Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 157 ... 263 264
vevie

Neee, Landa! Jeetje. Een van m’n favoriete renners. Wat zonde!

mvdk

Sivakov, Landa en fiorelli hier.. vloeken!

Rob94

Pfff, daar gaan we weer. Zonde zonde zonde.

vevie

Die ligt er uit. Jeetje, man. Zo zuur. Waarom zit het die man nooit eens gewoon mee. Zonde, zonde zonde! Op naar Tour en Vuelta maar voor Landa.

Westland95

Zo, nummertje 1.

De Condor van Echt

He bah, cap Merlier krijgt hinderlijk kwakje. Gelukkig wint Ewan. Benieuwd hoe Sivakov en Landa ervan af komen.... Hoeft nog niet direct erg te zijn, maar ze gaan er iig niet harder door fietsen.

danusz1986

Lekker dom Daan Groenewegen captain gemaakt. Pff.

Jori

Landa is DNF, Sivakov denk ik sleutelbeen, dus zal DNS zijn morgen.

4 ploegmaats op Landa gewacht en die komen nu zonder hem over de streep, vreselijk.

Laatst gewijzigd
rev

Man wat een klote dag met, Sivakov, Landa, Groenewegen(c), en maar 3 sprinters top 10.

Ted de la course

Pfff erg voor Landa zeg.. Had m veel, veel beter gegund!

Jeffrey81

Dit is toch altijd wel echt heel zuur. Ben je tijdenlang aan het puzzelen, en dan verlies je door valpartijen twee renners in de eerste week. Part of the game, maar wel echt nasty... :(

Ajvenema

Nou, voor de mensen met Bilbao is dit dan wellicht een mazzeltje...

Voor mijzelf een beetje een kutdag. Groenewegen captain, FIorelli op z'n muil en Sivakov ziet er ook echt slecht uit...
Voor de score maakt het nu nog niet zoveel uit, maar dit gaat later in de ronde z'n tol nog wel eisen.

Timvideo

Zoals Jori zegt ja, Landa is er uit. Triest om te zien voor die ploeg, Bahrain kwam hier met misschien wel de sterkste ploeg aanzetten en we kregen Landa niet eens aan het werk te zien.

marconeuvel

Landa leek me een mooie pick, met een pickrate van een kleine 50% en een op het oog goede vorm. Jammer.. En het last minute plekje voor Sivakov pakt ook niet goed uit, want ik denk dat hij net als Landa morgen niet van start gaat.
Als de vorm van Almeida daarnaast echt niet goed blijkt, hou ik nu alweer weinig over aan klimmers!

hartstikkebedankt

Super dag weer: Merlier als (c) en Landa + Sivakov (+Fiorelli) in de gelederen. Ook fijn dat Bernal steeds 16e wordt in sprintritten (ja ik weet dat ie dat in het verleden ook wel eens deed).

Daan Brakenhoff

Merlier kopman en uitvaller Landa... leuk dagje sprinten weer

rkmmr

Superzuur dit, maar vooral erg voor de renners zelf natuurlijk. Landa leek zo goed in vorm, verschrikkelijk om er dan zo uit te gaan

Westland95

Ewan kopman, Bilbao die nu meer vrijheid krijgt, Bernal voorin, geen slechte dag zo.

vevie

Dit is een mooie kans voor Bilbao en Caruso, maar Landa, toch. Ik baal hier echt van. Een van de tofste renners in het peloton. Ik gun hem echt eens een grote zege. Dit was zijn kans op podium, en met wat geluk meer. Want je ziet het, iedereen kan op elk moment uitgeschakeld worden.

JesperRenrad

Scorito boeit ineens weinig; echt sneu dit soort valpartijen. Zeker na Landa gisteren in vorm omhoog te hebben zien peddelen. Die was best kansrijk voor een topklassering....

Quelbois

Oef hier ook Landa en Sivakov en een verkeerde kopman keuze . Het hoort bij het Scorito spel maar Balen met hoofdletter B vandaag

Punchen of verzuipen

En dan maak je Merlier captain (met Ewan in je selectie) en verlies je met Landa een relatief weinig gekozen topklimmer in vorm. Pouletje kan in ieder geval door de plee.

Laatst gewijzigd
kevinraar

214 punten gehaald gestegen van 74.2 naar 77.3

heb landa niet wel bilbao krijg nu meer ruimte is gunstig voor mij

Pim96

Door wat drukke dagen heb ik ook mijn team nog niet kunnen delen. Bij deze mijn team met overwegingen.

Bergteam:
- Evenepoel: Denk door veel forumgebruikers al toegelicht. Uiteindelijk voor de eerste 2 weken meegenomen. Zeker na eruit klikken van Ganna had ik hem nodig voor de eerste slag.
- Almeida: Zag hem stiekem beetje als de nieuwe Valverde met een nog betere tijdrit. Leek eerste bergrit tegen te vallen, maar kan ook een slechte dag zijn geweest. Al met al zeker nog geen spijt.
- Landa: Meegenomen voor de 3e week. Door het niet nemen van Bernal was ik nog op zoek naar zekerheid in de 3e week. Landa is misschien niet een puntenkanon, maar zal zeker scoren in de etappes waar ik hem nodig heb. Daarnaast zelfs uitgesproken dat dit de Giro moet worden die hij kan winnen. Ik laat me graag verassen. Op eerste oog goed in vorm. Overigens was Landa wel degene die op de schopstoel zat steeds als ik Ewan, Bernal of Sivakov erin wilde knutselen.
- Carthy: Zelfde verhaal als Landa. Durfde ik niet te laten liggen na Vuelta en Tour of the Alps.
- Martin: Zoals bij velen 1 van mijn scorito favorieten. Had ik er toch snel in geklikt.
- Vlasov: Is dit jaar een stuk stabieler geworden. Reed overal degelijke of zelfs goede uitslagen. Is voor mij een outsider voor het Roze
- Yates: Na tour of the Alps favoriet voor roze. Ook explosief waardoor hij wel mee moest voor mijn idee.
- Formolo: Kopman en lekker prijsje. Zal eerste 2 weken wel van pas komen en wellicht wel top 10/15 eindigen. Kan ook nog wel eens vanuit een vlucht toeslaan in 3e week. Op deze plek heb ik Ciccone ook lang gehad, maar die wilde ik eigenlijk pas voor de Vuelta gebruiken.
- Ringel S: Hoopte ik te gebruiken voor de vlucht. Verloor al mooi wat tijd, dat is fijn. Zag ik ook niet zomaar top 10 rijden in dit veld eigenlijk.
- Bilbao: Tja genoeg besproken denk ik. Wilde hem toch gewoon graag meenemen.

Tijdrijden
- Foss: Mooie prijs. Bewust voor het tijdrijden meegenomen, maar verwacht ik nog wel een etappe daarnaast. George had aangegeven geen renners om zich heen te willen. Zal vast nog vrijheid krijgen.
- Cavagna: geen toelichting nodig

Vlucht:
Ik heb bewust iets minder ingezet op de vlucht. Alleen Guerreiro hier speciaal voor geselecteerd. Renners als Ringel S, Formolo, Foss en Cavagna komen hier wellicht nog wel voor in aanmerking.

Sprint:
Merlier: Dylan of Tim was het. Tim voelde zekerder. Pakt voorlopig goed uit.
Nizzolo: Degelijke sprinter die altijd wel top 5 of top 10 rijdt. Hierbij uitschieters naar top 3 en winst. Durfde ik wel aan.
Kanter: Niet veel alternatieven en heb wel vertrouwen in de snelheid van Kanter.
Cimolai: Stond op grijze lijst. Gaf zelf aan te gaan sprinten op het vlakke en daar had ik hem voor nodig. Doet het voorlopig prima
Fiorelli: Forumheld
Pasqualon: had eigenlijk gehoopt dat hij overal mee zou sprinten, maar voor alleen zware etappes ook prima.
Sagan: Afsluiten met de puntentrui uiteraard. Gaat voorlopig nog mee tot hij helemaal aftakelt.

Door de beperkte sprinters ben ik gegaan voor een breed bergteam. Hierbij renners die eerste 2 weken kunnen scoren en een paar voor 3e week.

Onder andere Overwogen:
Sivakov: Paste uiteindelijk niet. Had ik meegewild om gemis Bernal op te vangen.
Schultz: Mooie voorbereiding, maar verwachtte Yates niet snel in het roze waardoor teampunten deels afvielen
Ewan en Bernal: Reden nog nodig?

Korte benoeming: Cepeda, Hepburn

Mazza

Landa dan toch naar de tour? Nu in topvorm en dan na een blessure nog zo terugkomen ik weet het niet. Zo sneu!
Had hem in mijn Scorito team en vandaag ook Merlier als C dus zit ook niet mee vandaag

1 2 ... 157 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.