Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 145 ... 263 264
La Primavera

'@sprintgeit Precies! De vraag via Instagram had niet moeten zijn of hij mee ging sprinten, maar welke etappe hij de basis voor een eindoverwinning zou leggen. :)

PieterZegen

'@dazzler
Award voor de meest onopvallende renner in de top 10 van het eindklassement.

Buchmann inderdaad ook een goede kanshebber.

Gladiool

En die Barbero award, is die niet voorbehouden aan goedkope sprinters, zoals Gladiool al zegt? Dan zijn er deze ronde al geen kandidaten meer denk ik. Of er moeten toch nog heel veel mensen Torres mee hebben.

Ja, Tesfatsion misschien nog. Dekker kan ook, maar die is eigenlijk te duur.

@dazzler: De Zubeldia award is voor de klimmer die uiteindelijk 9e of 10e wordt, maar de hele ronde niet in beeld was. Meintjes kon dat ook goed.

dazzler2120

Ahh klopt! Nu herinner ik het me weer.

Valvuillerdemoz

'@nasibal: ok, maar dan wel het laatste bergje rustig aan naar boven.

La Primavera

Maxime Monfort kon er ook wat van alleen dan voor stek nummer 16 in het AK.

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Ik zeg Bilbao voor de Zubeldia EN de Barbero award dit jaar.... 😉

La Primavera

'@Jeffrey81 Gewaagde uitspraak voor een renner die vandaag in beeld kan gaan rijden.

Daan Brakenhoff

Nibali kan ook natuurlijk nog gewoon voor de Zubeldia award

Capra

Karsten Kroon stelt ons gerust wat betreft Fiorelli.
Morgen gewoon top 10😉

dazzler2120

Zo vroeg in een Grote Ronde kunnen uiteraard heel veel mensen voor een Zubeldia Award gaan, het is een beetje erg proactief nu al te zoeken hiernaar ;)

Valvuillerdemoz

Sneue uitzending vandaag trouwens. We zien alleen maar beelden van een bijna weggerregende finishplaats, wat leuke omgevingkjes onderweg, een paar interviewtjes van voor de start en van de renners alleen maar geblurrde beelden.
Hebben ze in Italië geen camera 's voor onderweg die tegen wat regen kunnen of zo?!

Laatst gewijzigd
Drostje

'@Capra Karsten Kroon had gisteren ook Buchmann op kop gezet bij het laatste klimmetje...

hartstikkebedankt

Molard of Bouchard zou deze Giro wel een Zubeldiaatje kunnen doen maar dan voor plekken 12 - 18

Laatst gewijzigd
Capra

'@Drostje
Klopt, maar de wens is de vader van de gedachte.
Maar in dit geval denk ik ook dat hij vandaag in een kopgroep van 25 man niet heel veel meer energie zal verspillen dan in het peloton. Zal als één van de eersten gelost worden en dan rustig uitbollen naar de finish.

Jeffrey81

'@Primavera:

I know, I know. Maar ik ben gewoon geen believer. Althans, wel in zijn kwaliteiten, maar niet in zijn vrijheid om ze te etaleren.

Misschien moeten we nog een Nieve-award in het leven roepen voor de renner je meerdere keren in de aanval had verwacht, maar die uiteindelijk toch echt gewoon als knecht gevangen zat in de ploegentactiek. Dan wint ie die misschien ook nog 😉

@Valvuillerdemoz:

Waarschijnlijk ligt het meer aan de verbindingen dan aan de waterdichtheid van de camera's. Maar dan nog is het idd wat treurig 🤕

Laatst gewijzigd
Hangtieniedanstaatie

Die doet gewoon een Groenewegen'tje: in een heuvel- of bergrit mee in de vlucht van de dag, zodat je daarna wat rustiger kan klimmen en wat meer tijd bergop kan verliezen. Om vervolgens in de laatste bus over de streep te komen.

ivo001

Caruso lijkt me een goede ja.
Ais ik iets meer ga gokken misschien Knox.

madeinstars

Het lijkt er wel op dat de ontsnapping weg gaat blijven, als je het mij vraagt. Vermoedelijk gaan ze nog een bult tijd pakken in deze afdaling, waar het peloton waarschijnlijk voorzichtig gaat doen.

madeinstars

Dat betekent ook dat er iemand met een hele mooie voorsprong de roze trui gaat krijgen.

La Primavera

Hermans naar het roze? Morgen mooie puntjes voor Pasqualon.

Jeffrey81

Van mij mag het 😉

Maar ik reken mezelf nog niet rijk 🤞

Ajvenema

Wel ontspannend om dan misschien ‘gratis’ te zien of m’n al dan niet gebankte mannen in vorm zijn:)

Capra

En voor Minali🥳

mexicanojean1963

Wat een trieste bedoeling dit. Ben ik eindelijk eens vrij om lekker voor de buis met een biertje erbij te kijken, is er niet echt iets te zien.. Helaas!

1 2 ... 145 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.