Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 247 ... 263 264
Fiepke

Moschetti zit op het bankje, naast Cavagna en Honore... Heb wat vaste puntenpakkers wel opgesteld... Twijfel alom, hoewel het voor m'n score in Scorito allemaal niet heel veel meer uit gaat maken.

Fiepke

Team is dan Sagan, Vendrame, Pasqualon, Almeida, Yates, Vlasov, Carthy, Ringel S, Martin. Het scenario dus dat ISUN en UAE wellicht willen rijden, maar Sagan ermee vandoor gaat. En Pasqualon laat ook in bergritten al wel aardige uitslagen zien, dus misschien hem als gok cappen.

Ik verwacht dat DQS zich koest houdt om de komende dagen te gaan rammelen nu alles op Almeida gaat. Met 2 bergritten en tijdrit is de achterstand van 2 minuten richting top 5 wellicht nog goed aan te vallen. Of anders wellicht nog etappezege.

Pirata

Als het voor je team allemaal niet meer uit gaat maken dan zou ik sowieso Cavagna en Honore meenemen, ook als het wel uit maakt voor je team zou ik ze trouwens meenemen :)

Jasperdewaal11

Vandaag:

Sagan (c)
Cimolai
Pasqualon
Kanter
Almeida
Formolo
Cavagna
Tratnik
Vlasov

Let's go

rubenvvs1999

Heel verleidelijk om met het geslaagde risico van gisteren (D. Martin captain) vandaag door te pakken met Bevin als C. Hopelijk laat hij wat weten in de interviews van straks :)

Westland95

Zou Bora niet nog een etappe willen winnen?

Jori

'@Westland95: dacht Démare dat ook niet? :p
https://www.procyclingstats.com/race/giro-d-italia/2019/stage-18-points

KV

Haha. Idd, moet ook altijd aan Demare denken in deze context, dramatische dag voor die jongen!

KV

'@wielerspieler

Ik neem de gok met Paddy vandaag. Hij moet toch eens in een ontsnapping zitten zou je denken. En geen babysit meer nodig voor Dan.

Sta nu op 94%. Noch mossel noch vis dus. Als we nog iets willen bereiken zal het niet met Sagan lukken denk ik.

Aanklampen

Een etappe controleren met de kans dat je de puntentrui dan nog verliest zonder echt nog kansen te hebben dat te repareren?

De vraag stellen is hem beantwoorden, lijkt me. Afgezien van het feit dat Sagan misschien sneller is dan Cimolai kan ook Sagan gewoon pech krijgen in de finale.. Weg trui.

Als je Honore vandaag niet opstelt, wanneer stel je zo'n renner dan wel op?

Israel gaat rijden, niet om te controleren maar om te winnen. Ze hebben nog vijf renners, waarvan Cimolai (-1) en Martin (-1) niet gaan controleren. Dan hou je nog Sagiv, Brandle en Bevin over... Dan is 200+ km wel erg lang. En wie staat Cimolai dan bij? Lijkt me een vergezocht scenario..

Enige ploeg die MI kan gaan rijden is UAE. Maar die hebben ook genoeg andere mannen die uit de vlucht misschien net zo kansrijk zijn... MI, als UAE meesprint in het begin weet je wat de uitkomst gaat worden. Viviani gaat, als het peloton nog compleet is, nooit bij de eerste 30 over die hellingen komen. Alle punchers a la Gallopin, Honore etc zullen dan zo hard wegrijden dat achteraan de sprinters om hun mama roepen...

Dus ik zou gokken op een sprint ......

Westland95

Idd, maar de finale is nu verre van vlak, dus wel een verschilletje met toen vind ik.

Bissie

'@sniekey waarom zou je Carthy meenemen en daar een Honore of Cavagna voor banken? Ik kan daar niet 1 goede reden voor bedenken. Als het niet zoveel meer uitmaakt zou ik lekker al m'n aanvallers opstellen!

Westland95

Aan de andere kant, waarom zouden UAE en Israel niet voor de laatste kans op paars gaan?

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Kopman lastig:

Sagan kan in alle gevallen scoren. Vraag is of Bora gaat rijden om cimolai/gaviria uit de vlucht te houden, of dat ze dan toch lekker Sagan meesturen. In alle gevallen schat ik Sagan toch nog net wat hoger in dan Cimolai en Gaviria op deze aankomst.

Bevin komt in aanmerking als er een vlucht met ongevaarlijke mannen weggaat, maar is in een sprint-scenario weer niet aan de orde.

Bettiol heeft in de voorbeschouwingen al 6 etappes gewonnen, maar in de praktijk zijn het er 0.

Cavagna/Honore is een muntje opgooien.

Alle teams die er enigszins lekker voorstaan zullen wel Sagan spelen. Iets anders kiezen is een gokje hier...

La Primavera

Kopmankeuze:
Sta je er goed voor? Kies Sagan.
Sta je er niet goed voor? Kies een aanvaller.
Sta je er goed voor zonder Sagan? Kies Cimolai.
Sta je er niet goed voor zonder Sagan? Kies een aanvaller.
Sta je er goed voor zonder Sagan en Cimolai? Kies Gaviria.
Sta je er niet goed voor zonder Sagan en Cimolai? Kies een aanvaller.
Sta je er goed voor zonder Sagan, Cimolai en Gaviria? Kies een aanvaller.
Sta je er niet goed voor zonder Sagan, Cimolai en Gaviria? Kies een aanvaller.

Kwestie van kijken in welke categorie je valt. ;)

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Ik val in de categorie: Hermans juichjoker!! :-)

Guido Maltempi

Sagan (c)
Pasqualon
Bevin
Bettiol
Battaglin
Cavagna
Kanter
Ringel S
Almeida

Yates op de bank, met die 4 extra puntjes tov Almeida ga ik het verschil niet meer maken. En ik zie Joao wel in staat om hier met een late ontsnapping een stunt uit te halen.

Westland95

Tsja Kanter, nu nog bankie. Wil ik er vaste punten voor uithalen, ben er totaal niet zeker van dat hij hier overleeft.

De Coltrui

Ik heb nog 16 renners in koers, dus er moeten er nog 7 afvallen voor vandaag. Ben voor de selectie bezig met een mooi filmpje zoals gisteren die van de Oranje EK selectie. Of moet ik mijzelf toch maar niet belachelijk maken?

Qua captain toch maar veilig voor Sagan. Zal toch moeten sprinten voor de punten, ook al is het plek 5. Maar ik verwacht inderdaad dat ploegen met nog kans op puntentrui hier toch voor gaan. Lullig om dan een sloot aan punten te laten liggen.

floda

Je zou toch denken dat gaviria en cimolai nog wel een poging zouden willen doen. Zeker voor UAE is het nog geen topgiro. Met gaviria en ulissi vandaag 2 mannen die mee kunnen doen voor etappe.

Daan Brakenhoff

'@floda
Dat denk ik ook wel. Het beste scenario voor beide ploegen is een kopgroep inclusief Gaviria en Cimolai. Dan hoeven ze in ieder geval niet 200km op kop de beulen. Maar dat zal Bora nooit toe laten.

Overigens heb ik momenteel nog een Viviani op de bank, iemand er van overtuigd dat het een gokje waard is ipv Yates (8-2= 6 vaste punten minder)

hartstikkebedankt

'@Daan, Yates heeft 6 vaste punten

Fiepke

Terechte opmerkingen dat het voor mijn team weinig meer uitmaakt en dat het dan raar is om Carthy (voor max. 2 punten) bijvoorbeeld op te stellen en een Honoré juist niet. Daar dus een switch in gemaakt. Ook Almeida is er uit. Wie weet verbaasd Moschetti nog.

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

'@hartstikkebedankt
Oeps.. :) , voor die 4 punten neem ik Viviani maar gewoon mee.

JesperRenrad

'@Daan. Zit met dezelfde puzzel. Viviani, Almeida, Yates en Vlasov. Van weinig to 8 vaste punten. Maar ook van grote kans op meer tot nagenoeg kansloos op top20.... zo maar even dobbelen

1 2 ... 247 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.