Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 241 ... 263 264
Ludi

Ik had ook niet verwacht dat een team het gat ook echt ging controleren. Maar ik had wel verwacht dat er een soort mini oorlog zou zijn voor het podium, waardoor het zou kunnen dat de vlucht deels, ondanks ze eigenlijk heel veel tijd zouden moeten kunnen pakken tot de eerste berg, terug wordt gepakt doordat de start zo ontzettend hard zou gaan doordat het heuvelaf was het eerste uur. Zeker als er een renner uit top 10-15 mee zou zitten.

KV

Gohja. Zal de story of the Giro worden: kopgroep wint als er nobody’s inzitten die ik niet heb en vice versa.
Ik heb er vrede mee.

La Primavera

'@MarvinG Pasqualon rijdt gewoon in dienst van. Ze zitten met drie in de kopgroep van Wanty.

Ludi

Zoals ik gisteren al stuurde: Al is een hele lange dalende start, net na de rust dag, wel heel gek. Als ook maar 1 ploeg het wil controleren voor hun "bardet" om iets te proberen wordt het weer zo'n gekke etappe :')

De Condor van Echt

'@Kj: jouw donkerbruine vermoeden lijkt uit te komen... Mijn enige hoop is dat Bex de enige controleur blijft en dat ze het na verloop van tijd opgeven...

joris dor

Heb ciccone, afwachten wat het word... ook omdat bernal niet in.men team zit en hij al vaak getoond heeft, sterk te klimmen deze giro... eerste keer gross niet mee en nu rijd hij vooraan ...

KV

Dat ze anders gewoon alle resterende bergetappes al aan Bernal geven

nasibal

Ook vandaag ga ik een betere daler zijn dan Zakarin, met dank aan BE :)

Jori

Dit verhoogt wel de kansen voor miijn Cepeda vandaag. Plekje 37 moet er zeker inzitten na een rustdagje en weer frisse benen

Ludi

Die moet knechten voor Sepulveda

Daan Brakenhoff

'@kj
Sepulveda pakt de auto weer vandaag, daarom ook getipt als ritwinnaar

nasibal

Het scheelt dat BEX nou weer niet heel beste renners hebben bergop. Als de 'knechten' in de kopgroep nu even doortrappen gaan ze er weinig vanaf rijden. Met wat mazzel heeft BEX dan na dit heuveltje niemand meer.

Daan Brakenhoff

Daar gaat Remco al, laat die jongen nou gewoon afstappen joh

Starlynk

'@nasibal: mwah, Nieve, Kangert en Schultz kunnen aardig bergop hoor ;)

nasibal

'@Starlynk

Je moet even doorspoelen naar 2021 ;)
Schultz mee eens

Laatst gewijzigd
Ludi

Heeft bex niet ongeveer het beste team voor dit werk (buiten ineos) nu Caruso ineens kopman is en EF al 2 klimmers kwijt is?

Mas Nada

Knox en Felix mee in de kopgroep en geld gezet op Covi en Pedrero. Bernal kopman waarvoor de loper wel netjes wordt uitgerold zo..

Benzardi

GroB gelost

marconeuvel

Kopman D. Martin vandaag. Ik sta op zo'n positie in het klassement dat ik al een tijdje wat risico neem qua kopmannen, wat eerder al goed heeft uitgepakt met Vendrame. Martin was de enige van mijn klassementsrenners die ik wel ruimte zag krijgen in de aanval, aangezien Almeida en Formolo nog net wacht dichter staan.
Ookk Ringel S mee in de kopgroep. Daarnaast Pasqualon niet opgesteld, maar ik verwacht dat die toch alleen maar als hulpje mee is in de kopgroep.

Jammer dat dan net vandaag het gat naar de kopgroep om onbekende reden zo klein wordt gehouden. Dit wordt weer dubbel verlies op de Bernalteams, aangezien hij wel weer zal winnen vandaag en mijn kopman + Gross tegen die tijd al lang zijn ingerekend..

Benzardi

Vandaag gewoon Bernal kopman gemaakt en aangevuld met zekere punten.

nasibal

'@KJ

Tja, de rest houdt inderdaad ook niet echt over. Ook QS natuurlijk al uitgekleed. Misschien UAE, maar die hebben dan weer geen reden en missen Dombrowski inmiddels. Trek zou ik voorlopig nog wel hoger inschatten

Starlynk

Aantal renners in Top 25 klassement:

Bike Exchange: 4 (Yates, Schultz, Kangert, Nieve)

Jumbo-Visma: 3 (Foss, Bennett, Bouwman)

Ineos: 2 (Bernal, Martinez)
Bahrain: 2 (Caruso, Bilbao)
Astana: 2 (Vlasov, Izagirre)
Trek: 2 (Ciccone, Nibali)
Deceuninck: 2 (Almeida, Evenepoel)

EF: 1 (Carthy)
DSM: 1 (Bardet)
UAE: 1 (Formolo)
Israel: 1 (Martin)
FDJ: 1 (Valter)
Alpecin: 1 (Vervaeke)
EOLO: 1 (Fortunato)
Movistar: 1 (Pedrero)

Zegt natuurlijk niet alles (niet iedereen rijdt voluit naar de streep elke dag), maar denk dat BEX in de basis ook in 2021 nog een prima klimteam heeft ;)

Daan Brakenhoff

Nou die Großschartner valt toch ook wel echt tegen zeg...

nasibal

'@Starlynk
Als je het zo op een rijtje zet doen ze het niet slecht nee :)
Maar als je het rijtje uitvallers pakt staan daar toch flink wat top 25 renners tussen. Nieve en Kangert staan nu op 23 en 24. Redelijk plausibel om aan te nemen dat die er zonder uitvallers niet tussen hadden gestaan. Scultz op 18 terwijl die duidelijk elke rit de opdracht heeft om zo lang mogelijk bij Yates te blijven houdt ook niet over. Met iedereen in koers had Yates heel goed gewoon de enige kunnen zijn.

@Daan
In het interview wat hier gepost werd stond tussen neusen lippen door ook dat hij last had van zijn rug en nog iets. Of van 2 andere dingen. Of niet van z'n rug en wel van het nog niets. Ik weet het niet meer precies, maar hij is in ieder geval fysiek niet in orde.

Laatst gewijzigd
Ludi

Fabbro die werd gelost toen ie in de tegenaanval ging was ook pijnlijk trouwens 🙈

1 2 ... 241 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.