Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 243 ... 263 264
Dingetje

Kijkkk dat is mooi voor de koers

Rob94

Hah, gejinxt.

Wat ben ik toch jaloers op die Bernal, doet het zo geweldig. Ben echt kansloos zonder hem!

arjenzvob

Toedeloe Bernal

KV

Parceggio

nasibal

Stel je eens voor dat de koninginnerit niet aangepast was. En dat die kabelbaan niet naar beneden gestort was.

marconeuvel

Ha, Martinez moet haast afstappen om Bernal te kunnen helpen. Maar ja, nu rijdt alleen Yates nog voor Bernal die enigszins een concurrent zou kunnen zijn. En die staat op 4 minuten..

daanbrkh

Zonde dat er dan morgen geen bergrit is ...

KV

Nuja, waarschijnlijk zakt Yates er dan wel weer door de volgende bergrit

De Condor van Echt

Zo zie je maar weer, nooit de huid verkopen voordat de be(e)r(nal) in Milaan is.

KV

Toch "rugpijn" dan ???

Jasperdewaal11

Ik wissel constant verkeerd met kopman hahah. Nu carthy als kopman terwijl Yates vleugels heeft op het moment.

Wel mooi dat de spanning wat terug komt zo.

nasibal

Ik gun het Martin, maar laat Almeida maar winnen. Pak ik mooi 10 puntjes met Evenepoel :D

La Primavera

Almeida toch echt wel een stap gezet t.o.v. vorig jaar op klimvaardigheden.

KV

Wat een coureur, Dan !!!

Dingetje

En die Almeida maar wachten op evenepoel

Jeffrey81

Ja, dat is wel een dingetje....

KV

Zo zonde van die rit 4 voor hem. Anders podiumrijp.

De Coltrui

Zou ik met Martin dan eindelijk de juiste kopman hebben? Vanmorgen wikken en wegen tussen Formolo en Martin, in ieder geval de juiste keuze gemaakt! Kan ik eindelijk weer eens wat stijgen.

Jeffrey81

Ah, nu snap ik wat Ulissi aan het doen is. Die pakt nog ff wat puntjes weg voor de neus van Bernal. Goed zo kerel!

nasibal

Éen ding is zeker, 19 en 20 gaan niet in een vlucht eindigen :P

KV

Haha @nasibal
Was het juist ook aan het denken!

nasibal

Bij Quickstep hebben ze nog wel gesprekje over Almeida laten klachten voor Evenepoel

Evenepoels fiets kan ook de camion in nadat hij bewust over de railing kuukelde en geen enkele moeite deed om weer terug te komen ;)

ditisdavid

Helaas Carthy gecapt maar het ziet er in ieder geval niet meer uit als een tweede Giro onder de 60% op rij. Hopen dat Bernal breekt als Yates in 2018.

arjenzvob

Wat een schitterende renner is Dan Martin toch. En fijn dat de Giro nog niet beslist is!
Blij met Martin als cap.
Morgen Sagan , Cimolai, Felline en Fiorelli hopelijk in de voorste linie, dan kan ik nog verder klimmen.

KV

Vrees wel dat Astana en EF zich niet zwaar zullen inspannen in 19 en 20 want die zullen ook wel beseffen dat het met hun kopmannen nog slechter gesteld is dan met Bernal.

Zal dus weer BE en evt Bahrain/DQS moeten worden.

1 2 ... 243 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.