Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 146 ... 263 264
Teeke_de_Kapper

Hier misschien beter? : https://tiz-cycling-live.io/live.php

La Primavera

Het zou in ieder geval nog leuk zijn als het peloton de grote achtervolgende groep nog bijhaalt, maar ze lijken er weinig zin in te hebben.

mexicanojean1963

Dank @Teeke_de_Kapper, Je hebt mijn dag gemaakt. :-)

Pietje Precies

Poeh, dit is zowel vandaag (met een superploeg) als de komende week (qua opvulling) behoorlijk klote.

La Primavera

De Wanty heavy teams lachen nu in hun vuistje.

madeinstars

In het peloton wordt serieus gepokerd. Niemand wil werken.

Martijn Sollie

Ik ga voor 0 punten vandaag! XD Had toch wel op iets meer vuurwerk bij de klassementsmannen gehoopt. Lijkt me ook niet heel verstandig om zo'n grote voorsprong weg te geven aan t begin van de Giro. Ik weet mij nog een tour te herinneren waar ze maar ternauwernood Thomas Voeckler uit het geel wisten te rijden.

nasibal

Je zou inderdaad maar Hermans en Pasqualon hebben (wat vooraf absoluut geen vreemd idee was). Dan ga je nu stuk.

Zo zie je maar weer dat ook in het wielrennen datgene wat slechts een kleine kans heeft nog steeds een kans heeft.

Antonini

'@PietjePrecies donderdag gaan er grote verschillen worden gemaakt. Morgen sprinten. Geen stress. Mocht het peloton er geen zin in hebben dan wordt het een scorito-chasse-patate voor iedereen vandaag.

Laatst gewijzigd
madeinstars

Hermans heeft zich opgeofferd voor Rein.

nasibal

Voor die paar mensen met Hermans is het overigens hopen dat collega Rein (niet te verwarren met alomgeprezen Koning Rein) vandaag de etappe pakt. Met Hermans als 2e op een klein gaatje.

Edit: Deel 1 van het plan lijkt inmiddels in werking gezet.

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Zou toch wel lachen zijn als Rein straks tot en met etappe 8 in het roze rijd. Niet geheel onrealistisch ook...

Laatst gewijzigd
ditisdavid

De hamvraag: gaat de gemiddelde score vandaag de dubbele cijfers halen?

madeinstars

Ik heb het idee dat Wanty zich een beetje vergaloppeerd heeft.

Capra

'@ditisdavid
Als de achtervolgende groep uit elkaar valt en het peloton op gang komt blijven er misschien net nog een paar puntjes voor de top 20 over

Antonini

Een geruststelling is wel, ik had vanochtend in m'n team 9 willekeurige namen aan kunnen klikken voor hetzelfde resultaat.

madeinstars

Als quick step door blijft trekken op die laatste twee klimmetjes dan gaan er nog wel serieuze slachtoffers vallen in het klassement.

Jeffrey81

De Hermans droom is over... Helaas. Ik haal in ieder geval nog enig genoegen uit het feit dat hij in mijn ploeg zat vandaag. 😁

Maar laat Rein idd nog maar iets verwezenlijken voor Wanty dan. 👍🏻

Laatst gewijzigd
marconeuvel

Wat een trieste etappe vandaag, tot nu toe althans. Laten we hopen dat er bij de favorieten nog iets gebeurt in de laatste kilometers..

Uit de kopgroep heb ik natuurlijk niemand opgesteld. Vendrame op het bankje, maar van zulke dingen kan ik eigenlijk nauwelijks van balen. Het is namelijk geen moment in me opgekomen om hem op te stellen. Dat is een ander verhaal dan bijvoorbeeld een Bevinraar gister.

Antonini

Vendrame doet het tot nu toe in ieder geval rustig aan de eerste week.

madeinstars

Toch apart. DQS neemt de kop over. Het lijkt alsof ze best tempo maken, maar ze rijden geen seconde dicht.

Capra

Gaat onze vriend Fiorelli nu gewoon top 20 rijden vandaag?
Niet dat iemand er iets aan heeft denk ik....

Paragraaf3

Geeft Karsten Kroon die commentaar gratis misschien? Het kan toch niet dat er niemand gevonden kan worden die meer zinnigs te vertellen heeft. De mooiste rittenkoers van het jaar is toch een pak minder aangenaam volgen zo.

La Primavera

'@Paragraaf3 Dat is natuurlijk volledig subjectief. Ik vind hem persoonlijk erg goed en met Jeroen erbij is het nog leuker.

EDIT: Zie nu dat dit je eerste post was op dit forum. Vreemde binnenkomer wel.

Laatst gewijzigd
nasibal

Ik vind "die commentaar" van Karsten ook wel een verademing eingenljjk. Ik geef het je te doen, elke dag die etappe van begin tot eind aan elkaar lullen

1 2 ... 146 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.