Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 178 ... 263 264
rubenvvs1999

Bij welke tussensprint liggen er punten voor de trui?

De Condor van Echt

'@primavera: dacht ik ook. Ik gaf alleen door wat ik gelezen heb...

Rawolf

Ik ga voor kopman Quinten Hermans, zal wel een grote vluchtersgroep worden die er met de punten vandoor gaat. Zeker met het oog op morgen

Wouter Zin

Ik volg Karsten en stel Guerreiro gewoon op.

De Condor van Echt

https://www.giroditalia.it/en/livehub/

La Primavera

'@Condor Reageerde niet persé op jou hoor. Wilde gewoon even mijn gedachten over Guerreiro delen.

EDIT: Karsten bevestigt mijn vermoeden nu ook. :)

Sloddies

Gisteren zeer tevreden met Cimolai, Moschetti en natuurlijk Fiorelli. Jammer alleen dat Sagan's sprint om zeep werd gebracht. Die had ik kopman.

Vandaag een lastige dag. Sloddies hebben kans op 2 ontsnappers (Bettiol en Fiorelli) en die worden opgesteld. Voor de rest valt de keus op de AK mannen en is D. Martin (c). Almeida mee voor teampunten in geval Valter pap in de benen krijgt. Hoop dat Ciccone op de slotklim wat seconden wil sprokkelen, maar de vraag is voor welke plaats dat dan is. De 12e of de 20e? Sagan geloof ik niet in. Die zie ik wel 12 punten pakken op de tussensprint klim, maar gaat de slotklim niet doorstaan en houd er eerder mee op.

user27296

Op het laatste moment toch Sagan en Bevin ingebracht

Ik ben benieuwd

vevie

Raph Guerruero zit er iig bij.

Bernal en DQS in de waaier hhaha

Laatst gewijzigd
danusz1986

Guerreiro (C)
Cepeda
Fabbro
Honore
Moscon
Vlasov
Martin
Yates
Almeida

Bank Carthy, Formolo, Bilbao en Cavagna.

Dood of de gladiolen al mijn aanvallers erin. Denk dat ik blij mag zijn als er 2 mee zijn. Succes allen! Niks meer te verliezen met 56%.

Westland95

Op het laatste moment toch Guerreiro kopman gemaakt 😳

Treenert

Ben qua aanval voor een overwinning van DQS gegaan, 4 man mee. Hopen dat Evenepoel én passant roze pakt. Voor de verdediging Evenepoel kopman gemaakt als het niet aan de vluchters is. Guerreiro, Sagan en Fiorelli ook mee.

La Primavera

'@Westland95 Hier ook Guerreiro kopman dus duim met je mee.

Allemaal boos op Bernal. En terecht oprotten uit die kopgroep. :)

vevie

Wel een legend die Bernal. Die probeert altijd te koersen. Echt een mooie renner. Met een beetje steun had Bernal DQS in de problemen gebracht. Zonde dat ze niet wilden rijden met Bernal. Logisch, maar zonde

Laatst gewijzigd
nasibal

Op deze manier gaat Cepeda niet in de vlucht komen. Die rijdt waarschijnlijk nu al vlak voor de bezemwagen.

edit:

Is Walter nu eigenhandig alle all-in-vlucht-scorito's de nek om aan het draaien?

Laatst gewijzigd
madeinstars

Slecht nieuws voor de ontsnapping, deze openingsfase.

La Primavera

Hoe langer het duurt hoe sterker de groep die uiteindelijk echt vertrekt. Denk dat dat niet eens zo heel slecht is deze openingsfase. We krijgen ook nog het klimwerk waarop de klimtypes er vandoor kunnen.

nasibal

'@La Primavera

.. Wat dus alleen maar klote is voor onze held ;)

Ragnar Lolbroek

Voor vandaag
Cepeda
Großschartner
Battaglin
Fiorelli
Merlier (Wat vaste puntjes)
Martin (c)
Vlasov
Evenepoel
Almeida

ditisdavid

Cepeda (C)
Bevin
Vermeersch
Sagan
Evenepoel
Vlasov
Carthy
Martin
Formolo

Redenering: hoe later de vlucht weg komt, hoe beter voor de klimmers, en dit is een dag waar het wel eens even kon duren...

bakfiets

Vandaag voor bettiol als captain. Verder zoveel mogelijk aanvallende renners geselecteerd. Moet weer een beetje inhalen. Dus hopelijk een grote groep met een paar van mijn vluchters.

Ajvenema

Dit is zo’n typische etappe waar je constant al je mannen ziet rijden en uiteindelijk precies de verkeerde meezit:)

madeinstars

Ik had niet verwacht dat Ineos de boel zo strak zou controleren.

La Primavera

'@Ajvenema Precies dat! Leuk dat Guerreiro zo bedrijvig is, maar ik knijp hem toch wel.

Ajvenema

'@prima: ja, de mensen met guerreiro (als kopman) lijken goed te zitten, maar ik zie akelig weinig van zn italiaanse vriend die het voor mij zou moeten gaan doen😓

1 2 ... 178 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.