Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 213 ... 263 264
Jori

Bouchard is de omgekeerde psychologie man:
"Ik ga voor een klassement" -> ik ga direct tijd verliezen om aan te vallen
"ik wil per se een rit winnen en ga niet voor de bergtrui" -> ik ga bij elke bergtop sprinten voor de punten.
Die rit gaat hij ws dus niet winnen, dat strookt niet met zijn uitspraken namelijk :p

nasibal

'@Jori

Zou me niets verbazen als we hem nog 14 keer in de aanval zien, maar hij nergens een top 10 rijdt. Maar dat maakt niet uit, het gaat om de hype. Al komt die nog wat traag op gang hier. Stevige concurrentie van Fiorelli natuurlijk.

stijnv10

Masnada, say no more...

nasibal

Masnada, say no more…

Z'n naam is dan ook spaans voor: 'meer niets'.

De Coltrui

Met Vendrame wel 1 man mee in de kopgroep. Nog aan gedacht om kopman te maken, maar daar heb je niets aan. Nou ja, er zullen er genoeg zijn die niemand in de kopgroep hebben.

Rad

Heb eindelijk iemand mee in de vlucht, zul je zien dat deze groep het niet gaat redden tot de finish..

stijnv10

Nou ik mag in m'n handjes knijpen als deze groep het niet redt. Wat een armoe weer vandaag

Laatst gewijzigd
Nopper

Kopman Vendrame als enige mee mag ik niet klagen maar ook hier dunt het team aardig uit met al die uitvallers

madeinstars

Ik ben wel bang dat we een enorm saaie Giro tegemoet gaan. Ineos heeft de sterkste man in koers en de andere teams zijn tevreden met waar ze staan.

nasibal

'@Madeinstars

Ik snap dat je dat zegt, maar persoonlijk kan ik die battles in de kopgroep altijd wel waarderen. Meer eigenlijk dan die AK mannen die elkaar in vooropgezette volgorde en op een eentonig tempo er af blijven rijden.

persoonlijk vind ik dit dus wel een fijne ontwikkeling. Juist die kopgroepen profiteren hiervan.

Laatst gewijzigd
madeinstars

Ik ben het daar wel deels mee eens, maar uiteindelijk ga je alleen nog maar elke dag dezelfde namen in de kopgroepen zien en dat gaat mij toch ook altijd wel vervelen.

nasibal

Bouchard word losgereden omdat hij z'n regenjasje niet dicht krijgt. Beter dicht hij dat gaatje nog even.

edit: ik ga in een hoekje huilen.

Laatst gewijzigd
Papa Bart

Hoogmoed komt voor de val: 11 etappes doe je het goed en dan laat je op zo ongeveer de meest ideale dag voor hen Ulissi en Vendrame op het bankje zitten, tjonge jonge..

Jori

'@Nasibal: Kijk dan, hij is terug! :p

De Coltrui

'@ Papa Bart, ze zullen je dankbaar zijn met dit weer.

Ajvenema

D'r zat hier nooit echt wat voor me in. Hoogtepunt van de dag was die eerste aanval van Fiorelli, daar heb ik ook absoluut van zitten genieten:) Verder had ik er nu liever Sagan/Yates/evenepoel/Ciccone ingehad, nu wordt het weer billenknijpen voor p10-20...

Voordeel: Fiorelli kan nu morgen relatief fit sprinten.

KissMyAce2.0

Dan snap je niets van de koers

nasibal

Overigens:

Ik weet niet meer wie het was die het Kevin aanraadde om Bennet te cappen vandaag, maar die verdient vooralsnog ook wel een paar credits. Benieuwd of Kevin het advies heeft opgevolgd

Laatst gewijzigd
Ajvenema

'@nasibal: Nee, Nasibal, dat mocht ie niet van jou!!

Boasson en Hagen

Vendrame © mee in de vlucht, maar Honoré dan weer op het bankje. Gaat ook een abandon worden voor mij denk ik. Vooraf was ik erg tevreden met mijn team en weinig last-minute wissels gedaan, maar toch verkeken op de sterkte van Bernal, Ciccone, Vlasov. Dus het klassement is naar de vaantjes, of Yates, Carthy en Buchmann moeten in de 3e week nog gaan huishouden.

Jari Litmanen

Ik ben wel klaar met de Giro. Soler er nu uit, Masnada ook. Niemand mee in de vlucht. Zit op 80%, maar verwacht komende weken te dalen richting 60%. Ook geen Ineosmannen, want Sivakov ligt eruit. Dus weinig zekere punten.

Treurig, en maakt het kijken van de Giro meteen minder leuk.

Laatst gewijzigd
De Condor van Echt

Om bij te dragen aan de 'vrolijkheid': Goossens is vandaag ook (uit)gevallen. Als dit zo doorgaat, dan wordt het een beetje zoals de Giro vorig jaar, dat je op het laatst niet eens meer 9 jongens kunt opstellen...

Zadelpen

Van dat hele grote peleton liggen tot nu pas 21 renners uit de race. Wij presteren het om er daar 4 van te hebben.

Again and again and again.

Pfffff

nasibal

Ik schakel net in, Bouchard wéér gelost in een afdaling. Dan ben je wel een héle grote hoor.

@nasibal: Nee, Nasibal, dat mocht ie niet van jou!!

Niet helemaal de strekking van wat ik zei, maar dan nog: Je moet natuurlijk ook nooit naar mij luisteren. Heb er al vaker naast gezeten deze Giro :P

Laatst gewijzigd
mvdk

'@nasibal Thanks! Denk niet dat Kevin hem gecappt heeft, of uberhaubt heeft meegenomen.

@Zadelpen Je bent zeker niet de enige. Hier ook 'maar' 4. Meeste baal ik nog van Landa en Sivakov.

1 2 ... 213 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.