Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 140 ... 263 264
Guruburu

Ik heb er toch maar voor gekozen om te kiezen voor de beste 9 man bergop, waarbij ik enkele parels dus bank. Eerst maar even zien wat ze kunnen in een grote ronde.

Mijn team voor vandaag;
Almeida (C)
Yates
Evenepoel
Vlasov
Carthy
Soler
Sivakov
Bilbao
Cepeda

Op de bank: Foss, Fabbro, Schultz, Cavagna en Ganna.

KV

De mensen die Bettiol of Ulissi overwegen onderschatten echt die klim denk ik

Benzardi

Ik ga voor Yates als Cap, dat laatste klimmetje is op zijn lijf geschreven...................denk ik :)
Voor de rest ga ik voor:

Almeida
Martin
Bilbao
Vlasov
Formolo
Bernal
GroB
Masnada

JesperRenrad

Iedereen bang voor het aantal bankpunten gisteren, en ik lees niet anders dan dat iedereen goed gegokt heeft. Sta ik dan echt op 1 in het bank klassement?
- Etappe 2 Fiorelli op de bank door het hoge aantal zekere punten van opvullers.
- Gisteren Viviani op de bank (hij zei zelf uit te kijken naar de sprint van woensdag na etappe 2)
- en gisteren cimolai op de bank....

En dan te bedenken dat ik maar iets meer dan 40 punten achter sta op de nummer 1....:(

Hopelijk gok ik vandaag wel het juiste scenario....

Ajvenema

'@danusz: dan zou ik cepeda kiezen:) Fabbro is echt 4e man bij bora op het moment. Guerreiro kan ook

WilliamS23

Vandaag gaan deze mannen het doen voor mij:

Almeida (C)
Evenepoel
Bilbao
Martin
Yates
Pozzovivo
Formolo
Vlasov
Cavagna

Speculeren op een roze trui voor Almeida of Evenepoel dus. Daarvoor laat ik Landa en Carthy banken, die in een uitgedund peloton achteraan eindigen. Top 10 zie ik ze niet finishen. De rest valt weinig aan te twijfelen en gaan sowieso niet mee.

madeinstars

Ik neig ernaar toch het gokje te wagen met Foss, maar ik zie over het algemeen iets meer potentie in hem dan de meesten hier. Dan zou het worden:

Almeida (c)
Evenepoel
Masnada
Yates
Vlasov
Carthy
Martin
Soler
Foss

De twijfels ontstaan dan wel bij het banken van Sivakov, maar ik zie Pavel meer als een dieselklimmer en bovendien een notoire brokkenpiloot.

Daarnaast banken Cavagna (tenzij ik nog ga geloven in de DQS coupe), Fabbro en Guerreiro.

rkmmr

Thanks @Condor voor het delen van dat last-minute interview met Bevin, levert mooie puntjes op :) Nog zo'n tip voor vandaag?

Denk dat het voor de klassementsmannen gaat zijn, vlakke aanloop maakt het lastig voor goede klimmers om in de vlucht te komen. Wat latere uitlooppoging zou natuurlijk kunnen à la Gallopin/Ciccone gisteren, maar denk dat de klassementsmannen daarvoor toch te hard gaan.Toch nog wat lichte onzekerheid over de DQS mannen, dus denk ik dat ik Yates cap..

Dus:
Yates (C)
Evenepoel
Almeida
Formolo
Vlasov
Landa
Sivakov
Ciccone
Guerreiro

Betekent dat Ringel S en Foss op de bank mogen plaatsnemen, al zou die eerste ook de plek van een van de laatste 2 kunnen nemen.

ivo001

'@benzardi

Ik heb bijna dezelfde opstelling. Alleen Guerreiro ipv Formolo.

Carthy en Cepeda zet ik op de bank vandaag.

Hangtieniedanstaatie

Als je Formolo vandaag niet aanklikt, waarom heb je hem dan in hemelsnaam in je team?

Rawolf

Tja ik ga toch ook maar Landa en Carthy op de bank zetten, mijn mannen voor de 3e week.

@Hangtie, bergteam kan je beter wat breder dan 9 pakken doorgaans dus opzich niet onlogisch

Laatst gewijzigd
Hangtieniedanstaatie

'@ivo001, Guerreiro boven Carthy?

La Primavera

'@Rawolf Hij bedoelt dat Formolo op dit terrein één van de favorieten is. Moet het toch meer hebben van dit soort etappes dan van het hooggebergte. Dus als je 'm hier al niet opstelt, waar stel je hem dan op?

Laatst gewijzigd
Jun Allrich

Ik wil die lastige klim zeker niet onderschatten maar tegelijkertijd wil ik Ulissi ook niet onderschatten.

Ik denk dat hij het kan moest hij zijn zinnen er op gezet hebben maar het kan zijn dat ze vol voor Formolo gaan natuurlijk.

KissMyAce2.0

Vertel mij even wie de kopgroep gaat terughalen vandaag
Alvast bedankt

mrtheyoung

zat even naar het weer voor de regio Emilia-Romagna te kijken (finish) , hele dag code geel voor onweer/hagel, ben zelf heel vaak in italie geweest en een code geel is daar geen pretje, word een leuke rit vandaag.

mijn team

Almeida (capitano)
Evenepoel
Yates
Vlasov
Carthy
Formolo
Sivakov
Ringel s
laatste twijfel Landa/Cepeda

veel kijkplezier allen :)

fringale

Vandaag probeer ik een nieuwe methode uit om mijn dagploeg te selecteren, de "blijf-bij-uw-eerste-gedacht"-methode

masteroogway

De etappe van vandaag doet me sterk denken aan de 1e etappe van de vuelta van vorig jaar naar arrate. Ik zie dat een aantal mensen foss overwegen maar de kans dat hij de roze trui pakt is toch heel klein. De kans dat hij top 5 staat na vandaag is toch ook niet heel groot.

Als we kijken naar de etappe naar arrate vorig jaar dan werd daar al best aardig met secondes gesmeten en die laatste klim was 5,0 km a 8,5%. De slotklim van vandaag is 4,3km a 9,5%. Mijn verwachting is dat er klassementsmannen zullen zijn die meer dan een min gaan verliezen vandaag en dat dit voor de wat explosievere klassementsmannen de kans is om hier tijd te pakken op concurrenten.

Ik laat foss dus lekker op de bank zitten vandaag.

Westland95

Zo die etappe is inderdaad een goed vergelijk, zeer vergelijkbaar profiel. Het gaat voor de kleppers zijn vandaag.

Behatzailea

Vandaag ruimte voor

Almeida
Evenepoel
Yates
Vlasov
Carthy
Formolo
Bilbao
Visconti als aanvaller
Twijfel tussen Foss en Cepeda

Op de bank: Landa (die wacht op week 3, gok ik) en Fabbro

EDIT door Masteroogway neig ik nu wel meer naar Cepeda ;-)

Laatst gewijzigd
Antonini

Lange aanloop tot de eerste klim, dus er zal zeker een groep wegrijden. DQS of INEOS zal vandaag de tegenstand al wel willen testen dus erachteraan rijden. Klim naar Montemolino is te lang en zwaar voor rappe puncheurs. Laatste klimmetje is serieus zwaar, maar te kort voor kleine verschillen, daarom geen Landa en Carthy, die gaan rit 6 aan het werk. Wel: Almeida, Yates, Vlasov, Formolo, Martinez, Sivakov, Bilbao, Masnada en Grossschartner.

rubenvvs1999

Pff wat een twijfel vandaag. Volgende namen komen er sowieso in:
Almeida (C)
Evenepoel
Yates
Vlasov
Formolo
Bilbao
D. Martin

Dan heb ik nog een aantal twijfelaars:
Soler: Lijkt in vorm en zit nu al telkens kort, maar zie ik eerder in de laatste weken knallen.
Grosschartner: Lijkt totaal niet in vorm, maar kan bewust tijd hebben verloren om vandaag in de kopgroep te zitten natuurlijk.
Cavagna: 21 punten bij een overwinning van DQS + roze trui is aantrekkelijk. Zal natuurlijk qua uitslag niks uitrichten.
Foss: Kan in theorie de roze trui overnemen en zal daar waarschijnlijk ook voor gaan rijden.
Landa + Carthy: Lijkt me 3e week materiaal en niet echt zinnig om nu op te stellen.

Ketjap Manis

Carthy werd keurig 7e in die 1e rit in de Vuelta trouwens..

dazzler2120

Hier ook nog zwaar de twijfel tussen Carthy, Foss en Masnada... Pittige puzzel iig!

Dingetje

Masteroogway heeft me overtuigd. Ik neem de echte klimmers mee. Landa en Cartney er weer in.
Mij team vor vandaag
Almeida
Evenopel
Landa
Bilbao
Cartney
Grosssssss
Pozzopipo
Yates
Martin.
Bankje Solar,Caruso,Bettiol en Bevin.

1 2 ... 140 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.