Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 242 ... 263 264
nasibal

Ja dat was ook niet genieten

Daan Brakenhoff

'@nasibal
Ik had zelf dat interview gedeeld en wist inderdaad dat er klachten waren aan rug en knie. Wel sprak hij over veel kansen en in het interview dat eurosport net voor de start liet zien gaf hij ook aan dat hij kansen zag vandaag. Nou zou het natuurlijk kunnen zijn dat zijn kwetsuren hem opbreken, maar al met al vind ik hem toch wel tegenvallen tov de TotA waar hij nog een rit pakt... maarja toch nog leuke opvul puntjes met Sagan te pakken :)

Jori

Fabbro wist al dat de rest ging rijden en was zijn krachten aan het sparen natuurlijk, slimme jongen ;)

Nieve begint er wel beetje bij beetje doorheen te komen, etappe 16 ook gewoon 15e voor wat het waard is.
Kangert is vaker wel 3e week man, maar hoe hoog je hem dan mag aanslaan in dit peloton, weet ik ook niet. Heeft paar bepaalde giro's toen wel ineens indruk gemaakt.
Schultz lijkt het best er al af.

Laatst gewijzigd
nasibal

'@Daan

Oh helemaal gemist dat jij dat zelf was haha. Excuus. Tegenvallen doet hij natuurlijk zonder twijfel :)

@Jori
Tja in het rijtje uitvallers: Landa, Sivakov, Soler, Pozzovivo, Buchmann, Masnada Hindley

aangevuld met: Dombrowski, Guerreiro, Caicedo, Champoussin, De Marchi, Mäder en Edet.

14 namen die echt niet allemaal vóór Kangert en Nieve hadden gestaan, maar stuk voor stuk in theorie wel hadden gekund. Het is dus leuk dat ze 'er door heen' komen of '3e week renner' zijn, maar die top 25 zonder uitvallers heb ik nog steeds een hard hoofd in als ze nu al op 23 en 24 staan. Het lijstje van Starlynk vertekent wat dat betreft denk ik enorm, nog los van de redenen die hij zelf geeft.

Ik wil prima 'agree'en to disagree' over hun kwaliteit, maar het lijstje lijkt me er niet de juiste onderbouwing voor. Zo'n 15e stek die je noemt is dan wel weer leuk :)

Laatst gewijzigd
Jori

'@Nasibal: vandaar dat er continu bij elke man ook een kanttekening staat. Maar Nieve begon rond plekken 60-70. Net als bijv. Cepeda gaat hij nu braaf vooruit, Nieve wel met voorsprong gestart :p

Kangert ook kanttekening, maar blijft wel rare renner. Reed toen in een giro ook opeens steengoed totdat hij opeens tegen een verkeersbord aanreed.

Daarnaast weet jij ook wel dat door je finaal leegrijden en dan stoppen zoveel km voor de finish je best terrein kan goedmaken voor je kopman, zonder dat het voor jou verschijnt in je ak tabelletje. Daarnaast hebben deze mannen ws ook niet elke keer nadat ze waren gelost vol naar de finish gereden, enkel Yates telde immers. Het is niet heel gek dus dat BEx dit gewoon kan en kan volhouden. Niet totaan de finish, maar de bedoeling is natuurlijk ook nog wel dat Yates nog een stukkie zelf alleen gaat doen. En als ze straks nog toch niet vol kunnen houden, dan is het nog een klein stapje voor Astana, EF, Trek of DSM om het dicht te rijden.

Dat Bernal een maatje te groot is, weet iedereen. Maar die overige 2 podiumplekken is het nog oorlog voor.

joris dor

Wat is deze giro cursed voor mij... hopelijk ne betere tour ...

nasibal

Evenepoel nog steeds wel een voetballertje hoor. Valt volledig zonder dat het nodig is en dat er iemand in de buurt is, uitgebreide salto, blijft vervolgens nog even heel goed duidelijk maken dat hij pijn heeft, 20 man verzorging er omheen, even 5 minuutjes tijdrekken en daarna gewoon verder kunnen

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Nou Ciccone, 1 salto en 2 fiets wissels later en hij rijd er gewoon nog bij. Hopen dat dit zijn laatste pech moment deze etappe...

joris dor

Hoop het ook @daan ... is men kopman vandaag...

Jeffrey81

Vlasov....

En de bergkopmancurse continues...*jank*vloek*huil*ween*scheld*....

arjenzvob

Hup Dan!

KV

Ik gun het Dan echt zo hard (en mezelf ook).

Maar de added value tov de Bernallers zal wel nihil worden...

Daan Brakenhoff

Ciccone, Vlasov, Bardet, Foss en Carthy eraf maar Ulissi zit er nog bij? Ulissi! Wat een dag zeg

nasibal

Dat 'wie maak je kopman als je Bernal niet hebt'- probleem is wel een issue hoor. Elke dag is er weer iemand anders goed en weer een ander slecht. Welke ik in welk geval kopman heb mogen duidelijk zijn :D

Dingetje

Bilbao heeft zn benen terug gevonden, beetje laat vriend :)

Jeffrey81

Het was een stuk overzichtelijker in de epo-tijd. Toen gingen ze er tenmiste gewoon elke dag in dezelfde volgorde vanaf! Haha.....

Platje

Gelukkig ging deze giro al niet best maar wat een drama steeds met mijn kopmannen.. vandaag Carthy

Dingetje

'@nasibal gaat prima met Caruso

Mazza

Zonde dat Almeida zoveel tijd heeft verloren door een slechte dag, want hij is toch gewoon weer goed
(Terwijl ik dit typt demareert hij)

La Primavera

Pello zijn derde week is eindelijk begonnen. :)

marconeuvel

Ja, precies op de dag dat ik hem niet meer opstel. Bedankt he Pello!

Rob94

Gegokt en verloren met Bardet. Toch jammer dat de mensen die 0 risico durven te nemen beloond worden deze Giro met Bernal.

Jeffrey81

Bij Ulissi vraag ik me eigenlijk vooral af..."waarom?"

Daan Brakenhoff

Yates echt een typische mooi weer renner dus

Jeffrey81

Bernal!! wtf?!?

1 2 ... 242 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.