'@nasi: ah, jij mist dan net een foss ofzo, waardoor ik nog cavagna óf sagan kan opstellen:) wordt cavagna, buchmann gaf aan dat ze vandaag voor gross of fabbro gaan, logischerwijs. Benieuwd of de olijke tweeling hun avonturen van TotA kunnen herhalen:) fiorelli herkenbaar, je wilt m niet nóg een x missen...
Gemazzeld tot nu toe met de bankpunten, mede dankzij het volgen van de discussies hier. (Kopmankeuze is een ander verhaal, maar dit terzijde).
Volgens mij wordt dit een rit die je klassement kan maken of breken. Mee gaan: mannen met een groot hart en/of puike heuvelbenen én flink wat achterstand in het AK: Bettiol, Fiorelli, Albanese en Cavagna; Sagan (ik verwacht wat van hem vandaag, op de een of andere manier), Ewan voor een schepje paarsetruipunten, en AK’ers Bernal (C), Martin, Yates en Bilbao (ik verwacht wel wat van hem in de afdaling).
Guerreiro en Cepeda laat ik (billenknijpend) thuis, ik denk dat Guerreiro’s teammaat Bettiol aan de beurt is en Cepeda verwacht ik pas in het echte hooggebergte.ook Carthy, Formolo en Almeida blijven op de bank. Je kunt er maar 9 meenemen helaas....
Vlasov eruit voor fiorelli/Sagan kan, maar is de EV dan wel positief voor die wissel en dek ik alle scenario's wel genoeg af. Ik denk dat bettiol guerreiro Bevin cavagna Fabbro cepeda al vrij all in is, zeker met een van deze 6 kopman. Cepeda vind ik eigenlijk helemaal niet zo lekker hier vandaag, maar als het op het klimgedeelte ontploft kan hij denk ik makkelijker mee dan fiorelli of Sagan.
Hoofdbrekens vandaag.... Vooral: hoeveel vluchters blijven er vooruit? Hangt ook af van hoeveel er überhaupt weg komen, zo vroeg in de ronde. Hopelijk kunnen we van dat gevecht genieten!
Heb nu mix van 2 zuivere aanvallers, 3 voor truipunten, 2 die naast teampunten wellicht zelf mee kunnen zitten en 2 ak jongens met ver weg tp voor ritzege. Maar denk er hard over na om een van hen te banken voor Fiorelli. Hoewel die laatste gisteren meesprintte en dit profiel lastigere aanloop heeft. Maar ja, fomo...
'@KJ
Gewoon Cavagna thuislaten, die gaat maximaal 11 puntjes scoren hier ;)
@KV
Ik moet bekennen dat ik het juist toejuich. Meer mensen zouden deze stap moeten durven nemen :)
@Condor
Ik stel voor dat we met dit hele forum gewoon met z'n allen vól all in gaan. Dat is inclusief Fiorelli. Gedeelde smart is halve smart. No fear, Fiorelli is here!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.