Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 183 ... 263 264
Antonini

Iemand had Lafay als kopman mee...

Dingetje

Iemand met Lafay als kopman. Echt, hoe krijgen ze het voor elkaar :)

Milanjacks

Ulissi die nog een nietszeggende spint aangaat. Begint langzamerhand op GVA te lijken.

Laatst gewijzigd
Jari Litmanen

Haha – die persoon die Lafay als kopmijn heeft, is een Fransman (die in totaal 1225 punten heeft, en dan in ieder geval nier hoger dan 85%). Ik weet trouwens niet wat ik ervan vindt dat het spel dus ook steeds internationaler wordt.

Dingetje

De nummer 2 van de ronde had Gaviria kopman. Briljante geest haha.

Rob94

Hahaha typisch. De klassement mannen die ik eruit heb gelikt staan in de top 20. Maar ach, het uitvallen van Ewan kan me weer voordelen opleveren

Ludi

Ulissi xD baal dat Almeida op de bank zit, verder allemaal dikke prima hoor. Gegokt en verloren. Al mijn aanvallers hadden in deze groep zeker kans gemaakt

Daan Brakenhoff

Die Ringel S solliciteert ook wel naar de “barbero” award zeg. 3 x opgesteld voor maar liefst 0 puntjes. Moscon valt me dan wel weer tegen. Zit toch vaak in de top20. Als morgen Bernal nou ff die roze trui pakt is het helemaal een top pick

kevinraar

maar 62 punten gehaald gezakt van 79.8 naar 76.9

Westland95

Gelukkig pakt bijna niemand punten, procentje eraf naar 93. Morgen gaat Bernal het gelukkig doen.

La Primavera

Als je op 93% maar een procentje verliest heb je alsnog aardig wat renners in de punten. Ik zak bijna 8% met 36 punten.

Laatst gewijzigd
MarvinG

Slechts 0,3% gezakt, naar 97,6%. Morgen hopelijk weer een flinke score ;)

maxverton

Ik ben heel blij dat Ulissi nog ff mee sprintte voor mijn puntjes. Topper😄

Wellens Nietens

Met die ritten voor aanvallers neem ik me elke keer stellig voor om zo veel mogelijk vaste punten op te stellen en een klassementsman veilig kopman te maken, en op het moment supreme kan ik het dan uit FOMO toch weer niet laten om de Bevins, Fiorelli's en Fabbro's van deze wereld op te stellen en Brambilla kopman te maken... Ik zal wel niet de enige zijn?

Desondanks een procentje gestegen naar 97%, morgen vol op de klassementsmannen met kopman Bernal en hopen op roze voor Evenepoel.

Fiepke

Boven het gemiddelde gescoord, alleen jammer dat ik de punten van Almeida mis. In de vriendenpoule in 2 dagen best wat afstand genomen en overall ga ik weer richting de 80%.

Mazza

Jongens als jullie denken dat je een lage score hebt dan zou ik zeggen dat ik er 12 heb😴😪 wel 65 bankpunten😅

kevinraar

'@marijn k op hoeveel procent sta je?

Mazza

'@kevinraar
Ik sta nu op 63 procent.
14 procent gezakt😪

kevinraar

ok dat is niet zo mooi

Ragnar Lolbroek

84 punten gescoord en gestegen naar 80,3%
Voor morgen
Evenepoel
Almeida
Vlasov
Yates
Carthy
Martin
Formolo
Soler
Bilbao

Ik ben nog niet zeker wie ik ga cappen. Met de korte slotklim van morgen denk ik aan Martin.
Bank Großschartner & Cepeda.

kevinraar

mij team voor morgen
almeida
vlasov
yates
cartny
martin
formolo
bilbao
foss

laaste plekje twijfel ik tussen masnada en moscon

bank
benett
mohoric
vanhoucke

Sjas Patatje

Mijn aanvallers hebben het grandioos laten liggen vandaag, met de duo's Ringel S/Fabbro en Cavagna/Almeida.

Gelukkig pakken Almeida, Ulissi en Vlasov nog de broodnodige punten.

Ewan uit de koers is balen, ik had gehoopt/verwacht dat hij tot rit 13 zou blijven. Gelukkig twee keer flink gescoord als kopman. Hopelijk rijden Sagan en Nizzolo wel de Giro uit.

vevie

Morgen weer een nieuwe dag:

Evenepoel (C)
Almeida
Cavagna
Bilbao
Carthy
Martin
Yates
Vlasov
Foss

Benzardi

Dit zijn toch heerlijke etappes om even je ogen te sluiten en een uurtje later wakker worden en alwetend dat je niets heb gemist. :)

Maar De Duracelli's hebben het vandaag niet slecht gedaan met 95 punten en onze Scorito aandelen zijn weer gestegen naar 98,1%.
Morgen ga ik weer voor Bernal als cap.

Hangtieniedanstaatie

4x is scheepsrecht Guerreiro! Of nee Fabbro, of nee Hermans, of nee Felix, of nee ...

1 2 ... 183 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.