Met die ritten voor aanvallers neem ik me elke keer stellig voor om zo veel mogelijk vaste punten op te stellen en een klassementsman veilig kopman te maken, en op het moment supreme kan ik het dan uit FOMO toch weer niet laten om de Bevins, Fiorelli's en Fabbro's van deze wereld op te stellen en Brambilla kopman te maken... Ik zal wel niet de enige zijn?
Desondanks een procentje gestegen naar 97%, morgen vol op de klassementsmannen met kopman Bernal en hopen op roze voor Evenepoel.
Mijn aanvallers hebben het grandioos laten liggen vandaag, met de duo's Ringel S/Fabbro en Cavagna/Almeida.
Gelukkig pakken Almeida, Ulissi en Vlasov nog de broodnodige punten.
Ewan uit de koers is balen, ik had gehoopt/verwacht dat hij tot rit 13 zou blijven. Gelukkig twee keer flink gescoord als kopman. Hopelijk rijden Sagan en Nizzolo wel de Giro uit.
Dit zijn toch heerlijke etappes om even je ogen te sluiten en een uurtje later wakker worden en alwetend dat je niets heb gemist. :)
Maar De Duracelli's hebben het vandaag niet slecht gedaan met 95 punten en onze Scorito aandelen zijn weer gestegen naar 98,1%.
Morgen ga ik weer voor Bernal als cap.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.