Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 147 ... 263 264
Jeffrey81

Zeker. En die kippen verdienen een dagelijks item 😂

Laatst gewijzigd
MarvinG

Ik denk dat ik vandaag 0 punten ga scoren, helemaal hartstikke mooi!

Jori

Als Serry nou gewoon ff die etappe pakt, heb ik alsnog 3x 10 :p

Morgen mag ik 4 opvullers zoeken, ook een uitdaging. Zal je nog zien dat Vendrame naar het roze gaat :p

Papa Bart

Drama: Vendrama niet opgesteld. En met deze kopgroep: nul punten voor Papa!!

Sjonge Jonge

Als de Marchi wint vandaag 10 punten voor D Martin en morgen opvulplekjes voor D Martin en Bevin, want dan pakt de Marchi ook nog het roze

La Primavera

'@Sjonge Jonge Nu je het zegt, dat wordt supporteren van ADM.

Jari Litmanen

Haha, die kippen vind ik ook echt geweldig. Heel erg genieten.

Daan Brakenhoff

Ik denk toch dat er wat puntjes gepakt gaan worden. Wellicht een plek 14-20

ditisdavid

Fiorelli ingerekend?

Laatst gewijzigd
La Primavera

Rijden er nog 15 voor het peloton, plekje 16-20 dus voor onze jongens.

Fiorelli zit nog in de achtervolgende groep volgens PCS.

ditisdavid

Die heeft dan gisteren echt in spaarstand gereden gisteren als dat klopt, opvallend.

Pietje Precies

'@Anton, donderdag is echter niet heul lastig. En de lui die zo in de kopgroep overblijven zijn bergop wel dusdanig goed dat ze dan niet zomaar 4+ minuten verliezen. Dus ik ben toch wel blij dat Bahrain het gat nu nog redelijk dichtrijdt.

Morgen is het inderdaad sprinten, maar ik zou graag drie plekjes opvullen met truipunten, dat kan ik op deze manier vermoedelijk wel op mijn buik schrijven.

En het klopt dat iedereen vandaag 0 punten pakt (of een beetje meer als er zo nog wat renners ingerekend worden), maar dat is voor de één wel vervelender dan voor de ander. Qua, de één had voorafgaand aan de etappe 9 renners staan die je (een stuk) meer verwachte punten kon toerekenen dan de ander. Voor de luitjes met wat meer B-klassementsmannen is de uitslag vandaag dus eigenlijk relatief gunstig durf ik wel te beweren.

Primavoormij

Inderdaad, heb naar verhouding meer geinvesteerd in mijn klimteam en verwacht in zo'n etappe als deze dan ook in te lopen op mijn concurrenten. Dit zijn verder vaak van die etappes waar je ook met het selecteren van de juiste negen man een aardig verschil kunt maken. Een bijkomend nadeel is dat ik morgen geen opvullers heb voor mijn sprintteam, terwijl ik daar juist - meer dan anderen - op had gespeculeerd.

Valvuillerdemoz

Voor mij is het nog wel het vervelendst vind ik.

En dan heb ik naast Vendrame ook nog Fiorelli op het bankje.

ditisdavid

'@Pietje
Met dit weer zullen er ongetwijfeld enkele positieve en negatieve uitschieters zijn onder de klassementsrenners dus weet niet hoeveel schade een A-klassementsploeg vandaag daadwerkelijk lijdt. En ik heb er zelf ook een...

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Ja, we krijgen zo wellicht de nodige antwoorden @ditisdavid (al is het de vraag of men in het peloton nu nog zo gaat koersen als dat men had gedaan wanneer de etappe gewonnen kon worden).

Maar ik had vanochtend met vrije keuze tenminste 7 van mijn huidige 9 renners opgesteld. En wellicht zelfs 8. Bernal had ik dan immers natuurlijk wel een plek gegeven.

Ragnar Lolbroek

Dat wordt een dramatisch saaie etappe met dramatisch weinig punten.

marconeuvel

Oei, Almeida helemaal achterin. Belooft niet veel goeds voor de rest van de ronde.

Foss er ook af trouwens.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Daar hebben we het al: Almeida hangt achteraan.

Jari Litmanen

Almeida eraf. Foss eraf. Zo lijkt het. Oef.

Martijn Sollie

Geen beste dag voor mijn QS-team xD

Teeke_de_Kapper

almeida in de problemen

joris dor

Tweede dag op rij dat dqs moet lossen... Word toch wat angstig tegenover mijn 4 wolfpack... hopelijk geen vaag teken voor de rest vd giro

Daan Brakenhoff

Oef Almeida eraf, Foss eraf maar gelukkig is Ciccone in vorm deze giro

La Primavera

En dan gaat Dombrowski ook nog eens het feestje van ADM verpesten. Manmanman.

1 2 ... 147 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.