Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 148 ... 263 264
Jari Litmanen

Landa gaat toch een grote groep gelukkig maken als ie dit doorzet. Mij maakt hij niet gelukkig. De man die normaliter nooit punten nu pakt.

Rob94

Hahaha tuurlijk Landa. Ga er even lekker vandoor nu ik je op de bank heb zitten :D

niek-vdv

Almeida kan wel de miskoop van deze Giro worden op deze manier

marconeuvel

Almeida: captain
Landa: bank
Carthy die mee gaat met Landa: bank

Wat een mooi spelletje;)
Wel goed om te zien dat Landa en Carthy in orde lijken!

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Dat is toch niet.... Fiorelli 3de???

Maestro Mello

Werd Fiorelli daar nou 3e?

arviidd

Wat klopt dat ik zie Fioreli op 3

niek-vdv

Dat was daadwerkelijk Fiorelli.
Kan wel voor het puntenklassement gaan haha

Daan Brakenhoff

Hahaha wie had Fiorelli vandaag een berichtje gestuurd? Ongelofelijk knap zeg. Als hij morgen weer top10 sprint wint hij voor mij al de โ€œHirschi/Pedersen/Hindleyโ€ award

vevie

Zo slecht C met Almeida, maar wie had die kunnen weten. Die is klaar, Remco de duidelijke kopman. Sterk van Bernal en Landa, hoor. Vlasov en Carthy ook sterk

ditisdavid

Positief is dat ik mijn beste klassementsrenners heb opgesteld maar vier man van Deceuninck was geen beste strategie. Geen Fiorelli in de ploeg dus ik blijf onderaan het bankpuntenklassement :p

user27311

Fiorelli gewoon 3e vandaag! Wie had dat gedacht!

Ab Normaal

Uiteraard niet opgesteld. Weer de verkeerden opgesteld. Gisteren ook al. Frustrerend spel is het toch

Jeffrey81

Lol... Fiorelli

Verder een hoop chaos. Wat een slijtageslag! Ben benieuwd waar we staan als alle kruitdampen straks zijn opgetrokken.

Westland95

Fiorelli wat doe je me aan ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

De Condor van Echt

Met Fiorelli, Tratnik en Vlasov giga slag in het bankpuntenklassement gemaakt.

Waarde leden, we zijn met ons allen flink in het hemd gezet. Een grote oefening in deemoed, deze rit.

ditisdavid

Bevin gaat gewoon teampunten pakken morgen, topaankoop!

WilliamS23

Bizar die Fiorelli. En Landa op het bankje vandaag.

danusz1986

Bernal niet mee. Almeida en Ewan miskopen. Fiorelli alsnog niet meenemen. Pff!

embargo

Landa die dan wel aanvalt, maar achteraan zn groepje eindigt. Sommige dingen veranderen ook niet

De Condor van Echt

'@Ab: Je had wel gelijk dat Almeida dit jaar wsl wel eens tegen kan vallen.

vevie

'@embargo: true, maar boniโ€™s waren al weg dus zo erg is het niet

โ€”โ€”โ€”

Bernal wel sterk, hoor. Lijkt echt wel in orde. Heb Evenepoel gekozen, maar had dus duidelijk Bernal moeten zijn.

En velen krijgen hier gelijk met Bilbao. Dus alleen om te knechten, hier. Zonde van de 2 mil, hoogstwaarschijnlijk.

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

'@embargo,
Hij deed het natuurlijk om tijd te pakken op een paar concurrenten en niet voor de scorito puntjes...

La Primavera

Enige positieve vandaag is dat De Marchi roze pakt voor Bevini en Martini morgen. Verder kut met peri met Fiorelli en Landi op het banki. :(

Westland95

Bernal wint de Giro.

1 2 ... 148 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.