Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 227 ... 263 264
KV

Woehoew. Feestje bij Arjen! Hoeveel euro’tjes ingezet? ;-)

Daan Brakenhoff

Hadden leuke puntjes kunnen zijn voor Nizzolo dit... jammer

Jasperdewaal11

Natuurlijk Vocsnor niet opgesteld vandaag.......zucht

MarvinG

'@Rob94 je kan ook op de dag zelf nog even het wielernieuws checken, in plaats van op Scorito afgeven.

arjenzvob

3 euro wordt 240 euro. Hoera!

Daan Brakenhoff

Gefeliciteerd Arjen!

Pietje Precies

Wie op voorhand had voorspeld dat na twee weken koers EOLO-Kometa, Intermarché-Wanty, Cofidis, Ag2r en Qhubeka-Assos (maar liefst 2x) een etappe had gewonnen was voor gek verklaard. Dan ook nog Israel Start-Up en FDJ enkele dagen de roze trui. De ronde van de kleintjes!

En dat is zelfs de 3e voor Qhubeka! Gefeliciteerd Arjen!

Je vraagt je wel af waarom er vandaag (wederom) niemand meezit van Bora, Deceuninck, Astana, Israel en Ag2r. Hadden allen een/de favoriet voor de dagzege in de kopgroep kunnen hebben. Verder hadden Covi en Tratnik gisterochtend wellicht beter even het routeboek kunnen checken. Vandaag was voor beide heren eigenlijk een mooiere kans.

Laatst gewijzigd
nasibal

Nou mannen, opstelling voor morgen:

Buchmann, Sivakov, Landa en Guerreiro zekerheidjes. Wie nog meer?

Jori

Ook mooie etappe voor Masnada. En wat zekere puntjes Nizzolo kan ook geen kwaad.

Dingetje

Ik verwacht ook nog wel wat van Pozzovivo en Soler

nasibal

Ok, dan wordt het:

Buchmann, Sivakov, Landa, Guerreiro, Pozzo, Soler en Masnada. Ewan en Nizzolo als opvulling.

Laatst gewijzigd
Landeirovic

'@Jori Masnada zit niet meer in de Giro.

nasibal

@Jori Masnada zit niet meer in de Giro.

Ik weet niet zo goed of ik nu moet huilen of moet lachen.

Ludi

Thanks heb hem eruit gehaald

Daan Brakenhoff

Morgen dagje voor ringel S! Ben trouwens wel klaar met al die vlucht etappes, op Bernal na heeft geen een grote klepper (sprinters er buiten gelaten) iets gewonnen. Hoop toch dat daar in de komende week verschil in wordt gemaakt. Morgen zal dus wel weer naar vluchters gaan met daarachter Bernal die de beste van de klassementsrenners is. En dan daarna in het interview zeggen dat het hem allemaal niet uitmaakt terwijl hij gewoon al 5 ritten had kunnen winnen....

Laatst gewijzigd
joris dor

Morgen Yates C voor mij, verwacht dat hij zijn gaspedaal gaat beginnen indrukken nu...

mvdk

Ik zou Groenewegen meenemen. Misschien wordt het wel een massasprint.

Ludi

Had bernal de puntentrui kunnen hebben?

Papa Bart

Poeh wat een dramatische etappe eigenlijk. Een giga valpartij, neutralisatie, na de neutralisatie saaier dan saai, maar wel weer een aardige finale. In pleurisweer. Met die aankomst overigens maar goed dat dit geen massa of grote groepsprint is geworden, bloed en bloedlink onder de beste omstandigheden, het zou vandaag levensgevaarlijk zijn geweest. Een grote ronde onwaardig.

Ik ben weer terug in bronzen beker status, net over de 95% gestegen. Morgen het monster der monsterritten. Het nieuws maar in de gaten houden, ik kan me met deze weersvoorspellingen niet voorstellen dat ze het peloton drie keer ver over de 2000 meter heen jagen. Wat gaan ze die jongens aantrekken, een dikke dons jas en skibroek? En voor de afdalingen een MTB fiets?

Landeirovic

Mijn excuses had niet goed gelezen :)

nasibal

Wel scherp van je @Landeirovic, misschien had Jori hem anders wel opgesteld per ongeluk ;)

In ander nieuws:

Met het uitvallen van Buchmann ben ik eigenlijk morgen wel verplicht om Fabbro én Gross op te stellen. Big Bouchie kan ik er natuurlijk ook niet buiten laten. Zo hou ik echter geen plek over voor Cepeda.

Benzardi

Wat een heerlijke Giro is het voor De Duracelli's, vandaag 81 punten bij elkaar gekeken en gestegen met 0,2% naar 99,6%.
Morgen word de grote dag van Cepeda..................ik voel het aan mijn vouwfiets.

Valvuillerdemoz

Ik lees hier dat Guerreiro is uitgevallen. Even niks kunnen zien vandaag. Wel balen, dat is dan uitvaller nummer 6. Maar hoe kan het nou dan dat ik hem bij Scorito nog gewoon kan opstellen voor morgen? Is er nog een broer Guerreiro of zo?

albert n

Morgen weer een kopgroep met een kwartier voorsprong? Maar extra ambulance meenemen. Ringelss voor captain

Fiepke

35 punten...en dat enkel vanwege klassementen. En dan gelijk ook nog 2,1% zakken (waarschijnlijk enkel vanwege INEOS-punten).

Voor morgen wel genoeg keuze weer, Cepeda, Foss nu op het bankje. Yates, Vlasov, Carthy, Ringel S, Bilbao, Almeida, Evenepoel, Formolo, Martin mee. Twijfel nog het meeste om Foss wél mee te nemen... Maar voor wie?

1 2 ... 227 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.