ie hier scherp is, tijdritten zijn niet echt z’n ding. Sivakov zou ik banken als ie niet de enige was geweest die met yates meekon in tota.

Guido Maltempi

RE: Ringel S. Ik kom niet verder dan een Oostenrijks artikeltje achter een betaalmuur. Uit de eerste paar zinnen maak ik op dat hij er vandaag zin in heeft, maar het is mij niet helemaal duidelijk of ze hem daadwerkelijk gesproken hebben na de rit van gisteren of dat het gewoon knip en plakwerk is met wat oude quotes over fietsen in de regen.

Erster Giro-Härtetest bei "Großschartner-Wetter"
11. Mai 2021 00:04 Uhr
CANALE. Bei der Italien-Rundfahrt messen sich heute im Apennin erstmals die Favoriten auf das Rosa Trikot
LESEDAUER ETWA 1 MIN
Bei Kälte und Regen taut Felix Großschartner so richtig auf. "Mir liegt dieses Wetter einfach. Viele im Feld jammern, aber mir taugt es richtig, wenn es ungemütlich wird", sagt Österreichs Radsportler des Jahres 2020. Die vierte Etappe heute beim Giro d’Italia von Piacenza nach Sestola (186 km) in der Emilia-Romagna dürfte genau seinen Geschmack treffen. Zum einen, weil es erstmalig bei der diesjährigen Italien-Rundfahrt richtig bergauf geht.

danusz1986

Momenteel de volgende 9 man staan.

Yates
Almeida
Martin
Bilbao
Masnada
Carthy
Formolo
Vlasov
Fabbro

Ik heb nog 1 plek over voor Cepeda, Fabbro en Guerreiro. Wordt een lastige puzzel en neem dan vaak de verkeerde mee haha.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 139 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.