Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 159 ... 263 264
nasibal

Landa inderdaad een van die weinige klassementsrenners die nog halverwege de klim de knuppel in het hoenderhok durft te gooien en dan ook gelijk flink uitdeelt. Het doet me vaak met weemoed terugdenken aan de beste jaren van Contador.

Voor Landa zelf is dit het ergste, maar met de koers toch wel op een 'goede 2e plek'.

Aanklampen

zucht... 'mijn hart bloed'. Ondanks het val risico van Landa is het toch een strijder, eentje die altijd aanvalt, soms tegen beter weten in. eentje die alleen van Laurens ten Dam (Sorry Laurens) een sprint kan winnen. Eentje die vaak tweede viool moet spelen en daarom van ploeg naar ploeg hupt...

Super zonde dat hij eruit is. Ik had hem in mijn team, vooral omdat ik graag renners kies waar ik sympathie voor heb...

Overigens, iemand info waarom Champie steeds achteraan eindigt. Of hij is ziek of hij heeft plannen... In een interview op Eurosport voor E4 is hij aan het woord, echter is mijn Frans niet voldoende om daar soep van te maken..

Benzardi

Vandaag een dag van een lach en een traan.

Landa DNF door een nare val en een mannetje minder voor De Duracelli's.
Nu de lach, ik had Nizzolo cap. Iglo gemaakt en de andere 4 sprinters zaten in de top 14 (geen Ewan), daardoor heb ik 225 punten bij elkaar gefietst en de beurzen zijn gestegen naar 96,7 % :)

Morgen word Bernal cap en we hebben een verrassing met het debuut van Cepeda.

hartstikkebedankt

Kan ik me nog aanmelden trouwens voor dat bushokjesclubje?

Gladiool

Nou. Dramadag zeg. Vandaag kan er niks misgaan denk je.

Maar nee, Sivakov doet weer eens wat je eigenlijk al weet. Afwachten of ie nog teampunten kan opleveren of dat het voor hem weer een rondje uitzitten is.

En Landa, ocherme. Ik heb hem zelf niet. Je weet dat het bij hem altijd ergens gebeurt, maar dit is toch zo sneu.

Groenewegen als cap weer slecht gepositioneerd, en Nizzolo weer lekker 2e. Rest van de Giro is ie captain.

Fiorillo valt nog... man man man.

La Primavera

Iedereen gelijk weer over dat Bilbao nu wél top 10 kan rijden... of dat de mensen met Bilbao nu geluk hebben dat Landa uitvalt... Hij heeft al meerdere rondes laten zien naast zijn kopman in het klassement te kunnen finishen. Of Landa er nou bij was of niet had wat dat betreft niet uitgemaakt. Hij moet nog steeds zelf de benen hebben. Ik vond hem gisteren niet heel sterk ogen. Wacht gewoon lekker met Bilbao op week 3. Daar mag hij laten zien dat zijn vorm beter is geworden ten opzichte van heel wat andere mannen.

Met Sivakov, Landa en Fiorelli in het team doet vandaag wel pijn. Gelukkig wel Nizzolo gecapt ipv Merlier en Ewan die mijn angst van gisteren direct wegneemt.

Laatst gewijzigd
Capra

Wat kan wielrennen toch hard zijn he. Ben je maanden bezig met voorbereiding voor zo’n grote ronde. En dan is t na paar dagen alweer klaar. Ben je helemaal voor niks bezig geweest. Je moet mentaal ook echt sterk zijn als wielrenner. Na zo’n val mag je weer lekker eerst revalideren. Echt respect voor die gasten😄
@maxverton
Ditzelfde geldt natuurlijk ook voor ons Scorito spelers....😉

PieterZegen

Wat een kutdag! Landa, Sivakov en Fiorelli gevallen en om het af te maken cap Merlier ook nog pech.

Morgen een opstelling maken wordt wel makkelijker zo, alleen nog even nadenken over de cap. Btw, WF ziet Grossschartner als topfavoriet voor morgen. Zijn ze een persoonlijke sponsor ofzo?

zeewolde

'@maxverton. Ik dacht eerst dat je het over ons als Scoritospelers had, maar na drie regels bleek het over de renners te gaan . Ja inderdaad, voor hen is het ook sneu

Edit: wat @capra zegt dus

Laatst gewijzigd
KV

En Ewan zal wss zelfs rit 13 niet meer rijden. Zucht.

Treenert

Kan ik me nog aanmelden trouwens voor dat bushokjesclubje?
Alleen als je een verkeersbord meebrengt

Eigenlijk is dat wel 'balen' voor diegene die Ewan hebben dat hij vandaag al wint, want in iedere GT een etappe winnen is wel een dingetje geworden. Óf hij moet ze vanaf nu allemaal winnen natuurlijk, maar ergens zou nu de druk eraf kunnen zijn.

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Trouwens nu Ewan zijn etappe heeft mag ie van mij wel afstappen nu :p

La Primavera

Nizzolo is nu al 11x 2e in de Giro en 1x 2e in de Vuelta geworden zonder een etappe te winnen. En dan ook nog heel veel 3/4/5e plekken.

Wat een bizarre pech heeft hij.

Laurenesi

Wat een dag, als ik het zo lees, was het een slagveld.

Allereerst natuurlijk balen voor de koers. Het verschil hoort gemaakt te worden in bergritten, tijdritten en waaierritten. Zo’n sprintetappe met slachtoffers is altijd zuur. Landa er uit, terwijl hij sterk oogde. Sivakov gevallen (ernstig? Lees er weinig over terug), en, mogen we na gisteren rustig zeggen, Wielerflits-Cultheld Fiorelli kon niet mee sprinten.

Voor mijn poule is het een beetje mixed. Sivakov haalt nog steeds zijn teampunten, als hij blijft starten. Ewan deed waarvoor ik hem heb meegenomen en voor Bilbao kan dit nooit slecht zijn. Als Almeida gisteren gewoon last had van de kou en verder goed rijdt, kan ik nog alle kanten op. Sta op 38 in de WF poule en op 98.0%. Moedig voorwaarts voor Team Laurenesineos!

Arne Riis

Bij ons in de buurmannenappgroep noemen we hem inderdaad Paval Sivalplof.

La Primavera

'@Tompot Dat kan natuurlijk maar één plaatje zijn. The Sound of Silence.

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

'@Tompot Marco Borsato - waarom nou jij ? Melancholisch genoeg ? ,)

La Primavera

En als we de Marco Borsato tour op gaan...

Afscheid nemen bestaat niet.

Thomberg

Ik ben in de loop der jaren toch een beetje van Landa gaan houden met z'n kopmannenpech. Hoopte oprecht voor hem dat hij mss deze sterk bezette Giro kon winnen.

Het liedje van de dag is dan toch helaas Bailando (lees: Bye Landa)

nasibal

Ik zou graag Herman van Veen - Opzij aanvragen.

Speciaal voor Sivakopfroll

Capra

Ik zie morgen de vluchters wel om de overwinning strijden, dus ik neig ernaar om Cepeda en Bevin mee te nemen.
Zou graag Bettiol ook meenemen, maar vraag me af of hij de ruimte krijgt nu hij nog zo kort in het klassement staat.
Wat denken jullie?
Twijfel ook over Guerrero, durf ik het aan om één van de klassementsmannen thuis te laten voor hem en zo ja, wie?

Hangtieniedanstaatie

Bevin??

Capra

Qua liedje speciaal voor Landa
I feel for you van Chaka Khan lijkt me toepasselijk

daanbrkh

Ik realiseer mij nu dat mijn gouden bekertje gaat afhangen van het ruggetje van Bernal.... wat mij wel opvalt is dat ik dagelijks blijf stijgen terwijl ik bijvoorbeeld verkeerde kopmankeuzes maakt en heel wat bankpunten scoor. Momenteel 58e algemeen. Is het dit jaar wellicht makkelijker om aan de top te komen omdat er meer deelnemers? Ook kan ik mijzelf voorstellen dat er meer “casuals” meedoen omdat het nu gratis te spelen is. Iemand hier meer inzicht op?

Voor het liedje zou ik graag willen aanvragen:
Que si que no - Egan euhm Ik bedoel Jody Bernal

Capra

'@
Hangtieniedanstaatie
Ik zeg niet dat hij de beste klimmer van het peloton is, maar als er een flinke groep vooruit blijft en hij zit erbij, is hij zeker niet de minste en kan hij meer puntjes opleveren dan een Pozzovivo die misschien vooraan in het peloton 19e wordt ofzo

1 2 ... 159 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.