Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 158 ... 263 264
Ludi

Zo.. dan valt ineens echt maar een paar man en heb je er toch een paar van in je team. Balen. Hoop dat ze allemaal oké zijn

Laatst gewijzigd
vevie

'@kj: Landa is al out. Sivakov zal ook out zijn. Leek op sleutelbeenbreuk. Hopelijk gaat het iig goed met Fiorelli.

Ketjap Manis

Fiorelli stond redelijk snel weer naast z’n fiets. Leek niets ergs.

Jori

Fiorelli wel pas 8 minuten na Ewan binnen. Dombrowski er vlak achter over de finish. Mss toch wel wat meer aan de hand, of gewoon fiets stuk natuurlijk
Sivakov 13 minuten, maar wel gefinisht. Maar die is DNS morgen.
Landa officieel nu DNF

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Landa kwijt, Sivakov kwijt, Merlier gecapt. Door deze poule kan zo ook weer een streep, altijd hetzelfde verhaal voor mij in de Giro.

Platje

De discussie Bilbao heeft in ieder geval geen zin meer, we zullen het nooit te weten komen

Jeffrey81

'@Platje.... Wat bedoel je? We wisten het al ;-)

Capra

Trieste dag dit...
Vooral voor de slachtoffers zelf, Landa had ik het echt gegund om mee te doen in het klassement en hij leek goed in vorm.
Sivakov verbaast me niet maar blijft triest voor die jongen.
Dombrowski leek me een gevalletje sleutelbeen, zonde na de dag van gisteren.
Had mezelf vantevoren stellig voorgenomen om Sagan captain te maken in de sprintetappes omdat hij altijd top 5 rijdt.
Na de overwinning van Merlier natuurlijk toch gezwicht voor de potentiële extra puntjes🤔
Op naar morgen, nieuwe ronde, nieuwe kansen

Ludi

Caruso nu kopman dus 🤭

stijnv10

Straks maar even Fiorelli DM'en.

Jasperdewaal11

Merlier kopman en schiet ie uit zijn pedaal. Wel genoeg man in de top 10 om door te stijgen.

Sivakov en Landa niet in mijn team maar supersneu om te zien voor die gasten!

vevie

Caruso en Bilbao nu kopman. Kunnen allebei top 10 hier rijden.

Dingetje

Oei Landa was mijn kopman voor morgen. Ontzettend sneu voor hem zeg. Denk dat een podium er zeker in zag. Zag hem van te voren als de meest zekere en beste klimmer. Heb dan ook zowel Caruso als Bilbao erbij geselecteerd. Hopelijk kunnen die nu doen wat Landa is ontnomen. Anders maar Bettiol cappie, ouwe klimgeit.

Dingetje

Overigens Bevin vandaag toch weer in de punten, wat een vent.

Luke Rhinefield

Bijzonder dat Pasqualon mocht sprinten vandaag. Zou er wat met Minali zijn?

maxverton

Wat kan wielrennen toch hard zijn he. Ben je maanden bezig met voorbereiding voor zo’n grote ronde. En dan is t na paar dagen alweer klaar. Ben je helemaal voor niks bezig geweest. Je moet mentaal ook echt sterk zijn als wielrenner. Na zo’n val mag je weer lekker eerst revalideren. Echt respect voor die gasten😄

Masterw

Zou Ganna eigenlijk de giro uitrijden?

arjenzvob

Oprecht zonde van Landa. Ik gunde het hem wel.

Scorito-technisch een fijne dag. Landa weg, Sivakov weg en Ewan als cap. Met 259 punten 12,1% gestegen.

Bilbao zal nu mooie dingen kunnen laten zien.

nasibal

Ik elke ronde: Neem Sivakov nou niet, die gaat in de eerste week op z'n plaat
Ik elke ronde vlak voor de deadline: Maar zit wel écht op fietsen. Hup, Sivakov er toch maar in.

Wat was ik nu blij geweest met Bardet op dat plekje zeg. Volgende keer denk ik dat ik een stukje van het budget gewoon aan een ruggengraat besteed. Lijkt me een prima plan.

Laatst gewijzigd
floda

Zoals velen hier Landa, fiorelli en merlier als captain..... kortom k dag met Almeida erbij begint dit op vorige giro te lijken ook al sta ik nog op 92%. Maar van klimmers dus 2 kwijt (incluis Almeida) en mijn reserve klimmers waren masnada en Gross.... dus wordt lastig zo....

lautje

Tja tis maar een poultje, heel triest voor Landa dat staat voorop
Landa Sivakov Masnada, RingelS Almeida noem maar op. Misschien nog 60% uit slepen

Soms geluk met uitvallers soms pech, kan je niks aan doen :)

hartstikkebedankt

Sivakov ga ik niet meer nemen totdat hij een keer een AK heeft gereden of als hij echt goedkoop geprijsd is.

Treenert

Landa gestabiliseerd afgevoerd, niet best.
Dat je m niet hebt maakt dan geen zak meer uit.

De Condor van Echt

maar Landa, toch. Ik baal hier echt van. Een van de tofste renners in het peloton. Ik gun hem echt eens een grote zege. Dit was zijn kans op podium, en met wat geluk meer.

Sluit ik me helemaal bij aan. Toen ik mijn vorige post schreef, wist ik nog niet dat die arme jongen in een ambulance was afgevoerd....
Ook Sivakov ziet er bij nader inzien erger uit dan het in eerste instantie op mij overkwam. Ook al zo’n pechvogel... Ik kreeg flashbacks naar onze vriend Thibaut Pinot. Helaas ook voor het lijstje renners dat je maar beter niet kunt nemen.

En als ik toch mezelf aan het rectificeren ben: las net dat Merlier kettingprobleem had (zag er voor mij op beeld anders uit).

Laatst gewijzigd
Jori

Merlier zelfs paar kwakken van Ewan, maar jury is sowieso niet zo heel streng. Viviani deelde ook al eerder tik uit aan Cimolai, die volgens hem juist Viviani naar de hekken duwde. En Sagan heeft ook flink lopen duwen in de eerste sprint, was me deze keer niet zo opgevallen. En wat die Molano nou toch elke sprint aan het doen is? En ws nog wel veel meer wat me niet is opgevallen.

Veiligheid is toch maar een farce.

1 2 ... 158 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.