Ik zie morgen trouwens zonder problemen onze mannen die vandaag niet scoorden met zn allen op pad gaan sprokkelen voor het bankpuntenklassement:)
Weer voor de break zou me echt niet verbazen...
Verder is morgen een perfecte dag voor een uithaal van bernal, óf een solo van remco.
Kopmannetje remco voor de solo, of ciccone voor zn vorm. Blijft alleen altijd raar voelen om zo’n 1 miljoen mannetje te cappen in een AK rit
Morgen de dag dat we erachter komen of 4x dqs een goed idee was?:)
'@Benzardi: ik zit met dezelfde vraag. Cavagna voor mogelijk 11p, Nizzolo of toch een aanvaller. Je bent een sçavant dat je Caruso mee hebt!
Dan de woordspeling waar ik voor waarschuwde: Goossens redt de meubelen voor me. Met 90p weer wat gestegen naar 87,4%. Was kantje boord....
En wat is er toch met GroB aan de hand?? Ik zie hem nergens aanvallen, maar ook niet echt overtuigend knechten. Is hij niet goed? Of drukt hij zijn snor? (Sorry, deze tweede woordspeling kon ik niet laten...)
'@Benzardi zelfde twijfel gehad mbt Bilbao, omdat ie vandaag toch een half minuutje later binnen komt dan de AK mannen. Ik heb geen Caruso, maar dan nog twijfel om hem in te wisselen voor gegarandeerde punten voor Merlier of extra DQS-man.
Twijfel ook nog over captain. Een stemmetje zegt mij Vlasov...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.