Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 161 ... 263 264
La Primavera

Ok, dit was de druppel. Elke grote ronde weer hetzelfde gezeik, ‘mijn’ renners vallen als eerste en/of stappen als eerste af.
Succes en de groeten Scorito. Het voorspel was leuk, het hoogtepunt bleef altijd uit…

31. Gezoute mensen met uitvallers zeggen vast: “Tot de volgende ronde.”

@Jan1998 Tot de volgende ronde hè.

arjenzvob

Ramses Shaffy: Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!

Benzardi

'@tompot
"goeie poging met dat stel werkelozen."

Ik zie dat je een muziekkenner bent en die weet waar UB40 zijn naam vandaan heeft.
Top.

user26790

Ik heb de schade kunnen beperken vandaag. 205 punten en iets gezakt naar 96,8%. Tot groot ongenoegen moet ik het tot Milaan verder doen zonder Landa en Sivakov. Morgen mijn beste klassementmannen /klimmers in koers op AltS - Großschartner (C) - Guerreiro en Vanhoucke. Die hebben het duidelijk laten lopen tot nu toe. Verder nog Yates-Carthy-Martin-Masnada-Vlasov en voor opvulling Nizzolo.

Cascoigne

Arme Landa. Hij oogde zo fit gisteren. Ik dacht dat ik hem elke bergetappe kon gaan aanmoedigen... wat een anticlimax.
Last minute wissel Sivakov wel blij mee.

Bergteam toch wel een beetje uitgedund zo, met name klassement (Gross, Vanhoucke, Almeida). Hoop dat Remco er morgen niet ook doorheen zakt...

KV

Guerreiro staat nog te dicht vrees ik om morgen in de vlucht te gaan. Hoop dat die niet gewoon zal proberen om altijd aan te haken en dan 20ste worden in AK...

Heb morgen geen goede vluchtopties zonder bv een Gross, Mol, Vanhoucke, Champie of Cepeda... dan maar gewoon mijn 6 overgebleven AK mannen + Almeida/Moscon/Nizzolo

Laatst gewijzigd
nasibal

'@KV

Ook geen Fiorelli? ;)

jorisbuchmann

cepeda ook slecht ik verwacht wel dat hij morgen mee in de vlucht zal zitten en voor de ritwinst gaat wat denken jullie?

floda

Ik denk dat ik vanaf nu ieder dag bevin maar opstel, sinds hij op dit forum zo enorm is afgezeken haalt hij punten op. Morgen is nu typisch zo’n dag dat Gross zich met sagan meld in kopgroep. Sagan haakt dan af na de tussensprint.

stijnv10

Ik ben al veroordeeld tot het opstellen van sprinters in bergritten, dit is niet best.

user26809

Gestegen naar 99,1%. Viviani blijkt echt een geweldige keus. Verwachte stiekem dat ie z'n oude vorm weer wat terug had en dat blijkt wel. Pasqualon er ook mooi bij vandaag. Zonde van kopman Merlier, en zeker van uitvallen van Landa. Dubbel gevoel...

KV

'@nasibal

Haha. Toch niet nee. Hoop dat ie voor 1x al naar de rit daarna kijkt.

Ted de la course

Ik verwacht morgen een vlucht van een grote groep. Ben bang dat de sterkere klimmers nog bij hun kopman moeten blijven als ze die in hun ploeg hebben. De Gendt, Vanhoucke, Grosschartner of Mollema wint. Ik heb alleen Ringel S dus die maak ik kopman.

Ajvenema

Verwachten jullie nog wat van Almeida morgen...? Zou ie nog steeds gretig zijn, of vanaf nu een beetje werken en dan uitbollen...

Jari Litmanen

Wie laat Almeida nog meer op het bankje?

JapieJapo

Ik wil Almeida wel op het bankje laten maar zul je zien pakt Evenepoel het roze en het wit...tja dan levert opvuller Nizzolo minder op.

Zadelpen

Wij vragen ook een verzoekplaat aan. “The last post”

Een dramatische dag na het verlies van ons raspaardje Landa. In ultieme vorm nog wel. Alsof het gewoon niet mag. Als een corso verwelkte paardenvijgen dat roerloos ter aarde besterft buffelt team Zadelpen reeds uitgestrooid voort.

Zonder...één...vleugje...hoop. Wel mét een surplus aan bergkwaliteit. Nu komt onze breedte ter pas. Morgen een remontada speciale.

Dat wordt smullen!

Fiepke

Het is me weer een Girodagje geweest...

Almeida bij mij op het bankje. Heb nog de keuze uit 11 AK-mannen/klimmers. Ga puur op de vorm/presentaties tot nu toe ipv scenario's voor teampunten.

Zadelpen

Oei... lees net dat Landa toch wel serieus geblesseerd is. Nou.. dan zou ik mijn betoog vorige post willen veranderen van drama naar gewoon jammer.

Dit is maar een spelletje natuurlijk. Hoop op een snel herstel.

Laatst gewijzigd
baukebokkema

Net als de vele nieuwelingen dit jaar, bij deze ook de eerste post van de enige echte Bauke Bokkema!

Na een 9e plek in 2019 en een 98% score in 2020, toch nog trots op een stabiele 83% deze Giro. Maar die trots maakt eigenlijk al de hele avond plaats voor een ellendig gevoel. Net als vele anderen heb ik ook een zwak voor de coureur Landa. In koersen die gedomineerd werden door treintjes wist hij toch altijd wat levendigs in te brengen met zijn aanvalslust (of dat nou verstandig was of niet). Mijn maag draaide toch wel eventjes om toen ik daar voor de zoveelste keer de pechvogel zag liggen.

Hopelijk zien we morgen wat spektakel, in het nationale park Mont Sibilini, waarop Landa een goedkeurend knikje zou geven. Want zoals we allemaal weten: "niets is te vergelijken met het eenvoudige plezier van wielrennen kijken".

PandyGoat

Zit met een zeer moeilijk dilemma. Heb 3 plaatsen om op te vullen en zit met Vanhoucke, Ciccone, Grosschartner en Cepeda. Ulissi zou eventueel ook een optie zijn maar die schat ik voor de etappe van morgen toch net iets lager in. Meer iets voor de pure klimmers lijkt me. Welke 3 renners zouden jullie meenemen?

mvdk

Door de etappe van gister twijfel ik eraan om fiorelli op te stellen. Misschien dat die na z'n val van vandaag morgen wel revanche wilt nemen! Vlucht heeft redelijke kans morgen lijkt mij.

Misschien zelfs bevin? Rijdt hier tussen leuke klimmers: https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-suisse/2019/stage-6

Laatst gewijzigd
Wanderson89

Ik heb de Scorito Top 100 maar vast aangemaakt. Als ode aan de forumlijst van La Primavera ook maar Sash - La Primavera toegevoegd.

https://open.spotify.com/playlist/6jymnNEUh2yNlsv0qgrx0r?si=BUiu8Q1iSSuyo3fJCcH2JQ&utm_source=copy-link&dl_branch=1.

stijnv10

Dido - White Flag

Speciaal voor mijn brothers in arms met Landa en Sivakov

Ragnar Lolbroek

Dombrovski belandt nu bij veel scoritospelers op de zwarte lijst nu hij Publiekslieveling Landa uit de Giro knikkert. Daarom. Will Tura - Arme Joe.

1 2 ... 161 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.