Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 184 ... 263 264
Zadelpen

Geheel team Zadelpen heeft ineens last van de knie. Denken aan afstappen....

vevie

Geheel team Zadelpen heeft ineens last van de knie. Denken aan afstappen….

Dreigt team Zadelpen weer roemloos ten onder te gaan?

Laatst gewijzigd
Capra

Bernal beboet voor urineren in de buurt van publiek.
Nog één keer en hij krijgt een tijdstraf van 1 minuut.
Zou voor mijn Scorito poule ideaal zijn 😁

daandej

'@kevinraar Martin banken? Deze klim ligt hem
Juist

Ajvenema

Ik zie morgen trouwens zonder problemen onze mannen die vandaag niet scoorden met zn allen op pad gaan sprokkelen voor het bankpuntenklassement:)
Weer voor de break zou me echt niet verbazen...

Verder is morgen een perfecte dag voor een uithaal van bernal, óf een solo van remco.

Kopmannetje remco voor de solo, of ciccone voor zn vorm. Blijft alleen altijd raar voelen om zo’n 1 miljoen mannetje te cappen in een AK rit

Morgen de dag dat we erachter komen of 4x dqs een goed idee was?:)

Laatst gewijzigd
kevinraar

kijk eens goed martin heb ik er gewoon instaan niet op de bank

Fiepke

Morgen gaan mee: Evenepoel, Almeida, Yates, Martin, Vlasov, Bilbao, Carthy, Formolo en Foss. Grossscharter de klos na 3x nul. Mag samen banken met Cepeda, m'n andere 2 DQS'ers en de sprintequipe.

Hangtieniedanstaatie

Geen pedant toontje nu hè, Kevin.

Behatzailea

Nu duikelt Bilbao weer. Kijken wie er morgen valt/pech heeft net voor de finish... Almeida, Evenepoel, Vlasov, Carthy, Bilbao, Yates, Formolo, Cepeda of Visconti? Nog wel op 96% maar het is een dalende lijn hoor.

ThomasW

Hoe goed/bekend zijn de klassementsrenners op het onverharde? Zoals Martin, Yates en Carthy

Benzardi

Ik zit te twijfelen over 1 plekje in mijn team.
Zal ik voor de punten gaan met Nizzolo of Bilbao die vandaag lag te dweilen en maar op 2.51 min. staat op numero uno.
O ja ................ misschien niet onbelangrijk ik heb ook Caruso die er uiteraard instaat.

arjenzvob

Nou... uiteindelijk weinig kunnen zien maar wel de openingsfase. Wat een teleurstelling qua namen in de kopgroep. Weinig gevolgen qua percentage.

Morgen vol op DQS. Evenepoel voor roze.
Verder Vlasov, Yates, Bardet, Carthy, Martin en m'n laatste plekje voor Bilbao denk ik...

De Condor van Echt

'@Benzardi: ik zit met dezelfde vraag. Cavagna voor mogelijk 11p, Nizzolo of toch een aanvaller. Je bent een sçavant dat je Caruso mee hebt!

Dan de woordspeling waar ik voor waarschuwde: Goossens redt de meubelen voor me. Met 90p weer wat gestegen naar 87,4%. Was kantje boord....

En wat is er toch met GroB aan de hand?? Ik zie hem nergens aanvallen, maar ook niet echt overtuigend knechten. Is hij niet goed? Of drukt hij zijn snor? (Sorry, deze tweede woordspeling kon ik niet laten...)

Benzardi

Mooi om te zien.

https://www.ad.nl/giro/spectaculaire-beelden-remco-evenepoel-en-iljo-keisse-ontsnapten-in-giro-aan-zware-crash~aeedeba9/?utm_content=mkt_giro-wielerspel&utm_source=giro-wielerspel&utm_campaign=stdc_ad&utm_medium=display_paid&utm_term=rss

Zadelpen

Morgen lijkt een dag voor..... De Haai....

Benzardi

'@Zadelpen

Stiekem zat ik ook aan hem te denken toen ik naar de etappe keek.
Als je hem hebt zal ik hem zeker meenemen in de Zadelpen 9

zomaareens

Heeft bettiol eigenlijk wel geprobeerd mee te zitten vandaag?

RemcovanderMaas

'@zomaareens, volgens mij wel
Eerst Geirero (of zoiets) een stuk of 5 keer en daarna een andere EF (denk Bettiol)

Jari Litmanen

Nee, ik zag Bettiol nul keer proberen mee te gaan. EF zette vandaag vol in op Ruben Guerreiro. Rit 11 is voor Bettiol – Strade Bianchi maar dan anders.

Arne Riis

Volgens mij neemt die na het mislopen van roze een paar snipperdagen op om na de rustdag te kunnen vlammen in zijn eigen achtertuin.

Capra

https://wielerrevue.nl/artikel/451302/column-medelijden-met-giro-commentators-karsten-en-jeroen

Helemaal mee eens, complimenten voor hen!

Fiepke

'@Benzardi zelfde twijfel gehad mbt Bilbao, omdat ie vandaag toch een half minuutje later binnen komt dan de AK mannen. Ik heb geen Caruso, maar dan nog twijfel om hem in te wisselen voor gegarandeerde punten voor Merlier of extra DQS-man.

Twijfel ook nog over captain. Een stemmetje zegt mij Vlasov...

groppiestan

Bilbao was toch gevallen, waardoor hij later binnen kwam?

La Primavera

Ja Fabbro viel en nam Bilbao mee in zijn val. Die was normaliter gewoon met de favorieten gefinished. Al zegt vandaag sowieso weinig over de verhoudingen.

Ludi

Tenzij je hindley bent misschien

1 2 ... 184 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.