Leek prima etappe te worden met enkel Nizzolo van mijn team die op de klim moest lossen. Maar valpartij Kanter en ook nog Fiorelli erachter, wel erg jammer. Cimolai blijft wel flink pijn doen.
Wel super super jammer dat Ineos en DQS niet gewoon doortrokken na de boni's, dat was spektakel geweest
'@Papa Bart: Dat is een correctie die de jury zelf moet doorvoeren. Dit zijn de tijdverschillen na de etappe.
Straks krijg je dus een enorm bulletin of slechts 1 mededeling van zoveel renners dat ze in dezelfde tijd als de winnaar zijn geplaatst. Voor nu is dit dus correct, maar dat blijft niet zo.
'@Kj: Jij zei ook dat Cimolai vierkant sprintte!
@Ditisdavid: Vermeersch is idd wel heel lekker pareltje, komt er lekker door met de uitslagen en precies eigenlijk de ritten dat je hem nodigt hebt. Heb hem zelf helaas niet, maar mooie vondst!
Cepeda was wel echt pijnlijk om te zien vandaag, die werd vol gelost door Viviani en co. en niet omdat hij lachend liet lopen.
Cimolai zat als vierkante sprinter in m'n niet Bernal team. Was de enige sommige optie 500-1.5m die ontbrak naar mijn mening in mijn Bernal team. Ik verwachtte hem niet structureel beter dan Kanter. In dat team zaten ook landa en merlier. Al met al denk ik dat beide varianten het oké hadden gedaan, zelfs met uitvallen landa en merlier die er een aantal keer af vliegt, aangezien cimolai enorm veel meer punten pakt dan ik had verwacht. Ik denk niet dat veel mensen hadden verwacht dat hij zoveel punten zou pakken, meer dan de meeste 3m sprinters
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.